Kamionozás, fuvarozás, logisztika
aktuális téma

Ide várok mindenkit akit kicsit is érdekelnek ezek a témák, esetleg ezekben dolgozik minden nap
TILOS HIRDETNI!!! BAN jár érte!!!
AETR, MEG MINDEN MÁS! --- FONTOS!!!


Több megjelenítése
Kevesebb megjelenítése
Talán már mindannyian hallottuk azt a mondást, miszerint a szabadság felelősséggel jár. Tegyük fel, megértettük, hogy ez a kijelentés milyen relációkat okozhat a magánéletünkben, de nem árt, ha már előzetesben is tisztában vagyunk vele, hogy a fuvarozás szabadsága bizony bármelyik irányba belendülhet, a siker kritériumait és a kudarc eshetőségeit is gerjesztheti, attól függően, hogy hogyan bánunk vele. A teherfuvarozással járó szabadságot gyakran nagy előnynek tekintik, amit mindenki, aki ebbe a karrierbe kezd, hatalmas elánnal vár. De a helyzet nem ennyire egyszerű.
Thu Apr 30 - 18:26 - Received in country of destination
Mon Apr 27 - 08:23 - NL - Sent to country of destination
Mon Apr 27 - 08:23 - NL - Sent to country of destination
valoban 3x lehet 9, ebben tevedtem.
a tobbit viszont tartom, mar csak a napi tapasztalat alpjan is..
a kedd estevel egyetertek, viszont ahhoz mar azert kellenek a 10-esek..

a kedd estevel egyetertek, viszont ahhoz mar azert kellenek a 10-esek..
Akkor is már meg kellett volna érkeznie!
"amit hetente 2x 9-re csokkenthetsz"
Egy héten 3x csökkenthetsz 9 órára.
"abbol az elso hetvege 24 a masodik 45, utana 45."
... és mivel a 24 órás csökkentett volt, ezért nem felejtsd el a visszapótlást is a 3. hét végéig.
Egy héten 3x csökkenthetsz 9 órára.
"abbol az elso hetvege 24 a masodik 45, utana 45."
... és mivel a 24 órás csökkentett volt, ezért nem felejtsd el a visszapótlást is a 3. hét végéig.
Tegyük fel, hogy nem szív a rakodással, a nagyvárosok menti dugókkal és tisztán indul mondjuk 10-kor, kedd este 7-kor már Pesten lehet. De inkább szerda reggel 6, vagy ha nem sietős, akkor max. dél és akkor ebbe beleszámoltam már a dugókat is, tankolást, meg a forgalmat...
Egy munkahét alatt 3x lehet 9 órás pihenőd, csak úgy halkan jegyzem meg : )
hetfo 9-es indulassal egy FTL rakomany A'dambol max szerda 8-ra mar BP-n van. mi heti 3 BE > HU-t rakodunk, ami 1380 km es A nap fel, C nap le konfiguracioval megy mind. a PTL +1 nap.
elveszünk a részletekben...
hétfő 9kor ha elindul egy nyerges Amsterdamból és nem gyüjtőzik, akkor csüt reggel legkésőbb pesten kell lenni...
ha már 3nál több felrakója van, ez módosulhat hétfőre is (tárgyhetet figyelmbe véve, a május 1 miatt

hétfő 9kor ha elindul egy nyerges Amsterdamból és nem gyüjtőzik, akkor csüt reggel legkésőbb pesten kell lenni...

ha már 3nál több felrakója van, ez módosulhat hétfőre is (tárgyhetet figyelmbe véve, a május 1 miatt
igen, ezek a durvabb megoldasok

