NANKANG gumik-vélemények tapasztalatok?!
aktuális téma

Vélemények tapasztalatok megosztása a NANKANG gumikról!!!Mennyire megbízható jó stb panaszok rossz tapasztalatok stb...
tartósság!!!
Illetve hogy alacsony ára miatt megbízható e és valóban jó e stb....
Több megjelenítése
Kevesebb megjelenítése
igen és a Nankang inkább keskenyebb fajta.
nekem a fulda 225 olyan széles volt, mint a BFGoodrich 245, pedig lemérve 245 volt.
a Dunlop is szélesebbek.
mondjuk 6"-on a 205 már meredek szerintem. mondjuk attól fökk mennyire peres a gumi, de 205 inkább 6,5-7-re való.
nekem a fulda 225 olyan széles volt, mint a BFGoodrich 245, pedig lemérve 245 volt.

mondjuk 6"-on a 205 már meredek szerintem. mondjuk attól fökk mennyire peres a gumi, de 205 inkább 6,5-7-re való.
Na még valami: "Ha ugyanazt a gumit egy szélesebb felnire húzzuk fel, nyerhetünk egy kevés tapadást, és érezhetően élénkebbé tehetjük a kormányzást. Ennek az az oka, hogy a szélesebb felnire szebben kifekszik a gumi, úgymond jobban kitámaszt, ezért kevésbé deformálódik az oldalfala. Mint mindent, természetesen ezt is túlzásba lehet vinni, a német tuning-szcéna híres a feszített gumis divatmániáról, amely vallás hívői a lehető legszélesebb felnire teszik fel az általában igencsak peres gumit. Ez már csak azért sem üdvözítő, mert szörnyű sérülékennyé válik a felni, nem kell még egy padka sem, elég egy nagyobb kavics, hogy összekaristolja a peremét.
Józan határokon belül viszont nagyon hatékony lehet a széles felnire pattintott átlagos gumi. Jobb gumisműhelyekben meg tudják mondani, hogy milyen kombinációk lehetségesek, néha egészen meglepően tág határok között lehet ügyeskedni. Szigorúan véve általában négy méret engedélyezett: hat colos felnire például 175 és 205 közötti gumikat lehet feltenni hivatalosan, de kicsit hunyorítva azért felmegy a 165 és a 215 is. Az egyes gumitípusok, gyártmányok között sokszor több mint 10 milliméter különbség van a futófelület szélességében - ugyanolyan névleges méret mellett - úgyhogy annyira nem kőbe vésett ez a szabály." (forrás: [ link: totalcar.hu ])
Józan határokon belül viszont nagyon hatékony lehet a széles felnire pattintott átlagos gumi. Jobb gumisműhelyekben meg tudják mondani, hogy milyen kombinációk lehetségesek, néha egészen meglepően tág határok között lehet ügyeskedni. Szigorúan véve általában négy méret engedélyezett: hat colos felnire például 175 és 205 közötti gumikat lehet feltenni hivatalosan, de kicsit hunyorítva azért felmegy a 165 és a 215 is. Az egyes gumitípusok, gyártmányok között sokszor több mint 10 milliméter különbség van a futófelület szélességében - ugyanolyan névleges méret mellett - úgyhogy annyira nem kőbe vésett ez a szabály." (forrás: [ link: totalcar.hu ])
Még annyit, hogy már így is - ahogy írtátok - 3-4 barra vannak fújva, és a nyomás a használat miatti melegedés okán még emelkedik is. Ilyen méretű terpesztés mellett nem egy életbiztosítás szvsz...
Csatlakoznék Yellow cartárshoz, szerintem a felni és a gumi méretben nem passzol: vagy keskenyebb felnit ehhez a gumihoz, vagy szélesebb gumit ehhez a felnihez. Balesetveszélyes ez a párosítás és csak azt éred el vele, hogy kinyírják egymást rövid úton. A gumi oldalfala nem ilyen terpesztésre van kitalálva (ugye az oldalfal a legsérülékenyebb része a guminak), a felni pereme is eléggé védtelen így.
(Csak zárójelben, az a gumis is megér egy misét, aki ezt vállalta így felrakni... vagy a vevőért mindent...?
)
(Csak zárójelben, az a gumis is megér egy misét, aki ezt vállalta így felrakni... vagy a vevőért mindent...?

kérdezd meg mit mond rá, mit javasol
Akkor ezeket vetessem le és vegyek egy 185/35szettet ?
mert az a baj, hogy kis felületen zár össze a gumi és a felni. esetleg meg lehet próbálni, hogy leengedni, újrakenni szivárgásgátlóval. de ez necces lesz túl széles a felni.
én ezt sosem fogom megérteni. ráadásul én baleset veszélyesnek tartom rendszeresen használva. kiállításon oké.
én ezt sosem fogom megérteni. ráadásul én baleset veszélyesnek tartom rendszeresen használva. kiállításon oké.
4bár ? O.O
Igazabol nekem nem tudom miert de hatul vannak a 165/40 gumik és ugy a jobb hatso beeresztett , de hiaba felfujom 3 naponta mert ha fennvan a kerek egybol belekerul mondjuk 2 bár akkor már hallani is h ereszt is a peremnél !
Igazabol nekem nem tudom miert de hatul vannak a 165/40 gumik és ugy a jobb hatso beeresztett , de hiaba felfujom 3 naponta mert ha fennvan a kerek egybol belekerul mondjuk 2 bár akkor már hallani is h ereszt is a peremnél !

