Egy érdekes eszmecsere.......

Témakör: Real life
aktuális téma
Egy érdekes eszmecsere.......

Egy érdekes eszecsere a Suzukikról. illetve a jobbratartásról. Ide várnám a hozzászólásokat, mivel azt a topicot lezárták. Az 5ik oldaltól lesz érdekesebb, figyeljétek a nickemet..... http://forum.terminal.hu/viewtopic.php?t=20048&sid=49a97106cbe50551665bd7414fbf592b

Több megjelenítése
Kevesebb megjelenítése
1 2 3 4
toronte
#71
2006. február 05. 14:12
engem 1általán nem zavar,sőt sztem gyorsabb lenne a közlekedés,ha lenne mondjuk 1 ilyen szabály,h 130-160-ig külső sáv(sztem ez a tempó jót uton még biztonságos) és az alatt külső. engem a 6-oson zavar mindig,2 autó egymás melett 60-nal párhuzamos közlekedés,és nem tudsz előzni,mert 1más mellett vannak!szal értitek?!aki lassan megy,az menjen kint,aki gyorsan az eg bent,ennyi,csak ezt télleg a 60-70éves papókák nem mindig veszik tudomásul. a suzukiról meg annyit,h sztem azonkívül,h a régebbiek jól törnek,az újjak már bőven megütik(ha nem überelik) pl 1 polo,vagy punto színvonalát,de mondjuk 1 1.5-ös vvt már nem olcsó... bocs,ha bárkit is megsértettem,de a véleménymet kérdezték..
Viktor744
#70
2006. február 05. 14:05
Ritka sok észre vall, hogy valakinek a vezetési stílusát, vagy esetleg elmeállapotát egyesek a kocsi típusa alapján kategorizálják. Ez alapján lehetne keresztév, magasság, vagy hajszín alapján is besorolni embereket. Ez elég szánalmas.
Side
#69
2006. február 05. 14:03
Mo-n 160? - ne röhögtessetek már!
Sose lesz itt 160.
...majd megindokolják azzal, h rosszak az autópályák, meg alkalmatlanok - ami mellesleg ugye nem az autósok miatt xar.
És még fizethetünk is azért, hogy 20km-enként be kell fékezni 80alá, mert mindenhol felújítások vannak.
Kössz szépen.
Lassan olyan jók lesznek az utak, h visszaállíthatják a régi rendszert - 120 rulez
gumis
#68
2006. február 05. 13:28
Ez nem igaz szerintem,nem kellene általánositani!!!
Nitrocad
#67
2004. szeptember 06. 15:03
Vazz rászánhatták volna azt a 2 percet, amig rendesen kimontírozzák a rendszámot, de amúgy a vaterán is árulnak ilyeneket.
Bishop
#66
2004. szeptember 06. 14:18
Ez szép, de fotoshoppos a két kép.....
Különben jó lenne....
_Tomiboy
#65
2004. szeptember 06. 12:57
Az osztrákoknál elég sok alagútban van ilyen, hogy belépés és kilépés között mérik az eltelt időt. Ha túl hamar jössz ki akkor fizetsz azthiszem 35 eurot. Az viszont már nem érdekli a rendőröket, hogy 1 percel jöttél e ki hamarabb, vagy esetleg fél órával, mert ez fix összeg.
KFT
#64
2004. szeptember 06. 12:13
Bocs, hogy közbevágok.
A cég, ahol dolgozom, forgalmaz ilyen szarokat: tolató radar, kamera, neon-csík, esőérzékelő...
Kérdésem: kell ez egyáltalán vkinek, vagy felejtsem el.
Kössz.
KFT.
a8
#63
2004. augusztus 05. 21:07
igazából az a gáz, hogy nem nagyon van olyan, hogy én időre sietek valahova, szóval végülis ha messzbre megyek elindulok előbb és kész, csak tudod hogy van Yasec, maga a tudat, hogy nem lépheted neki az is para, meg elég nehéz 130al menni pályán, olyan érzésem van, hogy mindjárt megelőz egy simsonos
Zozi papa
#62
2004. augusztus 05. 21:02
Ezt nézzétek meg ha fotoparátok van (1 svéd korona 26 forint):
Fotopara
Yasec
#61
2004. augusztus 05. 17:41
Az a lemez cucc ott a kocsim végén alul.
Spojler hejett, vagy legyen egy, az autó alján lévő spojler.
Hivatalosan arra szolgál, hogy leszorítóerőt produkáljon. Gyakorlatilag inkább design nálam, vagy csak egyszerűen borítás, mert ha a kerekek közt a hasmagasság 130mm, akkor nincs az a diffúzor, ami ezek mellett még működne. F1-es gépek enélkül megdöglenének. (elszállnának a kanyarban)
Na jó, ismét szétoff topic... bocsi.
Kerál
#60
2004. augusztus 05. 16:58
Yasec
#59
2004. augusztus 05. 14:36
Ausztriában volt rá pénz.
Nekem nagyon szarul látszik a rendszámom,mert nem elég, hogy motorrendszám, még egy süllyesztésben van, eléggé földközel.
Én arra gondoltam, hogy ha sietek, akkor majd tartok magamnál valami fekete rongyot formára szárítva, ami a kis rendszám nagy részét elfoglalja, és azt majd beillesztem, mintha a diffúzor perdítette volna fel.
De meg kell próbálni 130-al menni, az még most is a legjobb megoldás.
Akkor én is öregszem, mi?
a8
#58
2004. augusztus 05. 13:06
én is hallottam erről már régebben, agyaltam is rajta, hogy akkor vége lesz a száguldozásnak vagy mi, de ismerve a magyar mentalitást majd akkor felmegy egy felhajtóval később a pályára.... nem hiszem ,hogy lesz pénz minden kijárónál feltenni a fényképezőt......
gma
#57
2004. augusztus 05. 12:33
Naon egyszerű ezeket kijjátszani. be kell tartani a sebességet és ennyi. Bár lehet hogy én vagyok már túl öreg ehehehhehe
Yasec
#56
2004. augusztus 05. 12:31
Akkor most már tudom, hogy soha nem lesz nagyköbcentis gépem!
Yasec
#55
2004. augusztus 05. 12:30
Látom, figyelsz!

Beugratós trükk volt!
Yasec
#54
2004. augusztus 05. 12:29
Király! Mé ment 2x a kommentem?

A németeknél a seb.határ nemléte presztízskérdés, és szerintem még sokáig maradni fog.
A 160 meg még koránt sem biztos!
A Section Controll viszont már biztos, és műkxik.
Csak az idő kérdése, hogy mikor terjed el hová.
A Sect. C.-t lényegesebben nehezebb kijátszani, mint a Road Pricing dolgot, ami ugyebár nem készít fotót.
gma
#53
2004. augusztus 05. 12:28
3 liter alatt az kis köbcenti
Tas-i VTI1
#52
2004. augusztus 05. 12:24
Yasec csak ismétli Önmagát
Ha Te is hozzá szeretnél szólni, jelentkezz be!
1 2 3 4
Összesen 71 találat 4 oldalon