Kia Ceed

Népszerűség: 9.11
MattBen
MattBen autója
Népszerűség:
9.11
Kategória:
Saloon
Eleged van a sok kérdésből, árulod az autód, vagy csak megkönnyítenéd az autó szépségverseny zsűrijének dolgát a találkozókon? Mentsd le képként az autód oldalára vezető QR-kódot, amit például matricára nyomtatva bárhol elhelyezhetsz autódon, vagy kiegészítheted vele az adatlapod kiállításokon.

Autó adatai

Teljesítmény
Max. sebesség
eddig 182-t mentem vele
Teljesítmény
115 Le
Tömeg
1300 KG meg az apró
Motor
Motor
1.6 CRDI
Hajtás
Első kerék
Elektronika
gyári
Légszűrő
gyári
Kipufogó
gyári
Gyújtás
gyári
Nyári felni konfiguráció
Gumi
michlen energy
Felni
Rial 15" ->nyári
gyári lemez 15" ->téli
Futómű
Rugók
gyári
Gátlók
gyári, kemény, de élvezetes!!
Fékek
gyári, de nagyon jóóók
Belső Optika
Ülések
PLUS-os ülés huzat!:D
Kormány
3 küllős multi
HIFI / Multimédia
Fejegység
gyári
Erősítő
nincsen
Hangszórók
gyáriak, de nagyon jól szólnak

Legfrissebb képek

kép 0.

kép 1.

kép 2.

kép 3.

kép 4.

kép 5.

Összes profilkép megtekintése

Legfrissebb kommentek

M_Farkas
#191
2007. február 19. 15:24
Nem ezért vagy azért, de vannak 100 LE- s literteljesítményű szívó német autók is (RS4, M5), igaz nem a legolcsóbb kategóriából.
A VTi- ben inkább az volt a nagy, hogy amikor a Golf 3 GTi 16v 5.895.000 Ft volt már, a 3 ajtós Civic VTi "csak" 3.549.000 Ft.
0
BuXY
#190
2007. február 19. 15:17
Persze, normálisan!
Legyen ennyi, de hozzáteszem ez eur, japóba a 2400-es motor 240 lóerő, ha jól tudom. Csak ide adják a sovány verziót.
Szerintem zárjuk a témát!
0
vik011
#189
2007. február 19. 14:57
Most megint egy "sportautó" motorját hasonlítod egy családi autó motorjához....

Ennyi erővel azt is mondhatná vki, hogy a japánok nem tudnak nagy ccm-es motorokat gyártani???
0
vik011
#188
2007. február 19. 14:55

Hogy mit csináljak??? Eddig azt hittem normálisan beszélgetünk...
0
BuXY
#187
2007. február 19. 14:43
JDM bazdmeg, JDM!
De az elöbb még s2000 is volt, az itthon is 240 ló, az 60 lóugyanabból a ccm-ből, németek ha megvesznek se tudnák kihozni, ennyi a lényeg! ;)
0
kerel
#186
2007. február 19. 14:29
KIA tanulmány gép

aki ilyet tud tervezni annak nem okozhat gondot jó autót gyártani. nekem tetszik a szíd. bár még nem ültem benne. hoztam a mai
0
vik011
#185
2007. február 19. 14:07
Nem, sztem az már tuningolt motor!!!!!!
A 220-ason biztos nem csak egy Mugen csip van, meg kipuffrdsz, meg sportgyertya/kábel/légszűrő.....
Ott már komoly motormódosítások is vannak...
0
vik011
#184
2007. február 19. 14:05
Octavia 2.0 FSI (nem TFSI) 150 LE - Accord Type-S 2.4 190 LE.
Majd 500 ccm a Honda javára.
FSi-re egy új program, kipuffrendszer (2.4-es Accordon alapból sportrdsz van, Octavián nem..) és láss csodát, Octavia 180 LE... egy 2000-es motorból, nem 2.4-esből....

