IV, Kecskeméti pályanap 2011. 09. 03.
aktuális téma

Idén állítólag gokartozni is lehet majd
Több megjelenítése
Kevesebb megjelenítése
Ha egy fekete van, az nem OPC. Nem csoda h sose láttam...
Donor lett egy kollégámnál.

Amen testvérem...





Jol ereztuk magunkat, ettol fuggetlenul, es tenyleg jol volt megszervezve a talalkozo... Tudjuk mennyi munka van egy ilyen szervezessel, hisz mi is a vwanted talalkozon nagyon sokat dolgoztunk... Valami minden talalkozon van, most velunk tortent epp valami, de ez nem szegte kedvunket... 

szegény wareszből használt konzervdoboz lett :(


Köszönjük jövőre biztos többen megyünk, keményebb gépekkel amik még csak most készülnek


Igen azokról lenne szó!
Előre is köszi.
a méret az megeflelő....
Előre is köszi.
a méret az megeflelő....
Mindenkinek kibányászom igérem,még milyen kép lehet róla, de egy be nem tervezett 12órázás a főállásomban most kicsit lecsökentette a szabadidőm



http://www.partyzoo.hu/inner.php?page=70&id=188
Like, és megoszt.
Like, és megoszt.
Majd idővel.....





én ezt értem, csak az nem, akiről szól. :)
Meg kispolákod, fordod, mitsud, stb...
....és még egy apróság.2 Swiftim is volt....



Majd ha a márkafanatikusok is felnőnek fejben, megértik.Klassz dolog tizen-huszonévesen rajongani valamiért, de mikor már nem csak az autóra kell költeni a pénzt felnire, kipuffra, fóliára meg egyéb csilicsáré dolgokra, hanem pl. befigyel egy saját lakás, feleség, gyerekek, némi hitel, és a hétvégi autós tali helyett fontosabb lesz a gyerek úszóversenye, focimeccse vagy bármi más.
Na itt már az autó nem lesz több, mint egy használati tárgy. A márkaklubbozásnak pedig megmarad az az egy előnye, hogy megvan az ember akit fel lehet hívni mechanikai szakaszon, elektronikai szakaszon, alkatrész szakaszon, és bármi egyéb szakaszon.
Én sem ma kezdtem el Opelezni, de ugyanúgy csöpög a nyálam egy szép E30-E34-E38 után, mint egy gyári Golf II GTi, Volkswagen Passat IV., vagy egy Audi 80 B4, esetleg Audi A6 B4 után, és még lehetne sorolni.
A mai műanyag autók pedig nem érdekelnek.Sem lelkük, sem stílusuk nincsen. Nagyon kényelmesek, egyre biztonságosabbak, de elveszik a vezetés élményét. Közben persze vonatkoztassunk el mindenféle turbó meg V6, meg V8, meg VR6 meg ilyenektől.
A nagy átlagnak nincs ilyenre pénze.
Szóval amint írtam, fejben kell felnőni a dolgokhoz.
Na itt már az autó nem lesz több, mint egy használati tárgy. A márkaklubbozásnak pedig megmarad az az egy előnye, hogy megvan az ember akit fel lehet hívni mechanikai szakaszon, elektronikai szakaszon, alkatrész szakaszon, és bármi egyéb szakaszon.
Én sem ma kezdtem el Opelezni, de ugyanúgy csöpög a nyálam egy szép E30-E34-E38 után, mint egy gyári Golf II GTi, Volkswagen Passat IV., vagy egy Audi 80 B4, esetleg Audi A6 B4 után, és még lehetne sorolni.
A mai műanyag autók pedig nem érdekelnek.Sem lelkük, sem stílusuk nincsen. Nagyon kényelmesek, egyre biztonságosabbak, de elveszik a vezetés élményét. Közben persze vonatkoztassunk el mindenféle turbó meg V6, meg V8, meg VR6 meg ilyenektől.
A nagy átlagnak nincs ilyenre pénze.
Szóval amint írtam, fejben kell felnőni a dolgokhoz.
..ezt meséld el a márkafanatikusoknak is :) max körberöhögnek.
Véleményem szerint 10 éves korukra ezek között az autók között, legyen az bármely márka, nincs különbség.Jelentős részük megfutja a maga kilóméterét, lehasználódik, ugyanazok a rendszerhibák jönnek elő rajtuk.
Ha meg nézi az ember a ha.hu-t, minimális árban a különbség közöttük, nyilván a TDI más tészta.
De egy ilyen, nem márkaspecifikus talinak nem az egymás ok nélküli fikázásáról kellene, hogy szóljon, hanem azért, amiért mindenki megjelent, konkrétan amiről Gepárd is írt, hogy tolni neki a pályán.
Van a Blitz, ahol lehet Opelt buzulni, van a Wörthi tali, hogy csak a VW a befutó, de ha tovább néz az ember az orra hegyénél, rá fog idővel jönni a lényegre.
Egyidő után az újkori különbségek egalizálódnak, és egyik sem lesz különb autó és típus a másiknál. Egy babusgatott Opel is tud annyira megbízható lenni, mint egy Volkswagen, és és ugyan ez igaz a lehajtott darabokra bármely típus esetében.De ehhez mint írtam, fel kell nőni fejben.
Előbb vagy utóbb mindenkinek eljön ez a pillanat, mikor az autójánál lesznek fontosabb dolgok is az életben.

Ha meg nézi az ember a ha.hu-t, minimális árban a különbség közöttük, nyilván a TDI más tészta.
De egy ilyen, nem márkaspecifikus talinak nem az egymás ok nélküli fikázásáról kellene, hogy szóljon, hanem azért, amiért mindenki megjelent, konkrétan amiről Gepárd is írt, hogy tolni neki a pályán.
Van a Blitz, ahol lehet Opelt buzulni, van a Wörthi tali, hogy csak a VW a befutó, de ha tovább néz az ember az orra hegyénél, rá fog idővel jönni a lényegre.
Egyidő után az újkori különbségek egalizálódnak, és egyik sem lesz különb autó és típus a másiknál. Egy babusgatott Opel is tud annyira megbízható lenni, mint egy Volkswagen, és és ugyan ez igaz a lehajtott darabokra bármely típus esetében.De ehhez mint írtam, fel kell nőni fejben.
Előbb vagy utóbb mindenkinek eljön ez a pillanat, mikor az autójánál lesznek fontosabb dolgok is az életben.


Nagyon jók lettek a képek, kihoztad a taliból a maximumot.grat!







Ha Te is hozzá szeretnél szólni, jelentkezz be!