Helló nekem 165/35 R17 Nankang NS-20 van 7 collon és 4 bar van benne és hibátlan. Kevesebb nyomásnál eresztett de így bírja a napi használatot is.Korábban volt 165/45 R16 NS-2 azt 3.5 bar nyomással használtam.
Milyen széles az a felni? Nekem is eresztett 7.5en a /35 de csak elöl. (Gondolom a motor súlya miatt) Néha utána fújtam aztán kész. A hátsókkal sose volt probléma.
Köszönöm ezt a sok lehetőséget amit írtál !
Ahogy elnézem 3 bárt most joo tartja ! De nem szeretném elkiabálni !
Ha valami lesz elviszem gumishoz megkerdezem , vagy valamit csinalok !
Sokat messzire nagyon nem megyek , meg ovatosan közlekedek !
Ahogy elnézem 3 bárt most joo tartja ! De nem szeretném elkiabálni !
Ha valami lesz elviszem gumishoz megkerdezem , vagy valamit csinalok !
Sokat messzire nagyon nem megyek , meg ovatosan közlekedek !
- defektes a gumi, csak lassan ereszt
- ereszt a szelepnél, csak maga az egész szelep, vagy a belső szeleprész.
- rosszul lett felrakva a gumi. mondjuk az látszik, hogy eléggé nem normálisan áll a felnin, ugye felni széles, gumi keskeny. ilyenkor hiába kenik be a gumi peremét szivárgásgátló löttyel, ha a gumi pereme nem fekszik fel a felni peremére rendesen. nem fog tömíteni rendesen. főleg ha tempósabban kanyarodsz, simán kiszisszen mellette. ezek az orbitális gumiterpesztések nem mindennapi használatra valóak, csak kiállításra inkább.
- ereszt a szelepnél, csak maga az egész szelep, vagy a belső szeleprész.
- rosszul lett felrakva a gumi. mondjuk az látszik, hogy eléggé nem normálisan áll a felnin, ugye felni széles, gumi keskeny. ilyenkor hiába kenik be a gumi peremét szivárgásgátló löttyel, ha a gumi pereme nem fekszik fel a felni peremére rendesen. nem fog tömíteni rendesen. főleg ha tempósabban kanyarodsz, simán kiszisszen mellette. ezek az orbitális gumiterpesztések nem mindennapi használatra valóak, csak kiállításra inkább.
Hali ! Nekem van hatul egy 165/40R17 es Nankang Ns2 szettem , elől pedig egy 185/35R17 !!! Az a tapasztalatom h jó a gumi de miért enged le akár 3-4 nap után ? Hány bárt nyomjak bele vagy mi lehet a baj ? ?? vagy hol ereszthet ?
Nekem 175/50 r13 as-1 van fent 7collon Trabin ,szóval alig van teher a gumikon,de így is olyat tapad száraz úton,hogy sokan azt gondolják hogy "sok lesz - sok lesz!".Eddig még nem tudtam olyan őrült módon kanyarodni hogy elcsússzon.
Vizes útra meg nem hozom ki a gépet,ilyen infóval nem tudok segíteni.Én nem bántam meg a vételt,csak ajánlani tudom.
Vizes útra meg nem hozom ki a gépet,ilyen infóval nem tudok segíteni.Én nem bántam meg a vételt,csak ajánlani tudom.
hát az adott helyzetben lenen egy psssssssssssszt

de úgy nem tudok közlekedni, mert akkor beleér a gumi
én nem emelgetni szeretném menet közben, hanem "laposan" kúszni




Látod Márti..
pedig csak egy jó kis air kellett volna bele


Nekem a 185/35 R17 sem volt vészes... persze minden kis kavicsot megéreztem nem beszélve az útgyűrődésekről, de valamit valamiért. Csak azért cseréltem le a kereket, mert magas volt az autó vele, pedig imádtam.
Szia!
Nekem pont ez a konfiguráció van/volt fent a kocsimon. 195/40 R17 és 8 collon. Tökéletes! Nyilván kell vele vigyázni, mert így sérülékeny a felni, de amúgy tökéletes! A mintája miatt pedig az egyik leghalkabb gumi amit vezettem.
Most váltok egy másik felnire, azon NS-2es lesz, 165/35 R17es mérettel egy 6 coll széles felnin.
Kíváncsian várom hogy milyen lesz.
nyilván nem egy hankook vagy egy falken, az esőben, de esőben ilyen méretben és szereléssel nem megy az ember 150el a kanyarban. Én csak dícsérni tudom, sosem okozott meglepetést
Nekem pont ez a konfiguráció van/volt fent a kocsimon. 195/40 R17 és 8 collon. Tökéletes! Nyilván kell vele vigyázni, mert így sérülékeny a felni, de amúgy tökéletes! A mintája miatt pedig az egyik leghalkabb gumi amit vezettem.
Most váltok egy másik felnire, azon NS-2es lesz, 165/35 R17es mérettel egy 6 coll széles felnin.
Kíváncsian várom hogy milyen lesz.
nyilván nem egy hankook vagy egy falken, az esőben, de esőben ilyen méretben és szereléssel nem megy az ember 150el a kanyarban. Én csak dícsérni tudom, sosem okozott meglepetést
Ha Te is hozzá szeretnél szólni, jelentkezz be!
előbb tisztázni kellene a tulajnak magában, hogy mit is akar, mi a célja, milyen irányvonalba szeretne elmozdulni, ha egyáltalán el akar.