Film ajánló/kritika
aktuális téma
Viszonylag egyszerű a képlet , látsz/hallassz egy jó filmről és megírod a véleményed.
A filmeket ajánljuk és kritikát írunk róla!
TILOS és TÖRLÉSRE kerül: Letöltésről és letöltő oldalakról írni!
Ha mégis írsz róla és törlésre kerül, viseld el!!!
Minden más jöhet!
Kivéve: Reklám és Aréna kuncsorgás!!!
TILOS a spoilezerés! Köszke
Vitával menjetek szobára, ne ITT!
Több megjelenítése
Kevesebb megjelenítése
Drive Angry - Féktelen harag: feltehetően már láttam. nehéz eldönteni, hogy ezt "ténylegibül gondolták-e", vagy valami paródia akar lenni. nem tudom hova tenni film. 4,5 pont.
Butcher's Crossing - Az utolsó vadászat: újabb film lévén Cage nem is olyan rossz benne, mint más újabb filmjeiben. de a film elég lassú. különösebben nem is annyira jó. ha nem készül el, se lenne hiányérzetem. 5 pont.
Return to Nim's Island - Visszatérés Nim szigetére: gyerekként biztos nagyon tetszett volna az én időmben. most meg azt látom, hogy a szereplők játéka, a szinkron megfogalmazások is tipikusan úgy készültek, hogy gyerek nézőknek. nem tudom hogyan értékeljem. most ez sokszor inkább bugyuta volt. adok 5 pontot, mert gyerekként, meg valószínű jó lenne.
Dragonheart: Battle for the Heartfire - Sárkányszív 4: Tűzszív csata: hasonlókat tudnék írni, mint a 3. résznél. hangulatban totál rendben van, hozza a fantasy világot, érzést. nagyon rosszat nehéz írni, nem hatalmas mozi ugyan. stabil 5 pont.
Fear the Night - A rettegés éjszakája: hát, mozit nem ért ez a film. az eleje rettentően B kategóriás, sőt inkább TV filmes. illetve a színészek, párbeszédek, forgatókönyv is eléggé. az öldöklések elmentek. de parásnak nem volt az. legyen 5 pont.
The Fabelmans - A Fabelman család: nekem ez úgy tűnt, hogy Spielberg korai életéről szól, milyen út vezetett ahhoz, hogy hivatalosan is filmes legyen. nem untam, de fura mód hosszúnak éreztem. 7 pont.
24 Jam Bersama Gaspar - 24 Hours with Gaspar - Gaspar 24 órája: indonéz regény adaptáció. nem tudom a regény mikor íródott és mennyire követi a film, de ebben is több olyan dolog volt, amit más filmben már lehetett látni. semlegesnek éreztem az egészet. 5 pont.
Night Swim - Éjszakai merülés: hát nem volt egy nagy was ist das. full olyan volt, mintha egy csomó horror filmből láttam volna 1-1 részletet. egyszer nem éreztem egy minimális parát se. pont mint az Az c. film esetén. mint film nem volt vészes, de annak, aminek készült, gyenge. 4 pont.
There's Something in the Barn - Van valami a pajtában: sokszor kínos. lehet van, akinek bejön, de az nem én vagyok. nem igazán kötött le. 4 pont.
3 jours max - Only 3 Days Left - Eszeveszett küldetés: ezt a filmet ha úgy kezeled, mint ami, akkor lehet rajta szórakozni. ugyan kb az összes poén, vagy jelenet kiszámítható. de pont attól jó, hogy gagyik a poénok. no nem a legjobb, de 5,5 pont.
Earth Mama: nekem ez most nem annyira jött át. lassúnak éreztem, nem kötött le. lehet mert férfi vagyok és nem éreztem át. 5 pont.
Damsel - A hercegnő és a sárkány: nincs nagyon túl bonyolítva, sőt igazából szög egyszerű a történet. az eleje elég gyengén indul, vagyis hát úgy mondanám picit közepes alatti. persze innen szép építkezni. fura mód nem untam. 6 pont.
Fall - Zuhanás: nos. a film nagy részében full baromság. ebben annyira nem jön össze semmi, hogy ilyen a mesében sincs. de mondjuk ettől idegeli ki az embert. mondjuk a nyávogós szinkron miatt főként, de alig vártam, hogy a szőke ki off-olja magát, de sajnos visszajárt kísérteni. igen az gyanús volt, hogy pont elkapta a táskát. mondjuk ott és akkor eleve csak azt kellett volna felhúzni, ő meg megült volna a parabola tövében az oszlopnál. de sok a baromság benne. sorolni nincs kedvem. mivel ettől függetlenül jól játszik az ember idegeivel, legyen 6 pont.
Devotion - Égi szolgálat: nem tűnik újkori filmgyártásnak. simán elhinném, hogy 20 éves film. mivel valós sztori, így nem tudott annyira izgalmas lenni, gondolom minimális kitaláció, színezés ment a sztorira. én annyira nem éreztem a drámainak sem az egyes részeket. annyira nem fogott meg. 6 pont.
Seeking Justice - A bosszú jogán: szintén 2011-ből. Cage itt még úgy ahogy, hozza azt, amit régen. de már kicsit azt éreztem, mintha újkori önmagát látnám. nekem amúgy ez inkább egy stabil közepes film volt. 5 pont.
The Cabin in the Woods - Ház az erdő mélyén: oké, hogy 2011-es a film, de ez 451k szavazatból, hogy 7 pontos? mint valami gagyi paródia tini horror. béna szereplők, béna párbeszédek, béna cselekmény. meg már misztikus hülyeség. a rendező vagy író, több filmet akart összegyúrni, sajnos nem sikerült. 4 pont, nagyon-nagyon max.
Sleeping Beauty - Alvó szépség: ez sem volt egy nagy film. 2011-ből van. talán kissé beteg is az egész sztori. lassú, vontatott. 5 pont max.
The Enforcer - A végrehajtó: hát ez B kategória alja inkább. nekem nagyon gyenge volt, rendezés is kevés, meg úgy összességében. 4 pont.
L'exercice de l'État - The Minister - Államérdekből: én nem voltam odáig érte. sokan dicsérik, de számomra inkább kínosak voltak az alakítások, mint jók. ez nem a franciák műfaja. max átlagos. 5 pont.
Marlowe: nem elég, hogy Liam Neeson is egyre gyengébb, de már a magyar hangja sem a régi. az itteni sem rossz hang (Mihályi Győző), csak épp nem illik Liamhez. Csernák János az igazi. pedig ez a film vagy 2 évvel korábbi, mint ahogy a botrány kirobbant. mondjuk lehet már korábban sem vállalta el. amúgy nem egy nagy valami a film. 5 pont.
Ha Te is hozzá szeretnél szólni, jelentkezz be!