Cikk: Gigászok harca: 1150 vs. 1300 lóerő

Témakör: Címlapon
aktuális téma
Gigászok harca: 1150 vs. 1300 lóerő

Abban bizonyára mindenki egyetért, hogy a Dodge Viper, valamint a Lamborghini Gallardo már gyári állapotában is egy rendkívül erős és gyors sportautó. Vannak azonban olyan, jó értelembe vett "őrültek", akiknek a több száz lóerő mit sem ér, csak az ezer felettiek "klubjában" érzik jól magukat. Bővebben

Több megjelenítése
Kevesebb megjelenítése
lasi
#18
2012. október 25. 19:06
ennyit a lamborol és viperről
PN
#17
2012. október 21. 19:43
Ezért így ahogy van még ma este adnám 1 vesémet.
PN
#15
2012. október 21. 19:34
Ezek 10 hengeresek....az r32 is 6 henger.....egy kis 4 hengeres EVO MR (pl 8 vagy 9 )800 körüli pacival hozza kb ezeket az időket....ugyhogy bazi feltöltő meg 10 henger meg 6-7 literes lökettérfogat ide vagy oda, nemkéne.
Dzsinn
#12
2012. október 21. 18:48
A Lambo-k minősége nagyon jó, mióta megvette a VW-konszern.
A Ferrari-k inkább csak ránézésre "gagyik" belül, bár én ilyet nem vennék, de nem is én vagyok a célközönség-sajna.
A Viper igazi bóvli belül..
ubee
#11
2012. október 21. 13:24
Kár.Pedig azt megsasoltam volna
rambustibi
#10
2012. október 21. 12:11
Jonusék a 2.2T 20V sor 5-ből kihoztak 1288 hp-t egy turbóval, ezért tartom karcsúnak az 5000-6000 (vagy 8000) ccm-ből ikerturbóval az 1300 LE-t. Van fent egy videó a youtuben, ahol ezzel az audival 7,XXX-et mentek az oroszoknál 1/4-en, de most nem találom..
ubee
#9
2012. október 21. 11:53
rambustibi
#7
2012. október 21. 10:51
Ha ezekből tényleg kihozták szinte a maximumot, akkor eléggé tré a technika
Boozilla
#6
2012. október 21. 10:11
az R32 vel egyetértek :D csak az nem VW
Master 14
#5
2012. október 21. 09:59
hu erre azért kiváncsi lennék van e valami kézzelfogható bizonyiték ne mondd nekem hogy egy ferrariban olyan szélzaj van 200nál mint a 20 éves rommátört astragsimben
ss16v
#4
2012. október 21. 09:33

És meg lehet nézni élőben egy Lambo-t vagy egy Ferrarit is akár...az üvegek nem szigetelnek, és állítólag maga az összeszerelési minőségük is egy romániában készült Renault szintjén van.
Persze a teljesítmény az más tészta, de kérem...ha mér 30-40 ++ milliót kérnek egy autóért akkor jogos a kérdés: "Miért ázik be???"
Gabi GTO
#3
2012. október 21. 06:57
nem is baj hogy elérhetetlenek itthon az emberek 80%nem tuná uralni és még lehet keveset is mondtam .az alkatrészek meg nem sokkal drágábbak mint 1 normálisan megépített autónál. fék moci váltó stb
Taiy
#2
2012. október 21. 05:05
Sajnos átlag embernek elérhetetlenek és felfoghatatlanok már maguk az autók is, nem hogy a tuning alkatrészek.
Így ezzel nem tudok mit kezdeni, sokkal jobban lázba hoz egy VR6 vagy egy R32..
CupraR82
#1
2012. október 20. 11:58
Nem rossz futam
Ha Te is hozzá szeretnél szólni, jelentkezz be!