Szakbarbárok
aktuális téma

Manapság egyre többet találkozni olyan dologgal ami nem érte meg a pénzét... Sokszor utólag jövünk rá, hogy nem kellett volna ezt azt megrendelni, akár a netről vagy egy boltban, nem ehhez a szerelőhöz kellett volna elmenni, vagy csak egyszerűen valamelyik Multiban sikerült ráfutni valami igen silány minőségű dologra. Mivel Válság van, ezek a dolgok sokakat érzékenyen érintenek, vannak akik pedig csak a tanulságot vonják le.. itt az alkalom, hogy ne hallgassuk el az ilyen eseteket, itt mindenki leírhatja ha valaki vagy valami utólag nem tetszett egy termékkel vagy szolgáltatással kapcsolatban.
Több megjelenítése
Kevesebb megjelenítése
Kamu szerelőt én is tudok: Bonyhád, Szentes valami. 2 hétig volt nála a sharan, mert rendszeresen vészüzembe váltott. Állítólag pd elemet is cserélt benne próbára. Egy sima tdi-ből
Végül 10000-et kért a semmiér
Később más kiderítette, hogy a 3. henger nem szerette a 130-as elemet, csak a 116-ost.



Van pár nagyobb szervíz/szalon ahol a munkafelvevő és a fő szaki az tényleg ért hozzá....de a szerelők nagyrésze frissen végzett autószerelő/villamosságis esetleg csak tanuló.....és itt a fő gond hogy van olyan közülük aki még egy egyszerű motorborítást is úgy vesz le hogy letördeli a műanyag "pöcköket"....stb...és ezek csinálnak akár egy riasztó vagy akármileyn más kábelezést stb....ha bontani kell akkor 6 csavarból az tuti hogy csak 5 kerül ahelyére és abból csak 4 fog ahogy kell..tb stb......sajnos van ilyen jellegű tapasztalatom is.....és ha gond van az autóval csak a legvégső esetben viszem szervízbe. 









Ezért viszem az autót konkrét cserés/szerelési feladattal szervízelni......legutóbb termosztátcserén voltam ami munkadíjjal együtt volt 7500 ft, közben kitalálta hogy szerinte lambdaszonda csere is kéne, mondtam neki autót nemhagyom itt mert jól megy és minden oké vele, a hibakód pedig régebbről volt lambdaszonda gond egy törött kábele miatt....ha otthagyom az tuti hogy kicseréli a szondát 40-60 rugóért. 

Belefutottam én is ebbe az emberbe, nekem 2.5 hónapja húzódik egy 1.9 TDI motor javítása, gyakorlatilag semmit sem ő csinál, elküldi megjavítják, ő csak betekeri a csavarokat, igy dupla munkadíjat kér. Előleget vesz fel, majd próbálkozik, ha elfogy a pénz akkor hív, egyébbként egyszer sem hívott. Azt mondta 1-2 hét mire kész lesz, már többször kértem kölcsön miatta autót is... Egy bevandert nem sikerült ez idő alatt kicserélnie, az egyébbként működő féket felújította úgy, hogy a próba úton nem tudtam besatuzni a kerekeket, pedig izomból tapostam. Turbót felújítatta, de az "sír", azt mondja ez ilyen, kérdeztem, hogy hány autót hall így közlekedni... mellé beszél, nem tartja a megbeszélt árat, 6 dolgot kellett volna javítania 200e ft-ért, most 280e-nél jár és 1 dolgot sikerült megcsinálni, a többi pénz elment arra ami szerinte rossz volt a kocsin....
Ladanál nekem az olajlámpa akkor világított, amikor az olajpumpa végén lévő kis fogaskerék, ami a gyújtáselosztóba megy, elkopott. Be is állt a motor... Szóval csak óvatosan
Nekem is folyamatosan világít az olajlámpa.Mondjuk akkor nem amikor felkapcsolom a világítást!
Sokan tanakodtak,mi lehet a hiba,de ott is égő ki volt a leg meggyőzőb!
Öreg akitől vettem a bigut,lepasszolta a fiának.Na AZ rakott bele olyan zenét,mert hát hozzáértő,hogy a belső világítás kapcsolóból,hozott áramot előre a bizonyos riasztójához!Mindenhonnan kábelek lógnak és konkrétan a féklámpa vezetékét, újra kellett húzni,mert amint beraktam biztit kiverte!........