A németeknek egész más a felfogásuk, ők nem pörgős motorból akarnak nagyon magas fordulaton LE-t és nyomatékot kiszedni, hanem inkább nagyobb motorból, amit nem kell pörgetni. PL Passat R36....
0
vik011
#183
2007. február 19. 13:58
Érdekes módon a nagyon japánpártiak soha nem a BMW x25-ös motorjához hasonlítják az Accord 2.4-esét, hanem a VW csoport motoraihoz...
0
Szólj hozzá Te is!
1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11
M_Farkas
#191
2007. február 19. 15:24
Nem ezért vagy azért, de vannak 100 LE- s literteljesítményű szívó német autók is (RS4, M5), igaz nem a legolcsóbb kategóriából.
A VTi- ben inkább az volt a nagy, hogy amikor a Golf 3 GTi 16v 5.895.000 Ft volt már, a 3 ajtós Civic VTi "csak" 3.549.000 Ft.
BuXY
#190
2007. február 19. 15:17
Persze, normálisan!
Legyen ennyi, de hozzáteszem ez eur, japóba a 2400-es motor 240 lóerő, ha jól tudom. Csak ide adják a sovány verziót.
Szerintem zárjuk a témát!
vik011
#189
2007. február 19. 14:57
Most megint egy "sportautó" motorját hasonlítod egy családi autó motorjához....

Ennyi erővel azt is mondhatná vki, hogy a japánok nem tudnak nagy ccm-es motorokat gyártani???
vik011
#188
2007. február 19. 14:55

Hogy mit csináljak??? Eddig azt hittem normálisan beszélgetünk...
BuXY
#187
2007. február 19. 14:43
JDM bazdmeg, JDM!
De az elöbb még s2000 is volt, az itthon is 240 ló, az 60 lóugyanabból a ccm-ből, németek ha megvesznek se tudnák kihozni, ennyi a lényeg! ;)
kerel
#186
2007. február 19. 14:29
KIA tanulmány gép

aki ilyet tud tervezni annak nem okozhat gondot jó autót gyártani. nekem tetszik a szíd. bár még nem ültem benne. hoztam a mai
vik011
#185
2007. február 19. 14:07
Nem, sztem az már tuningolt motor!!!!!!
A 220-ason biztos nem csak egy Mugen csip van, meg kipuffrdsz, meg sportgyertya/kábel/légszűrő.....
Ott már komoly motormódosítások is vannak...
vik011
#184
2007. február 19. 14:05
Octavia 2.0 FSI (nem TFSI) 150 LE - Accord Type-S 2.4 190 LE.
Majd 500 ccm a Honda javára.
FSi-re egy új program, kipuffrendszer (2.4-es Accordon alapból sportrdsz van, Octavián nem..) és láss csodát, Octavia 180 LE... egy 2000-es motorból, nem 2.4-esből....

A németeknek egész más a felfogásuk, ők nem pörgős motorból akarnak nagyon magas fordulaton LE-t és nyomatékot kiszedni, hanem inkább nagyobb motorból, amit nem kell pörgetni. PL Passat R36....
vik011
#183
2007. február 19. 13:58
Érdekes módon a nagyon japánpártiak soha nem a BMW x25-ös motorjához hasonlítják az Accord 2.4-esét, hanem a VW csoport motoraihoz...
BuXY
#182
2007. február 19. 13:57
Azért változtattam TT - Integra párosra, mindenkettő utcai izmos autó!
Egyébként ezt csak a német autósok találták ki, hogy mert elkopig a motor ... Valamit mondani kell, miért nem tudják hozni ... Timeslipen van fent egy 250E km-tert futott vti mérése, majd lessétek meg!
EGyébként a VTI még nem hegyezett motor, japóba 180-at tud 1.6 ból, és simán lehet húzni 200-220 lóig, ez a hegyezett!
Na szerintem zárjuk a témát!
BuXY
#181
2007. február 19. 13:53
Hát nyilván, de 30 gyári lóval több, igaz nehezebb is, itt ez a döntő.
DE elég érdekes, hogy senki nem tud vezetni!
Nah, jól elbeszélgettünk!

