Cikk: 710 lóerős BMW M6 a G-Power-től

Témakör: Címlapon
aktuális téma
710 lóerős BMW M6 a G-Power-től

Mekkora teljesítményre van igazán szüksége egy M6-osnak? Az idén tavasszal modellváltáson átesett sportkupé 560 lóereje gyárilag sem piskóta, a G-Power szerint azonban a mérvadó adat 700 LE felett keresendő! Bővebben

Több megjelenítése
Kevesebb megjelenítése
1 2 3
Gerzson
#55
2013. szeptember 30. 20:06
Nekem ami feltűnt a youtube-os videón a mozgó ülés, ami kikopás miatt ide-oda jár... ilyen mincs egy M6oson
vik011
#53
2013. augusztus 31. 09:05
vik011
#52
2013. augusztus 31. 09:05
Az, hogy te nem veszel/nincs rá pénzed, még nem szarok. Szerintem.
ktm250
#51
2013. augusztus 30. 22:55
miért utána miket gyártott ? talicskákat?
rambustibi
#49
2013. augusztus 30. 20:21
Egyébként tényleg az, én nem veszek, ha lenne is rá pénz sem veszek. Nálam autókat az Audi 97-ig gyártott.
doxam
#48
2013. augusztus 30. 20:12
naja, a lovaskocsi volt még az igazi...
vik011
#47
2013. augusztus 30. 19:43
Az. A sok vacak RS, meg R8, mind egy talicska fosh!
rambustibi
#45
2013. augusztus 30. 18:49
Pepehgt
#44
2013. augusztus 30. 16:58
akkor még mindig nem érted. Ugyan ezt mondom mint te. Rambustibi linkelte be a 20 éves audit és írta, hogy a 2,2-es motorral simán leveri. Erre írtam, hogy ez egy gyári garanciás autó és ha szétreszeli valaki a 4,4-et akkor 3szor több Le lesz benne aminek sokkal fejlettebb féke futóműve váltója stb.. van és egy 20 éves technika nem tudja tartani ezekkel lépést. Nem a bmw a meg a 4,4 a lényeg, hanem a mai technika meg a 20 éves.
hobizoli
#43
2013. augusztus 30. 15:49
hogynetudnam

nyilvan a a joval kisebb 2.2-s motort sokkal jobban kell fujni, mint a 4.4-st ugyanannyi poverhez, vagy ugyanakkora nyomason a 4.4-s siman erosebb lesz a 2.2-snel

de pont ennyi erovel a 7.0-s meg mégerősebb a 4.4-snél, egy azonos x bar toltonyomasnal, szoval az a 4.4 is egy sapka fos csak innen nezve

ugyhogy nem mondtal kb semmit
Pepehgt
#42
2013. augusztus 30. 09:46
Te olyan vagy mint a csajom. Azt sem tudja miről van szó de beleszól. Értelmezd előbb, hátha megbirkózol vele.
hobizoli
#41
2013. augusztus 30. 07:14
bazzeeeeg, azert ez kesz csoda lehet mar magaban

egy 4.4 literes motorbol tobbet ki lehet sajtolni, mint egy 2.2-sbol?
asztaaaa

es egy 7.0-shoz kepest nezve ez a 4.4 nem csicska kicsit...?
abbol meg mégtobbet ki lehet, gondoltad volna?
ktm250
#40
2013. augusztus 30. 00:13
Pont ezért is írtam ,nem mind1 hogy állórajt vagy repülőrajta másik meg hogy minden téren van a két autó között majdnem 20 év és azért ez talán az m6 javára írható főleg egy pályán szerintem!
TaaT
#39
2013. augusztus 29. 21:30
István hdg
#38
2013. augusztus 29. 19:07
Inkább nem szólok hozzá, mert páran megsértődnének. Igen, van ennél gyorsabb egyenesben, kanyarban is, meg féktávon erősebb is. De ebben akkor még halkan szól zene, finoman melegít az ülésfűtés, netán masszíroz, kellemes csend honol az autóban.
Adam Vito
#37
2013. augusztus 29. 19:05
Mert ez M6 alatt olyan futómű-fék van, ami elég sok dolgot megbocsájt a "sofőrnek"... S mivel többnyire autobahn-részerek vesznek ilyet, így kár a gőzért, hogy versenypályán mit tud..
Aki versenyezni akar, az nem 2 tonnás autók körül nézelődik..
Ez az egész lóerősdi a slusszkulcsforgatóknak való... (szerintem)...
Pepehgt
#36
2013. augusztus 29. 19:00
Ponya ideje az e30-as bmw 2:06 (ha azóta még nem javított)
e46 m3 (nem gyári) 2:00.
Ha a 20 éves technika megállja a helyét a maiakkal akkor azok a hülye gyárak miért tolnak fejlesztésbe csilliárdokat. De hülyék...
Ha Te is hozzá szeretnél szólni, jelentkezz be!
1 2 3
Összesen 55 találat 3 oldalon