DDIS - Suzuki diesel
aktuális téma

Üdv mindenkinek. Kollégáimmal a Suzuki gyárban a Fiat dízeleket szervizeljük. Egyrészt sokat segítene, ha a már ilyet használó tulajdonosok tapasztalatait megismernénk, másrészt talán mi is tudunk segíteni nekik, amennyiben kehéik vannak a járgánnyal, és nem szeretnének a márkaszervízben (a hiba ismeretének hiányában) 3X annyit fizetni egy szervízért, mint ami a valós hiba. A dízelmotorral futkározó Suzukik viszonylag újak, majdnem mind garanciálisak még, de bárkinek jól jön, hogyha a szervíz nem tudja a garancia megkerülésével leszedni. Szóval, segítsük egymást.
Több megjelenítése
Kevesebb megjelenítése
Ööö....igen....pedig tőlük remèltem egy kis segítséget,infót.
Az aktuális témát megnyitó szerelő kollégák nem sokat szóltak az eseményekhez!?Akkor minek is ez a fórum?
+421 917 368 044 a telefonszámuk, ha nem veszik fel próbálni kell mègegyszer fel fogják venni.
Krisz1980 , megkaphatnám a Gömörfalvai címet???? Elérhetőséget?
Èn szlovákiába (Gömörfalvára) hordom ki a porlasztókat,railcsövet, nagynyomású szivattyú kat,adagolókat...korektek,viszonylag olcsók ès segítőkèszsègesek....ajánlani tudom őket.
Ezeken már túl vagyok...most kèrtem kölcsön egy nyomás szabályzó szelepet, mert mèg ez tud ilyen hibát produkálni .....meglássuk.
Az injektor problémát kitudják mérni pontosan! Sajnos húzós, 110 ezer/ db. Nekem is ennyi volt!
Sajnálom hogy nem oldódott meg a probléma! Az enyém azóta jó ezzel a lánc cserével!
Sziasztok. Azt hiszem, átvernek, de tehetetlen vagyok. A disel Ignisem hidegen pöccre indul, de melegen köszörültetnem kell, nem kicsit, hogy beinduljon. A masnis autós kontroll-lámpa melegen kigyullad, de diagnosztika nem mutatott hibát. A szerelők arra tippeltek, hogy injektorproblémás. A szaki szerint egy közüle nagyon sz...r, három felújítandó, ha jól értettem. Bekerülési költség ezzel immár horror lesz és nem akarom elhinni, hogy ez a probléma, bár nem vagyok szakértő. Minden építő javaslatnak, ötletnek örülnék. Előre is köszi.
-1
Tegnap kicserèlèsre került a vezèrlès...4mm nyúlása volt a láncnak, de a probléma nem oldódott meg...sajnos.
Sajnos még nem sikerült a csere mert váratlan dolgok jöttek közbe...?...de ami késik nem múlik.
Nos, van valami pozitív eredmény! Én is kíváncsi vagyok! Azóta az enyém jó!
Holnap cserèlek èn is vezèrlèst....háááát..kíváncsi vagyok....remèlem megoldja a problémámat.
Nekem most vezérműlánc szettet cseréltek! Nem nagyon reménykedtem a sikerben, de legyen! Állítólag kb. 5-6 mm-t megnyúlt a lánc, de különösebb hangot nem adott.Nem akarom elkiabálni, de azóta ha nem is pöccre, de könnyen indul! Lehet, hogy mégis ez volt a gondja!?
Sziasztok!
2005-ös 1.3 ddis Ignisem van....ugyanezzel a problémával küzdök èn is. Reggeli indításkor vagy huzamosabb állás után tekerteti magát az autó. Porlasztók, Rail cső, nagynyomású szivattyú felújítva..új tankszivattyú, főtengely jeladó,vízhőfokjeladó, aksi facca felújított önindító, nyomástartó szelepet raktam bele...de a hiba mèg jelen van.Tekertetős beindulás utána megy ,csinálja a dolgát meg pöcc-röff...de ha meghül utána megint tekertetès vagy másodjára indul be.
2005-ös 1.3 ddis Ignisem van....ugyanezzel a problémával küzdök èn is. Reggeli indításkor vagy huzamosabb állás után tekerteti magát az autó. Porlasztók, Rail cső, nagynyomású szivattyú felújítva..új tankszivattyú, főtengely jeladó,vízhőfokjeladó, aksi facca felújított önindító, nyomástartó szelepet raktam bele...de a hiba mèg jelen van.Tekertetős beindulás utána megy ,csinálja a dolgát meg pöcc-röff...de ha meghül utána megint tekertetès vagy másodjára indul be.
Igen, magasnyomású! Már van beépítve egy visszacsapó szelep is.Nem látni sehol gázolajat, a fogyasztás sem nagyobb.
Szia! Bár nem értek a suzukihoz (sem), de ez még is ugy tünik, mintha eleresztené valahol az üzemanyagot. Adagolós motor ez, vagy magas nyomású? nem izzadja valahol a gázolajat? Nem növekedett meg a fogyasztás?
WagonR+ dízel autóm már 13 éves. Eddig semmi gondom nem volt vele. Idén április óta szívat nagyon. Bosch szerviz javítja, de most elakadtak. Vettem új 72Ah aksit, sorban cseréltek 4 izzítógyertyát, 4 injektort, üza. szivattyút, EGR szelepet, szűrőket, beépítettek visszacsapó szelepet. Mértek nyomásveszteséget, nyomásszabályzót. Semmi hibakód nem jelenik meg. Most mégsem indul a motor egy napi állás után, csak 3-4 hosszú indítással. / kb. 20-30 mp./ Azután pöccre indul! Újabb ötletük, hogy vezérműláncot kell cserélni, esetleg megnyúlt. Én nem hiszem, de mit tehetek? Ha van tippetek szívesen venném! Köszi!
Én is végig csináltam ezt!
Mind a 4 izzítót cseréld ki!
Nekem ezután tünt el ez a hibakód,pedig random mód annó előjött és most békesség van!
Mind a 4 izzítót cseréld ki!
Nekem ezután tünt el ez a hibakód,pedig random mód annó előjött és most békesség van!
Üdv.Ignis dieselem van,és segítséget szeretnék kérni..Hátha.Fél éve vettem az autót,közel egy évet el sem indították.Hibajelzésekkel ,ingadozó alapjárattal kezdtem.Olaj,szűrők cserélve lettek.Üzemanyagszűrő is.Szervízből,szervízbe vittem a hibakódok miatt.Aztán egyre jobb lett minden használat közben.Csak egyedül a motorfékezésnél jelent meg a kulcsos autó jel.Vártam hátha ezt is befelyezi.Most viszont egyre többször kivillan,és sokszor nagyon nehezen indul.Mi lehet a baj vele?Vagy hova vihetném hozzáértő szerelőhöz Győr,esetleg Komárom környékén?Válaszokat előre is köszönöm.
Ha Te is hozzá szeretnél szólni, jelentkezz be!
Összesen 35 találat 2 oldalon