Minden esetre engem csak az zaklatott föl, hogy a Dacia ... CSütörtökön ha minden igaz, megyek tesztvezetni, de negativan közeledek sajnos! Aztán majd meglátjuk ... Érdekes amugy az is, hogy a ford. szám mérőt se variálták tul Dáciáék, mindegyikbe ugyanaz az óra van 7000-ig, ha dizel, ha benzines ...
DE ahogy mondták, a Clióba is (régebbi)... Hát majd meglátjuk, remélem a dizel 68 lovast adják ide.

Minden esetre a ceed nagyon tetszett, nagyon eltalált autó, de még nem látok belöle sokat az utakon ...
vik011
#180
2007. február 19. 13:51
MOst itt egy csúnya módon kihegyezett motort (és csúcsváltozatú qva drága autót) hasonlítasz egy olyan motorhoz, amit arra csináltak, hogy elmenjen 400k km-t, és elérhető árú legyen... NEm is értem

Mindig ez a fő érv (én szeretem a Hondákat is meg a német autókat is), hogy egy 1.6-os Golf csak ennyit meg annyit tud szemben a VTi 160 LE-vel...
llaci1
#179
2007. február 19. 13:50
vik011
#178
2007. február 19. 13:46

Azért nagyon sok múlik a vezető gyakorlottságán is...
Lehet, hogy kezdő volt
kapitany
#177
2007. február 19. 13:43
Vectra555
#176
2007. február 19. 13:22
Csak elfelejted, hogy az autód egy kicsit megpöckölt változat, meg alapból GTi!
BuXY
#175
2007. február 19. 13:19
De ebbe nincs semmi mosolyogtató, 1.8 G astrát én is legyorsulok lazán, nem kevéssel ... téma befagyasztva ...
JAh, és ezek EUR HOndák, látnátok miket adnak ki japánba, nekem is fáj a szivem, ide nem hozzák, mert bázárnának a gyárak!
zoner
#174
2007. február 19. 13:10
Üdv! Nem hiszem, hogy a teljesítményt pontosan lehetne mérni és ez az összehasonlítás is elég pontatlan. Motoroknál pl a japánok főtengelynél, kiszerelt blokkal padon mérik a teljesítményt, a Triumph viszont a hátsó lánckeréken. Így fordulhat elő, hogy egy 200LE-s motort legyorsul egy 150LE-s.

A gyári adatok mindig csak viszonyítási pontok. Ráadásul két ugyanolyan felszereltségű Astra egyforma motorral is másképpen gyorsul, nincs 2 egyforma. Ez meglepő? :) Ezek tudatában már érthető, hogy miért volt megmosolyogtató az, hogy az 1.8 Astrát legyorsulja az 1.8-as Honda.
MR. A
#173
2007. február 19. 12:47
egy baja van csak, és az a várható nagy értékesés, bár igy könnyeb lesz majd megpályázni egyet használtan, persze ha lesz olyan hülye aki eladja
MR. A
#172
2007. február 19. 12:45
Cool a gép nagyon! Már régóta nézegetem, hogy ez az autó bombasiker lesz, ép ezért már ki is próbáltam. Pozitivan közeledtem az autóhoz, de még pozitívabban távoztam. Olyan jó minőségű autó, hogy jelenleg nincs ellenfele, még egy japán se veszi fel vele a versenyt. Főleg mert 3millióért már 109Le-set kapsz. Ezenkívül a kételkedőknek irom, hogy a kia amugy egy hyundai, és ezek az autók az elmúlt 1-2 évben tartósabbnak, és megbízhatóbbnak bizonyultak az összes európai márkánál, de még jó néhány japánt is maguk mögé szorítottak. Nem véletlen a 7 év vagy 150ekm garancia, nem hülyék a koreaiak. Zsír nagyon
Ha Te is hozzá szeretnél szólni, jelentkezz be!
1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11
Összesen 291 találat 15 oldalon

Az autóhoz elérhető alkatrészek a Tuningbazár.hu rendszerében

X
Hozzászólások betöltése folyamatban...
Hozzászóláshoz előbb jelentkezz be.
Kép ajánlása felhasználóknak

Megtaláltad egy ismerős user autóját, vagy csak ajánlanád neki a képet? Az alábbi űrlap segítségével elküldheted neki, ő pedig könnyedén fel tudja venni a saját adatlapjára.