Film ajánló/kritika
aktuális téma
Viszonylag egyszerű a képlet , látsz/hallassz egy jó filmről és megírod a véleményed.
A filmeket ajánljuk és kritikát írunk róla!
TILOS és TÖRLÉSRE kerül: Letöltésről és letöltő oldalakról írni!
Ha mégis írsz róla és törlésre kerül, viseld el!!!
Minden más jöhet!
Kivéve: Reklám és Aréna kuncsorgás!!!
TILOS a spoilezerés! Köszke
Vitával menjetek szobára, ne ITT!
Több megjelenítése
Kevesebb megjelenítése
Llegaron de noche - What Lucia Saw - Mit látott Lucía? : a film kivitelezése, a színek nagyon hozza azt a stílust, ami akkor volt jellemző, amikor a film is játszódik. ez számomra hozzátesz, hogy beleéljem magam a filmben. amúgy durva az egész sztori. az események alakulása nem meglepő, még is meghökkentő. de valami miatt még is hiányzott valami, amitől nagyon jó film legyen. 5,5 pont.
Ghostbusters: Frozen Empire - Szellemirtók: A borzongás birodalma: a véleményem nagyon hasonló a korábbiakhoz. szerintem el kellene már engedni ezt a vonalat, mert lassan kezd rossz fényt venni a régi-régi emlékekre. értem, hogy a mai kornak elő kell hozni a régi slágereket, de akkor jobban kellene megcsinálni. az előzőt is felpontoztam 6 pontra, így erre nem adok, csak 5,5 pontot. de inkább 5 pont. meg lehet nézni, de újra nem akarod majd.
The Unlikely Pilgrimage of Harold Fry - Harold Fry valószínűtlen utazása: ez a film többről szól, mint azt gondolná a néző. bár olykor ellaposodik. inkább délutáni filmnek való, mint estinek. szereposztás tökéletes. több hasonló filmet láttam már, úgy értem, ami hasonlóan épül fel, hasonlóan idősebbekről szól és a mondanivalójuk is hasonló. 6,5 pont.
Godzilla x Kong: The New Empire - Godzilla x Kong: Az új birodalom: nem tudom a filmben volt-e valami ami nem CGI. hát 90%-ban tuti az. moziban 3D-ben szerintem tuti el lehet szédülni. így is sokszor nehéz volt követni. igazából nem untam, meg érdeklődve figyeltem, de amúgy jobban belegondolva, nem egy nagy sztori. van egy-két humor benne. de szerintem nem volt olyan jó, mint a korábbi rész. ráadásul ennek sem úgy lett vége, mint amiből nem várható következő rész. csak nem tudom mit fognak kitalálni. mert ez a sztori már eléggé kifutott. előzőre 7 pontot adtam. viszont nem érzem 6,5-nek ezt, de a 6-os meg kevés. mivel nem vártam a végét, legyen 6,5 pont.
Ambush - Halálos csapda: ilyen filmmel tisztelegni... hát nem is tudom. a kezdésnél azt hittem, 90-es évek elején készült filmet nézek. mondjuk később sem lett mai a technika. nem azt éreztem, hogy B vagy ZS kategória, hanem mintha 30-40 évet visszaugrottam volna az időben. ez kevés lett. 3 pont.
シティーハンター - Shiti Hanta - City Hunter: egész ügyesen kezd. kicsit részeges karatemester stílus, meg azon kívüli Chan filmek stílusa. az a baj a filmben, hogy sok poénhoz ismerni kell a japán kultúrát, vagy az ottani életvitelt. amúgy elég szórakoztató ahhoz, hogy ne legyen unalmas. 6 pont.
Timescape - Vissza a dínókhoz: szinte, már-már Kszénia-láz szintű... LOL! hát ez nagyon gyerek film, 8 év alattiaknak. amúgy tele van zavaró dolgokkal. szinkron, zavaró színászi arcjátékok, stb. felnőttként ezt 3,5 pont.
