Érdemes 200e km-es autót tuningolni?
aktuális téma

Szerintetek érdemes? Egy Ford Focus kombiról lenne szó, és nemsokára meglesz a 200 000. kilómétere is (nem az enyém). Hány km egy motor átlagos élettartama?
Több megjelenítése
Kevesebb megjelenítése
persze vannak kivételek

Utak miatt... Pl. Németországban az autók többsége csak suhan a tükörsima autópályán és így megy beléjük 200 000...

200 ezres autót simán érdemes. Külföldön 200 ezresa autó olyan állagúnak számít, mint itthon egy 50 000-s... 



Ami jól működik és üzembiztos abban az esetben egy tuning néha többet árt mint segít ( értem itt én is a 15+ éves autókat 2xx 3xx km felett )
Viszont a magyar ember leleményes, fából is tud vaskarikát varázsolni és eladja mint Fiat Pinoccio


Viszont a magyar ember leleményes, fából is tud vaskarikát varázsolni és eladja mint Fiat Pinoccio



Lordie-nak igaza van. Nyitott kipuffogóval hamar elégnek a szelepszárak, főleg ha már jó sok km van a kocsiban. És akkor még szerencséd van ha csak simán nem tömít, és kompressziót veszítesz. Láttam már lyukas dugót, mert leszakadt a szeleptányér, és összekócolta a hengerfejet is rendesen. Élével ált bele a dugóba, és az felnyomta a HF-be és kettévágta a szelepülléket is szépen. Utána vihette az emberke aluheggesztőshöz, akinek felkellett melegíteni az egész hengerfejet, felheggeszteni, és egyenletesen szépen visszahűteni. Ezután szelepüllék helyét kimarni, szelepükkéket bele, beköszörülni, és a HF alját is síkbaköszörülni, mert az is elvetemedik a melegítésektől. Kilehet számolni, hogy kinek éri meg ez a + néhány lóerő.
Hát, nem minden gép bírja a katalizátor mentességet! Ha azon a gépen ezt újabb korában tette volna az ember, akkor is valószínűleg ez lett volna, mert valószínűleg egy ekkora gázáram már sok volt a rendszernek!
Az a motor így volt méretezve.
Az a motor így volt méretezve.

Azért ez így nem igaz, mert valszeg azért van idősebb autója, mert nem milliomos és sok (értem több száz) km-rel benne veszélyes lehet, akár egy szimpla kipuff is.
Pl. haver kivette a katalizátort (fojtás megszűnt), hátsódob csere, hasonló (3xx km) lehetett benne (bár óra szerint 190e :)) és 6 hónap alatt hazavágott 3 kipuff szelepet, mert már nem bírták, túl régiek voltak. Hengerfej le, szimmeringcsere (16db), 3 kipuffszelep, tömítés, munka etc. és majdnem 90e FT-ba volt.
Direkszűrőt csak a hang miatt nem ajánlom, mert Hondából ki kell venni hozzá a rezódobot, ami azért segít. Inkább sportbetétszűrő, ha már ilyesmi mindenképp kell.
Inkább kevesebb km én azt mondom. De mindenki máshogy gondolkodik autójával kapcsolatban. Én alapvetően pesszimista vagyok :(
Pl. haver kivette a katalizátort (fojtás megszűnt), hátsódob csere, hasonló (3xx km) lehetett benne (bár óra szerint 190e :)) és 6 hónap alatt hazavágott 3 kipuff szelepet, mert már nem bírták, túl régiek voltak. Hengerfej le, szimmeringcsere (16db), 3 kipuffszelep, tömítés, munka etc. és majdnem 90e FT-ba volt.
Direkszűrőt csak a hang miatt nem ajánlom, mert Hondából ki kell venni hozzá a rezódobot, ami azért segít. Inkább sportbetétszűrő, ha már ilyesmi mindenképp kell.
Inkább kevesebb km én azt mondom. De mindenki máshogy gondolkodik autójával kapcsolatban. Én alapvetően pesszimista vagyok :(
sz tem minden autót érdemes tuningolni ha a gazdája lát benne fantáziát és nem sajnálja érte a kidobott pénzt amit talán soha nem kap meg az eladásnál..de nem is erröl szól.Legyen öröme, örömöd benne.
Pl már ha egy kipuf kerül a kocsidra szélesebre nyilik a szád..
Sz tem mindent bele!

Pl már ha egy kipuf kerül a kocsidra szélesebre nyilik a szád..
Sz tem mindent bele!


Mit értesz tuning alatt? Én egyébként nem nyúlnék hozzá, ha valóban kímélték előtte még sokáig húzza.
SZIASZTOK! Egy 1993-as CIVICEM van,melyben a km.óra állása szerint 315.000 van,de még mindig nagyon jó.Érdemes tuningolni?
Hát ha tuningoláson azt értessz amit én (azaz motortuning) akkor megfordítanám a kérdésed....
Érdemes 200e km nél újjab autót tuningolni?
Szerintem csak ha milliomos vagy.
Ha csóróbb vagy (mint én) akkor régebbi autókkal sokkal nagyobb eredményt érsz el. Amiket valószínüleg több mint 200ezer kilóméterrel árulnak.

Érdemes 200e km nél újjab autót tuningolni?
Szerintem csak ha milliomos vagy.
Ha csóróbb vagy (mint én) akkor régebbi autókkal sokkal nagyobb eredményt érsz el. Amiket valószínüleg több mint 200ezer kilóméterrel árulnak.

simán érdemes... jo az enyém csak 170ezer(de kituggya valojában mennyi...)
de belefogtam....
de belefogtam....

ha van egy tartályod amiből egy adott átmérőjű lukon, 15 csövön folyik a víz, akkor ha több vizet töltesz bele, lassabban fog folyni a csöveken a víz? Nem. Csak akkor fog lassabban, ha ugyanarra a központi lukra 30an csatlakoznak. Ez történt a carstylinggal is. semmi köze ahoz, hogy hány topicot csináltak.
A leggyorsabb ADSL amire elő lehetett fizetni! Nem tudom pontosan milyen, mert nem igazán értek hozzá! 



Köszi!
Srécnek: bele másztál a lelki világomba, de kiheverem
A véleményem a kedvességedröl pedig:
és ebbe benne volt minden.
Amugy nekem 100 Mbit -el csörög a net. Elég rég olvasgatom ezt az oldalocskát csak nemrég regisztráltam be!
Davidka: Mindent bele, ha elkezdted nyissál új Topikot. (csak vicceltem)!
Üdv mindenkinek!
ui.: Sréc-nek is!!!
Srécnek: bele másztál a lelki világomba, de kiheverem

A véleményem a kedvességedröl pedig:

Amugy nekem 100 Mbit -el csörög a net. Elég rég olvasgatom ezt az oldalocskát csak nemrég regisztráltam be!
Davidka: Mindent bele, ha elkezdted nyissál új Topikot. (csak vicceltem)!
Üdv mindenkinek!
ui.: Sréc-nek is!!!
Kösszi mindenkinek a hozzászólásokat, amiennyire még lehetett rábeszéltetek
Amint sikerül megszerezni, nekiállok
tényleg kösszi mindenkinek

Amint sikerül megszerezni, nekiállok

tényleg kösszi mindenkinek

Ez a fórum átmenetileg lezárásra került!