Öreg akitől vettem a bigut,lepasszolta a fiának.Na AZ rakott bele olyan zenét,mert hát hozzáértő,hogy a belső világítás kapcsolóból,hozott áramot előre a bizonyos riasztójához!Mindenhonnan kábelek lógnak és konkrétan a féklámpa vezetékét, újra kellett húzni,mert amint beraktam biztit kiverte!........
Meg az ácskapocs....



Az önmetszős csavar a legjobb mindenre.. 

egy MK1 Rabbit (egyesgolf) tul bonyolult volt neki, még a vezérlést sem tudta összerakni...
Audi Garage Kecskemét. Sutus Mátyás, na Ő sem autószerelő, csak felveszi a munkát és haverkodik, majd egy napszámosa (akit Ő tanitott, az önjelölt szerelő) megcsinálja, dupla-tripla áron.. Nekem tavely novembertől-májusig cserélt egy autómata váltót a kocsimon, ezidő alatt az ablakot nem huzta fel a locsin, és beázott, a klimámat is elrontotta, és még a kocsit is ugy csinálta meg, hogy hazáig nem értem vele haza. Mindezt 50.000.- ért. csak is azért fizettem ki mert el akartam hozni végre az autómat... 

az önmetsző is nagy sláger 

Jahhaj, haverom elvitte kasztnishoz az Ibiza GTI-jét, mert volt egy kb 15X10 centis átrohadás az alvázon. Na ügyesen beragasztották egy műanyaglemzzel, rányomattak vastag gittet meg alvázvédőt, azt hazudták hogy behegesztve és elkértek 40eFt-ot.

lemezcsavart kihagytad





nah akkor itt a nagy okosság....
WD40, Kábelkötöző, Purhab, szigszalag mindent javít....
WD40, Kábelkötöző, Purhab, szigszalag mindent javít....

Mint az alacsony olajszintre a megoldás a hosszabb olajpálca. 

Tehát az olajnyomás gondot úgy javítottad meg hogy kivetted a visszajelzőből az izzót, aha :D
szegedi Kerekes urat én is ismerek, nem bíznám rá a kocsim javítását, igaz nem is szerelő
de én is megtalálom mindig a környéken azokat, akiket nem kéne. pl. 1 éve hárman nézték meg, és mondták mikor már folyamatosan világított az olajnyomás lámpa, és gombát cseréltek benne, hogy itt motorfelújítás lesz pár százezerért, és a 4. aki megnézte, és beindítottam, azt mondta: hang alapján, ennek semmi baja! És csak a hibajelző lámpa hibásodott meg
a többiek meg már szétkapták volna



másik szerelő pedig mondta hogy max 150ből meg lett volna..
Akit melegen ajánlok az Benkő Viktor

az semmi... én 3 éve motor felújítást kértem az egyik szerelőtől... 397ezer ft. lett a vége elméletileg az utolsó csavarig minden fel lett újítva.. ebbe benne van a fúrás minden.. mikor elhoztam a verdát úgy füstölt mint egy diesel.. akkor vissza vittem hogy ez nem jó... kitalálta hogy injektor + labdaszonda.. akkor az is ki lett cserélve.. azóta picit magas a karter gázom és torpan az autó.. a hidrotőkék csattognak... Szegedi Kerekes úr csinálta az autót.. mellette a másik érdekes dolog hogy van a családban egy Fiat Punto I gyűrűzte a motort és motorvezérlő elszállt.. tehát oda ne vigyétek a verdát!

Ez már nekem is eszembe jutott az én emberemnél, de az a baj, hogy attól nem lesz meg a pénz, a gyerek meg olyan csóró, hogy élete sincs, elvenni se tudtam volna tőle semmit



Ha Te is hozzá szeretnél szólni, jelentkezz be!