Arrête avec tes mensonges - Lie with Me - Hazudj velem: hát az elején eléggé az az ember arcába nyomja a meleg aktust és témát. később elviselhető lesz, és kellően drámai. ha nem nyomatták volna erősen az elején a témát, jobb lett volna. 6 pont.
Hypnotic - Konstrukció: hát ez elég gyengusz volt összességében. Affleck nevével próbálják eladni. meg Fichtner is ott van ugyan. de ez kevés ehhez. 4 pont max.
Shotgun Wedding - Ásó, kapa, géppisztoly: nem egy csúcsfilm, de meg lehet nézni. elég rosszul kezd, de a felétől már egész jó. eléggé kiszámítható, egyszerű a sztori, de egy laza szórakozáshoz elég. 5,5 pont.
Priscilla: Elvis után nagyon kellett ez a film. vajon miért? nekem is gyanús ez az egész. elfogult, feltehetően nem a valóságról szól, esetleg nyomokban tartalmazhat. nyilván akkoriba is meg voltak a sztárok züllött dolgai, de ez túl egyoldalú. pár mellék infót olvasva, jó lehet a megérzésem. amúgy egy idő után elvesztettem az érdeklődésem. 5,5 pont.
What Jennifer Did - Mit követett el Jennifer Pan? : nyetfliksz dokufilm. kb az első 3 perc után levágós a sztori. szóval... sok minden meglepetést nem tartogatott számunkra. 4 pont.
Stöld - Stolen - Lopás: nem olyan rossz film, mint sokan írják. svéd. de relatíve nem annyira beteg, mint szokott. maga a sztori az, de nem annyira. 5,5 pont.
Ah-ga-ssi - The Handmaiden - A szobalány: 2016-ból, valahogy annyira nem kötött le, ezért többször elvesztettem a fonalat. ráadásul majdnem mindenki egyforma, soha nem tudom követni ki kivel van, ráadásul a történet is meg van variálva bőven. mellé olyan, mintha valami soft p0rno-t néznék. nekem ez nem több 6 pontnál.
Bob Marley: One Love: egy cseppet jobbra számítottam. pedig tegnap akartam megnézni. eszembe sem volt, hogy május 11-én van a halálának évfordulója. nem teljes életrajzi film, inkább az életének egy részlete, amikor már ismertebb. nekem a szinkronhangja nem jött be. de talán az őt játszó színész helyett is lehetett volna jobb. nagyon sokat hallgattam egy időben, de a film nem hozta azt, amit vártam. 6 pont.
Kon-Tiki - Kon-Tiki: Egy fantasztikus utazás: 2012-es film. egész jól hozza a kort. 2012-ben is simán tűnt volna úgy, hogy a 90-es évek elején készült volna a film. nem volt rossz, nosztalgikus. 6,5 pont.
Sound of Freedom - A szabadság hangja: a téma súlyos. de ennek ellenére a drámai hatást keltő dolgok nem igazán voltak jelen. legalábbis rám nem hatott úgy. nem a téma, hanem a film készítők eszköztára. de alapvetően meg gond nem volt vele, de mondjuk úgy nem volt eléggé hatásvadász. pedig nagyon vártam a filmben azt. a téma miatt tetszett, figyelmem lekötötte. csak van hiányérzetem. 7 pont.
Jiu Jitsu - Harc a Földért: LYézus... 2020-as film, de ez 1990-ben is gáz lett volna. full gagyi. ez tényleg N.Cage mélypontja. azon gondolkozom vajon volt ettől lentebb? kínos volt na, összességében. 2,5 pont.
Rodeio Rock - Zero to hero - Rodeórock: olyan kis fura film ez. mintha szappanopera egy része lenne. mondjuk brazil film, szóval nem csoda. de mellé mégis szerethető a humora, a sztori. de ettől sajnos megragad közepes szinten. 5 pont.
Grave Halloween - Az öngyilkosok erdeje: láttam már, de alig maradt meg valami, nem csoda. nem egy nagy durranás. volt később is ilyen témájú film. ez nem nagy valami. 3,5 pont.
Ha Te is hozzá szeretnél szólni, jelentkezz be!