Cikk: 1100+ lóerős Toyota Supra a Tuning Show-n!

Témakör: Címlapon
aktuális téma
1100+ lóerős Toyota Supra a Tuning Show-n!

Az idei Autó-Motor-Tuning Show-n nagy erőkkel vonulnak fel a honi Supra tuningolók: az RMS és a Tuningaruhaz.hu csapata az ország legerősebb Supráját hozza el a kiállított versenyautóik közé! Bővebben

Több megjelenítése
Kevesebb megjelenítése
1 2 3
Boozilla
#55
2012. március 16. 08:43
igazad van tényleg túlzás, van ami jó minőségű, inkább helyesbítenék: Én nem bízom bennük. És az is igaz, hogy nem biztos, hogy kész lesz, de hogy fasza lesz arra meg nekem van egy ötösöm.
monky
#54
2012. március 16. 07:50
monky
#53
2012. március 16. 07:48
Azoknak a fiatal kis tenágercsajoknak való,akik szeretik a kaki-pisi sexet
RedSunS14
#52
2012. március 16. 07:47
Amcsi lomok... Azért ez egy kicsit erős. A tuningshowra kész lesz? :) Erre van egy ötösöm.

Ami itt megy az meg egy vicc. Semmit sem lehet írni ezen az oldalon, mert egyből megy a fika. :) Az átalakítás részleteire is csak azért kiváncsiak az emberek, hogy maguknak meg tudják sufnizni. :) Tuningáruház igen is jó csapat, jó áron adja a cuccokat! Az autó még nem állt össze, itthon meg nem szabad előre adatokat mondani, ezt én már megtanultam. Lehet nekiállni erősebbet és gyorsabbat csinálni!
monky
#51
2012. március 16. 07:45
Az ID injektorokkal tényleg jó szabályzás /alapjárat,részterhelés/valósítható meg akár egy kisebb 2000 motoron is?
hobizoli
#50
2012. március 16. 02:25
Röviden tömören: nem jó amúgy egy kalap szarra se...

Boozilla
#49
2012. március 15. 23:09
készül itthon is elég profi ember kezében egy MKIV nagyon komoly cuccokkal, nem amcsi lomokkal hanem csupa JDM nyalánksággal.. T88 lesz rajta, ebből már lehet következtetni..
Tuningshowra elvileg kész lesz.
supra25
#48
2012. március 15. 22:12
helló ilyet hol kapok?https://picasaweb.google.com/111625112428129694605/TuningaruhazSSupraMK32JZGTE1000HP#5287222695200908642
szabyk
#45
2012. március 15. 13:20
inkább erre kellet volna a cikket vinni..mint abba az irányba amibe lett....
Anyám
#44
2012. március 15. 12:18
Szerintem meg óriási parasztság ilyet beírni Behányni aztán ki tudja mi igaz az egészből. Tipikus nemzeti ünnepi magyar mentalitás Gartulálok
monky
#43
2012. március 15. 11:52
Legalább valamit írhattak volna a tech.ról pl milyen átalakítások,mekkora nyomással,etanol v. benya,injektorok,gondolom ID befecsik vannak bent,azért vems-el is szép telj. értetek el.
Ne borzoljátok a kedélyeket.....
vilibora
#42
2012. március 15. 05:58
csakhogy legyen ellenpélda is. sok cumót nem tudtunk beszerezni mert az usa kereskedők mentalitása egy nulla. így állt a project. de a tuningáruház.hu-n keresztül minden hiányzó alkatrész meglett és azon az áron illetve néhány alkatrész olcsóbban mint ahogy én tudtam volna behozni.
Kulinpapa
#41
2012. március 15. 02:34
Na megint megy a szájkarate ezerrel.
Szóval, a mérés video is CGI grafikával készült a padon, és valójában egy mitsubishi helyére lett bemontírozva a suprá. De sajnos lebuktunk.:) ó jajj...

Mindenesetre nem lehet tudni pontosan hogy hány lóerő a kocsi, még így félkészen sem. A 888HP mérésnél az ECU 9500rpm felett tiltott amikor a pad a durva slip miatt 7000RPM-et mért. Ennél tisztább mérést nem lehetett végezni. Tehát minimum 888HP, a többit majd az okosok kiszámolják ha akarják.
Lemérni pedig azért nem lehet mert akármilyen gumi is volt fent mindig enyire csúszott akárhogyan is le volt szorítva. Gallyra ment néhány kerék. Hub dyno kellene, de az a környéken nincs ami ilyen teljesítményt tud.
Ja és jelen állapotában a kocsi soha nem versenyzett, szóval kár az időkkel sakkozni. Alapjaiban amúgy sem dragra épült. Egyszerűen az a célja hogy aki beül az becsokizzon. Aki gyengének találja azelőtt nyitva áll a lehetőség hogy erősebbet készítsen. De szerintem a tulaj jólérzi magát ezel a "gyenge" talicskával is.
Bw_s18
#40
2012. március 14. 07:58
Egy biztos,engem a tuningaruhaz.hu csapata többször is lehúzott elég keményen,legalábbis az én pénztárcámhoz mérten és mindenféle nevetséges,laikus által sem hihető kifogásokkal takaróztak. Remélem meg fog változni a mentalitásuk,ha eléggé megszedték magukat és remélem sikerül valamikor letenni ezt a teljesítményt rendesen a talajra!
orgyi
#39
2012. március 14. 07:35
DYNO
Méréshatárok gyakorlatilag nincsenek, hiszen az általunk választott berendezés 0-1200 lóerőig képes egy tengelyen (első vagy hátsó kerék) és 0-2400 lóerőig két tengelyen (összkerekes) pontos mérést végezni. Jelenleg nem csak Magyarországon, de a környező országokban sincs ilyen nagy teljesítmény mérésére alkalmas eszköz.

b.misike
#38
2012. március 14. 04:00
nem értem miért irták nincs MO olyan pad ahol le tudnák mérni...Dyno-nál mértek már 1000 LE felett is autót! .....lásd Toplista, jah és az video alapján szintén ott mértek akkor miért nincs a TOP 10 benne a Dynonál

http://www.dynoproject.hu/


GeccoSX
#37
2012. március 14. 03:42
mondjuk ezt viszont nem értem ez ugyan mk4 de van benne kárpit...STB 800ps mégis megy 8.6-ot akkor 1100le-vel 9-es idő lenne a cél
GeccoSX
#36
2012. március 14. 03:41
viszont ha olvastad akkor a mérés óta változott az autó és a pad miatt csak 7e-ig mérték az autót ki tudja mennyi lett volna ha 9700 ig forgatják mert ha jól tudom addig van használva az autó
Ha Te is hozzá szeretnél szólni, jelentkezz be!
1 2 3
Összesen 55 találat 3 oldalon