Cikk: Mexikói Vörös - Lotus Exige S
aktuális téma

Első pillantásra mindenkinek szembeötlik az optikai tuning a gépjárművön, de a lényeg a motorháztető alatt rejlik. A boldog mexikói tulajdonos, Jorge Rios egy egyedi Exige S modellt képzelt el magának, így az angol telivér megvásárlása után el is kezdte átalakítani azt. Bővebben
Több megjelenítése
Kevesebb megjelenítése


részlet a szotar.sztaki.hu oldalról:
"forged steel kovácsolt acél"


4motion
muhaha

Kedves Gaben!
Kérlek HITELESEN, a szavak megértése mellett próbálj meg lefordítani egy műszaki szöveget!!!!!
A FORGED JELENTÉSE KOVÁCSOLT, NEM PEDIG FORGÁCSOLT!!!!!!!!!!!
Fogj egy szótárt, és nézzél utána!
Ja, meg ha tényleg ennyire érdekel az autós téma, akár a gyártástechnológiák világába is betekinthetnél, azt akkor nem írnál ilyen vadakat!
Tömbből csak a legnagyobb idióták forgácsolnak felnit!
(Létezik amúgy ilyen, CSAK design szempont miatt, szóval azoknak a nyomorékoknak, akik a stílusnak alávetik a funkciót!
)
Kérlek HITELESEN, a szavak megértése mellett próbálj meg lefordítani egy műszaki szöveget!!!!!
A FORGED JELENTÉSE KOVÁCSOLT, NEM PEDIG FORGÁCSOLT!!!!!!!!!!!
Fogj egy szótárt, és nézzél utána!
Ja, meg ha tényleg ennyire érdekel az autós téma, akár a gyártástechnológiák világába is betekinthetnél, azt akkor nem írnál ilyen vadakat!

Tömbből csak a legnagyobb idióták forgácsolnak felnit!

(Létezik amúgy ilyen, CSAK design szempont miatt, szóval azoknak a nyomorékoknak, akik a stílusnak alávetik a funkciót!


keresztbe? egy elsőkerekessel? muhaha :D
Jajaa, minden nap megyek vele, ha kell!
Ha esik, akkor is előveszem, nem egy ilyen féltett, garázsban őrzött fajta!
Na meg a versenyekből is kap szépen, szóval élvezi az életet!
Amúgy meg jobban megy mint a másik gépem, (Ford Scorpio) + kevesebbet eszik. 1értelmű hogy melyikkel menjek!
(Max. ha valami ebbe nem fér bele, akkor megyek a másikkal.)
Ha esik, akkor is előveszem, nem egy ilyen féltett, garázsban őrzött fajta!

Na meg a versenyekből is kap szépen, szóval élvezi az életet!

Amúgy meg jobban megy mint a másik gépem, (Ford Scorpio) + kevesebbet eszik. 1értelmű hogy melyikkel menjek!

(Max. ha valami ebbe nem fér bele, akkor megyek a másikkal.)
Komfortos ez amúgy, majd ha legközelebb látod valahol versenyen, üljél bele, azt lehet megváltozik a véleményed!

Mindennapi használatra van az autód?
Ezzel én is így vagyok, majd ha komolyan elhatározom magam akkor kap valamilyen feltöltőt, hogy menjen is
a HGPk tetszenek 0.35Bar-al 495Ló
csak ők rohadt drágán dolgoznak, de vannak mások, akik az ő cuccaikat rakják be ~fél áron



komfort 0 de kit érdekel nemigaz

Kösz!
Nem biztos hogy a következő gépem Lotus lenne, van még azért néhány nagyon jópofa autó a világon...
Bár nincs kilátásban a mostani cseréje, nekem ez pont megfelel így ahogy van, még így 8éves korában is!

