Film ajánló/kritika
aktuális téma
Viszonylag egyszerű a képlet , látsz/hallassz egy jó filmről és megírod a véleményed.
A filmeket ajánljuk és kritikát írunk róla!
TILOS és TÖRLÉSRE kerül: Letöltésről és letöltő oldalakról írni!
Ha mégis írsz róla és törlésre kerül, viseld el!!!
Minden más jöhet!
Kivéve: Reklám és Aréna kuncsorgás!!!
TILOS a spoilezerés! Köszke
Vitával menjetek szobára, ne ITT!
Több megjelenítése
Kevesebb megjelenítése
Secret Summer - Titokzatos nyár: TV film 2016-ból. marha idegesítő volt, hogy minden egyes jelenetben volt valami zenei aláfestés. picit sokat ront a filmen. amúgy lehetett volna picit több, mint szokott. 5 pont.
This Place - Ez az a hely: hát nem igazán jött át. nekem inkább katyvasz volt, mintha nem lett volna jól kidolgozva a forgatókönyv. sok feleslegesen benne hagyott anyanyelvi szövegek, inkább zavaróak voltak, mint autentikusak. film pedig egy propaganda film, mint azt már sokszor megszokhattuk. ez is kb. filmfesztiválra készült csupán. azonos nemek szerelme, de mellé a különböző származások elfogadása, stb. egy közepestől semmivel nem több. sőt... 4,5 pont.
Revolt - Idegenek: 2017-ből egy B kategóriás sci-fi. igazából annak tökéletesen megfelel. igaz újabb és régebbi filmekből szinte minden mozzanat nem új. 5 pont.
Avgrunden - The Abyss - A mélység: legalább nem beteg skandináv film. ugyan svéd, de most másképp operál. a kötelező leszbi téma is meg volt. sok klisével. látványban nem erős, de hát gondolom kisebb pénzből is készült. nézhető és elmegy. 5,5 pont.
Are You There God? It's Me, Margaret. - Ott vagy, Istenem? Én vagyok az, Margaret. : teljesen jó kis film volt. mondjuk a célcsoport inkább a tinik, vagy inkább a 10-14 évesek. mondjuk sok a klisé is, azért voltak itt olyan jelenetek, amiket számtalan, hasonlófilmben is láthattunk már. mondjuk volt benne egy kulcs rész, a vallások kapcsán, ami nekem nagyon tetszett, hiszen hasonlóan gondolom. különösebben semmiben nem erős a film, úgy értem én erősnek tartom a pontozást az IMDb-n, viszont amúgy nem csalódás, meg rendben volt. de ha mindent figyelembe veszek, ez 6,5 pont számomra. de ajánlott megnézni.
クレイジークルーズ - Kureijî kurûzu - In Love and Deep Water - Szerelem zavaros vizeken: kicsit olyan, mintha egy Poirot film lenne, csak japán. ugyan nyomozó nincs. kicsit fura a japán tálalás. mondjuk legyen 5 pont.
Showing Up: nem tudni mi a magyar cím. de talán mindegy is. számomra totál értelmetlen volt az egész. annyi maradt meg, hogy a nő állandóan fürdeni, zuhanyozni kar. valószínű művészeknek szóló művész film akarna lenni. 4 pont. bár nem tudom mire adok ennyit.
Familia - A család: hát, nem egy mozgalmas film. nem fogott meg. középszerű minden tekintetben.5 pont.
Players - Nem kispályás: kegyetlen harmatgyengén kezd. később sem lesz sokkal erősebb, de legalább egy picit viccesebb kezd lenni. meg lehet nézni, de egy átlagos semmi több. 5 pont.
Hide - Bűneink ára: oké, hogy 2008-as film, de sajnos ez gyenge. ahogy kezd, már azt is kínosnak éreztem. ahogy beszélnek, a zene, szinkron hangok, úgy minden. párszor biztos beszunyiztam. mondjuk a szereplők is inkább sorozat szereplők, és TV film kategóriás szereplők. 3,5 pont.
Une comédie romantique - Romantique - Romantikus vígjáték: valahogy nevetni nem nagyon tudtam. még amit viccesnek szántak azon se. na ez nem a klasszikus francia, hanem újkori. 4,5 pont.
Broken Horses - Testvéri kötelék: ez egy pszicho-dráma. vagyis szerintem ez a legjobb kategória erre. lassan érik a film, de végig furán játszik az idegekkel. vagy nem is tudom mi lenne a jó szó erre. 5,5 pont.
Canceled - A ház, ahol a gonosz lakik: innen-onnan lopott dolgok. vagy tényleg létezik a gonosz és ezek vannak. ez a pattogó hangja, több filmben volt már. a svédek tudnak beteg filmet csinálni, de ez nem annyira volt az, nem is igazán volt para. 4 pont.
Last Call - Lúzerbár: lehet láttam ezt, de nem véletlen nem maradt meg belőle semmi. egy helyen volt egy kis derengés. kínosan gyengusz. erre mondanám azt, hogy ZS kategória. 3 pont.
A Date for Mad Mary - Plusz egy fő Marynek: az egész film hangulata drámai. de a szinkron hang miatt, és maguk a karakterektől enyhén vígjáték. valamiért azt érzem, ez ilyen esős délutánra jó film. 6 pont.
Я, Ніна - Ya, nina - Lucky Girl: ukrán dráma. a sztori jó lett volna, de valahogy furán volt nyomasztó így, hogy egy keleti régiós stáb alkotta. szóval én kíváncsi lennék egy amcsi változatra. ez így nekem 4 pont.
Incognito - Lopott dalok: hú de sokat nevettünk. nekem ezt látnom kellett volna, de nem rémlik, csak homályosan. klasszikus, igazán jó nevetést biztosító francia vígjáték 2009-ből. talán nem véletlen. ebben az időben nagyon sok ilyen francia vígjáték készült. mondjuk 95%-ban mind jó. annyira jóízűen fogyasztottam, hogy legyen 7 pont.
Fear of Rain - Rain világa: ez is egy jó film volt. simán képes megtéveszteni az embert, és másképp gondolkozni. agyalunk, hogy lesz csavar és van csavar, csak épp fordított menetes az a csavar. 6,5 pont.
Wil - Védőr: egy elég jó film. persze lerágott csont a VH és láttunk már eleget mindenféle szemszögből, vagy ország szemszögéből. de ez most nem volt unalmas, lekötött. 7 pont.
Hwang-ya - Badland Hunters - A pusztaság vadászai: meglepően jó lett. akció dús, azért véres is kellően, humoros is, ahol kell. a téma picit kevert. ismét több film eszembe jutott. persze hozza a koreai filmek sajátos világát. 6,5 pont.
Ha Te is hozzá szeretnél szólni, jelentkezz be!