a PTL-eket /reszrako/ tobbnyire cross dockinggal oldjak meg, ami tobbek kozt extra manipulacioval igy idovel is jar, igy altalaban lassabb mint az FTL, ami celiranyosan A es B pont kozt kozlekedik
1 -ezt mondom elejetol, hogy kamionnal nem 80-as az atlag /amit te irtal/ amivel kalkulalsz, hanem 70. mindig is ennyi volt.
2 - nem ertem hogy jon ide a hetvegi piheno. abbol az elso hetvege 24 a masodik 45, utana 45. ennek viszont semmi hatasa a napi pihenore. a napi pihenod ettol fuggetlenul mindig 11 ora, amit hetente 2x 9-re csokkenthetsz. a jellemzobb pedig az, hogy het elejen /hetfo-szerda/ felhasznaljak a 9-eseket a 10 oras vezetesekkel.
ergo ezert kell 11 oras napi pihenovel kalkulalni inkabb, mivel nem tudhatod h az adott sofor a heten hogy all a roviditett pihenokkel.
2 - nem ertem hogy jon ide a hetvegi piheno. abbol az elso hetvege 24 a masodik 45, utana 45. ennek viszont semmi hatasa a napi pihenore. a napi pihenod ettol fuggetlenul mindig 11 ora, amit hetente 2x 9-re csokkenthetsz. a jellemzobb pedig az, hogy het elejen /hetfo-szerda/ felhasznaljak a 9-eseket a 10 oras vezetesekkel.
ergo ezert kell 11 oras napi pihenovel kalkulalni inkabb, mivel nem tudhatod h az adott sofor a heten hogy all a roviditett pihenokkel.
Rotterdami kikötőből szoktam árut hozatni, hétfő reggeli rakóval (tiszta sofőrrel), szerda délben Győrben van.
Győrből Ulmba, hétfő 10-es indulással másnap reggel 8kor ott az autó. és onnan vissza, szerdán újra Győrben van, mindenféle humbug nélkül...
Győrből Ulmba, hétfő 10-es indulással másnap reggel 8kor ott az autó. és onnan vissza, szerdán újra Győrben van, mindenféle humbug nélkül...
1. stau, 0-85/86-os sprinthez is idő kell egy 40tonnásnak, stb.
2. hétvégén tilalom van, tehát legalább egy 24-ese van, de sztem egész hétvégén pihent, így lehet rövidített pihenőt tartania, thát 9-est kell kivennie két 4,5-es +45-ös pihi után.
2. hétvégén tilalom van, tehát legalább egy 24-ese van, de sztem egész hétvégén pihent, így lehet rövidített pihenőt tartania, thát 9-est kell kivennie két 4,5-es +45-ös pihi után.
Csak egy mágnes kell hozzá.
Vagy másik sofőrkártya pluszba.


Vagy másik sofőrkártya pluszba.

1 - atlagsebesseg: miota szamolunk kamionnal 80-as atlagot(!), ha 85-88 km/h-ra korulre vannak limitalva?
2 - pihenoido: ha het elejen ellotte a heti ket 9-es pihijet akkor mar csak 11-ese maradt a het hatralevo reszere, azert szamolunk mindig a 'rosszabb' lehetoseggel, tehat a 11-gyel, nem pedig 9-cel!
3 - ezekbol eredoen 2 9 oras vezetes kell (mindkettohoz +1-1 ora mert ugye a 4.5 utan meg kell allni), mindket 9-es utan pedig 11es pihi. igy a masodik napi piheno utan marad 140 km, ami 2h
4 - ez igy osszesen 9+1+11+9+1+11+2=44 ora. de ha te lenyomod 17.5-bol is, nyugodtan jelentkezz barmelyik neves fuvarozo ceghez, tiz korommel fognak utanad kapni!
2 - pihenoido: ha het elejen ellotte a heti ket 9-es pihijet akkor mar csak 11-ese maradt a het hatralevo reszere, azert szamolunk mindig a 'rosszabb' lehetoseggel, tehat a 11-gyel, nem pedig 9-cel!
3 - ezekbol eredoen 2 9 oras vezetes kell (mindkettohoz +1-1 ora mert ugye a 4.5 utan meg kell allni), mindket 9-es utan pedig 11es pihi. igy a masodik napi piheno utan marad 140 km, ami 2h
4 - ez igy osszesen 9+1+11+9+1+11+2=44 ora. de ha te lenyomod 17.5-bol is, nyugodtan jelentkezz barmelyik neves fuvarozo ceghez, tiz korommel fognak utanad kapni!

ha részrakományt hoz, gyüjtőzik akkor esélyes... ha komplett akkor nem valószínű

80-as átlagtempóval 17,5 óra, ebből tud jönni 2x9h + egy 9-es pihenő. kb szerda délután csüt reggel legkésöbb hazaér
Köszi.
Az lehetséges, hogy útközben még megáll máshol is, és nem egyenesen jön? Hétfő reggel fél 9-kor elindult, de még mindig nem érkezett meg.
Az lehetséges, hogy útközben még megáll máshol is, és nem egyenesen jön? Hétfő reggel fél 9-kor elindult, de még mindig nem érkezett meg.
Ha Te is hozzá szeretnél szólni, jelentkezz be!