Üdv! Arra lennék kíváncsi: ki mit hallott/tapasztalt az ilyen elven működő berendezésekkel kapcsolatban? Érnek-e egyáltalán valamit, honnan, és mennyiért lehetne ilyet beszerezni, illetve, hogy egyáltalán alkalmazhatók-e porlasztósoknál bonyolultabb elektronikájú autókon anélkül, hogy megmarhítaná a motorvezérlőt? Szerintem érdekes téma, várom a tippeket, észrevételeket Itt egy kis kapcsolódó
erről jut eszembe: pont a napokban olvastam valahol egy műszakicikkeket gyártó cég tiszta-haszon elemzését... a teljes éves hasznuknak jóval több mint a felét szerzik szervizelésből..
megyarul többet nyernek azon ha szarrámegy amit eladtak, mint maga az eladás lehet az autógyárak is ilyen megfontolásból szarnak a hidegindítási kopás csökkentésére, meg örökéletű korrózióvédelemre, meg ilyenekre
Az autógyárak egy részének igenis célja, hogy hosszabb ideig legyenek használhatók a járművek...
Egy ma gyártott autó 10 év múlva még ugyanúgy autó lesz, ahogyan ma is autó egy 10 éve gyártott jármű... Csak már költeni kell rá...
Az autógyárak egy részének igenis célja, hogy hosszabb ideig legyenek használhatók a járművek...
Egy ma gyártott autó 10 év múlva még ugyanúgy autó lesz, ahogyan ma is autó egy 10 éve gyártott jármű... Csak már költeni kell rá...
Nem érdekük.. Tömegtermelés + max 10évente cserélj újabbra.. sajnos ez az érdekük.. Egyik tanárom anno szabadalmaztatott egy elő-olajnyomás generáló készüléket.. annyit csinált, hogy relékkel szabályzott szelepeket át, egy olajszűrő méretű tartályban a motor járatása közben eltárolja az olajnyomást.. indítás előtt, meg beengedi ezt a nyomást az olajzókörbe.. ennyi.. egy egyszerű (de nagyszerű) tanár képes volt összedobni egy -a motor életét jelentősen meghosszabbító - szerkezetet.. most épp leendő partnert keres a sorozatgyártásához.. na, de érted, ennyi erővel autógyárak is alkalmazhatnák akár pont ezt a technikát.. de miért érné meg nekik?
Ezen eljárás keretében egy aktívabb fémet csatlakoztatnak elektromosan a védendő fémhez. Például cinket vagy magnéziumot alkalmaznak anódként acélnak tengeri környezetben való védelmére.
A katódikus védelem elérhető egyenáram rákapcsolásával is egy viszonylag inert anód alkalmazásával. Elektrolitra természetesen szükség van. Ezt a módszert széles körben alkalmazzák vízalatti csővezetékek, tengeri berendezések, valamint víztartályok védelmére. Ugyanakkor az elektromos áram fogyasztása költséggel jár, ami gátat szab ezen módszer alkalmazásának, továbbá ez a módszer nem alkalmazható ott, ahol sok vegyi anyag van, vagy ahol nincs jelen elektrolit.
"
Üdv! Arra lennék kíváncsi: ki mit hallott/tapasztalt az ilyen elven működő berendezésekkel kapcsolatban? Érnek-e egyáltalán valamit, honnan, és mennyiért lehetne ilyet beszerezni, illetve, hogy egyáltalán alkalmazhatók-e porlasztósoknál bonyolultabb elektronikájú autókon anélkül, hogy megmarhítaná a motorvezérlőt? Szerintem érdekes téma, várom a tippeket, észrevételeket Itt egy kis kapcsolódó