Nem biztos hogy a következő gépem Lotus lenne, van még azért néhány nagyon jópofa autó a világon...
Bár nincs kilátásban a mostani cseréje, nekem ez pont megfelel így ahogy van, még így 8éves korában is!

minden esetre becsülendő!
Én annyit tudok az enyémről, hogy hogy lehet vele keresztbe menni
meg hogyan lehet hülyéskedni a DSGvel
Én annyit tudok az enyémről, hogy hogy lehet vele keresztbe menni


Áááá, nehogy azt hidd! Csak az 5 év alatt ragadt rám már valami.
Sepp Loizl, a Lotus Club Austria vezetője a lexikon, aki saját pénzéből épített egy Lotus múzeumot is Altaussee-ben!
Amit összeszedett az öreg, na az a nemsemmi!
Én a saját vackomat ismerem teljesen, de a többiről azért kevesebb a fogalmam!

Sepp Loizl, a Lotus Club Austria vezetője a lexikon, aki saját pénzéből épített egy Lotus múzeumot is Altaussee-ben!

Amit összeszedett az öreg, na az a nemsemmi!
Én a saját vackomat ismerem teljesen, de a többiről azért kevesebb a fogalmam!

Most néztem meg a videót...
Na az a belső
Rohadtul nem hiába matt fekete a "C-panel" benne, azaz a szélvédő alatti rész!
Ez a nyomi lefújta fényes pirosra, tükröződik is ahogy kell!

Giccsparádé az egész, és ezt úgy, hogy nem tekintem magamat Lotus fanatikusnak!
Na az a belső

Rohadtul nem hiába matt fekete a "C-panel" benne, azaz a szélvédő alatti rész!
Ez a nyomi lefújta fényes pirosra, tükröződik is ahogy kell!



Giccsparádé az egész, és ezt úgy, hogy nem tekintem magamat Lotus fanatikusnak!

"17 colos Team Dynamics Pro Race forgácsolt alufelni "
Az a felni biza nem forgácsolt!
Gaben, hogy volt az eredeti szöveg?

Az a felni biza nem forgácsolt!

Gaben, hogy volt az eredeti szöveg?


Az egy dolog, de a tulaj pénzes lehet hogy a KomoTec-nél vásárolgat...
Tipikus német tuningcég: semmi különöset nem árul a többiekhez képest, de legalább mocskos drágán!
A téveszmék ellen elmondanám, hogy egy Lotust fenntartani nagyon olcsó dolog! ...és az is kell hogy maradjon, mivel ez NEM luxussportautó, hanem "csak" egy fapados sportautó.
Megvenni nem olcsó, még használtan sem.
De az alkatrészárak teljesen normál árban vannak, néhány dolog pl. pofátlanul olcsó, még a hivatalos márkakereskedőnél is!
Kötelezőm 1 évre 14500Ft (Nem hobbi kat!), utolsó 1000km-re az átlagfogyi 5,8l/100km + fél liter motul 15W50
(Majd megkeresem hogy ezt miért csinálja...)
Tipikus német tuningcég: semmi különöset nem árul a többiekhez képest, de legalább mocskos drágán!
A téveszmék ellen elmondanám, hogy egy Lotust fenntartani nagyon olcsó dolog! ...és az is kell hogy maradjon, mivel ez NEM luxussportautó, hanem "csak" egy fapados sportautó.
Megvenni nem olcsó, még használtan sem.
De az alkatrészárak teljesen normál árban vannak, néhány dolog pl. pofátlanul olcsó, még a hivatalos márkakereskedőnél is!
Kötelezőm 1 évre 14500Ft (Nem hobbi kat!), utolsó 1000km-re az átlagfogyi 5,8l/100km + fél liter motul 15W50

(Majd megkeresem hogy ezt miért csinálja...)
1948-tól létezik a Lotus, szóval a háború után kezdték!
Akkor meg még nem volt közük hozzájuk!

Akkor meg még nem volt közük hozzájuk!

Ha Te is hozzá szeretnél szólni, jelentkezz be!
Összesen 40 találat 2 oldalon