kevés olajnyomás...
aktuális téma

lenne egy problémám! szerintetek ha nyolc km után pilslákol az olajnyomás lámpa, akkor mivel lehet a baj?
Több megjelenítése
Kevesebb megjelenítése
hali. nekem egy 3.1 tdi jeep-em van... és van rajta olaj nyomás mutató és amikor ráadom a gyújtást kapásból mutat olaj nyomást elég sokat 8 bárt nem tudom h ez jó e, amikor beindítom akkor a mutató vissza esik 6 körülire és megint fel megy 8-ra.. miért csinálhatja ezt? rossz lehet valami elektronika? köszi.

Srácok!
Egy kis segítség kéne:
Olajcsere után alapjáraton kigyullad az olajnyomásjelző, amint egy kis fordulatot kap a gép (1500-) rögtön elalszik, és menetközben csak akkor gyullad ki, ha alapjáratra visszaeseik a fordulat. Eddig még soha nem volt ilyen problémám olajcsere után. Ja 1.4 hdi a kocsi, szűrőt is cseréltem, elég olaj is van benne (comp szerint is+nívópálca szerint is...)
Valami öteletettek esetleg, hogy ,it nézzek meg???

Egy kis segítség kéne:
Olajcsere után alapjáraton kigyullad az olajnyomásjelző, amint egy kis fordulatot kap a gép (1500-) rögtön elalszik, és menetközben csak akkor gyullad ki, ha alapjáratra visszaeseik a fordulat. Eddig még soha nem volt ilyen problémám olajcsere után. Ja 1.4 hdi a kocsi, szűrőt is cseréltem, elég olaj is van benne (comp szerint is+nívópálca szerint is...)
Valami öteletettek esetleg, hogy ,it nézzek meg???


akkor nem a legalacsonyabb téli szivattyúzhatóságot jelöli a 10w?



Remélem jó lesz az eredmény ... és inkább legyen egy felesleges olajmérésed, de tisztában leszel az olajpumpádállapotáról, és a motorodéról. 



na jövőhéten megméretem...
nem a sürü olaj a megoldás, nemhiába ad meg a gyár egy adott motorkonfighoz egy olajtipust. aztán lesz csodálkozás hogy a sürü olaj nem megy át a szelepszárszimmeringeken vagy egyéb szükös helyeken mint főtengelycsapágyak
A lényege a dolognak:
Nem kilóméter függő.
Ha eldugult a szűrőd, akkor az mitől? - mert ugye nem tud a motor zárt rendszerében, hacsak be nem szívott valami fémreszeléket.
Nem mindegy hogy 0,5bar, vagy 4 bar az olajnyomásod ... és alapjáraton vagy terhelés alatt...
Lehet a szerelő egy sörért megméri neked az olajnyomásod.
Megtudod mennyi. - így mész biztosra. És inkább potyára méresd meg az olajnyomást, minthogy motorgenerál legyen a vége.
Nem kilóméter függő.
Ha eldugult a szűrőd, akkor az mitől? - mert ugye nem tud a motor zárt rendszerében, hacsak be nem szívott valami fémreszeléket.
Nem mindegy hogy 0,5bar, vagy 4 bar az olajnyomásod ... és alapjáraton vagy terhelés alatt...
Lehet a szerelő egy sörért megméri neked az olajnyomásod.
Megtudod mennyi. - így mész biztosra. És inkább potyára méresd meg az olajnyomást, minthogy motorgenerál legyen a vége.
óóó a pi...ba pedig már kezdtem örülni! mennyi km volt benne? kapisgálom hogy mit van... de még bizom





Nem értesz. Egyenlőre annyi van, hogy nem villan be a lámpád. De mint már írták mások is , az csak avégső esetben villan fel.
Ha nem méreted meg az olajnyomásod, akkor rizikózol.
- nekem már volt anno csapágyas autóm ...
Ha nem méreted meg az olajnyomásod, akkor rizikózol.
- nekem már volt anno csapágyas autóm ...
de ez a cél nemde, hogy legyen olajnyomás...
Vagy a sűrűbb olajjal egyenlőre van "olajnyomásod" - nem villan be a lámpa. Gyakorlatban meg a fene tudja hogy mekkora az olajnyomás a kocsidban, mert nem mérettél.
De te tudod ...
De te tudod ...
húúú de boldog vagyok! jó lett az olajnyomás a csere után! most 15 40 es van benne! akkor mégis csak a szűrő vagy a olaj volt a bűnös

igy bizony, jo dolog az olajnyomás mérő müszer
minden esetben látod az olajnyomást, mert az olajnyomás lámpa asszem csak 0,5 bar alatt kapcsol be, és ha ha fölötte vagy pár tizeddel és 5000en bőg a motor akkor b.szhatod az egészet mert nem ég a lámpa és azt hiszed minden oké 


Olajcsere! TErhelésre elmegy az olajod kenése , inkább ne járj a kocsival mert tönkreteszed a motort. Nekem műszeres megoldású alapfelszereltségbe az autó , elhasználódott olajnál terhelésre csökken az olajnyomás jelentősen is olcsóbb olajnál. Kézpénznek veheted.
nekem akkor csinált ilyet mikor már olajcsere felé közeledett... csattohtak a hidrotőkék meg a szelepek és autópályán nagy tempónál kivilnnat az olajnyomás... olajcsere után megszünt minden...

sokminden nem derült nekem még ki. de amit ilyenkors zokás csinálni már leirtuk párszor
hát, olajjal azt is szoktak. Tehát van egy pici is kis hozzáértés, akkor cserélte azt is...



persze, tudom, csak a gázadást magyaráztam... de meg van minden, még a motoröblitő is, csak a szűrő nem, ezért csak holnap cserélem le!
Egy olajnyomást kell méretned. Nem nagyszervízről beszélek.
De nyugodtan cserélj olajat, menj még vele,hátha tényleg főtengelycsapágyas lesz, és a főtengelyt is lehet köszörülni.
Egy olajnyomás méretés mindent megoldana ... de te tudod.
De nyugodtan cserélj olajat, menj még vele,hátha tényleg főtengelycsapágyas lesz, és a főtengelyt is lehet köszörülni.
Egy olajnyomás méretés mindent megoldana ... de te tudod.
Ha Te is hozzá szeretnél szólni, jelentkezz be!