MŰSZAKI VIZSGA
aktuális téma

Tud valaki olyan embert, akik tutira levizsgáztatja a verdát?
Több megjelenítése
Kevesebb megjelenítése
Nem vagyok nagyon kíváncsi az igénytelen autókra

te sem láttál még igénytelen autót és/vagy raliart lancert...
Pont ezek, amik miatt eférne ott is.
sárpofozót levenném, az első lökhárítóval csinálj valamit, mert azért simán kiraknak... a szárny szintén erősen kérdéses sajnos.

ha a 4443-ra gondolsz, akkor nagyon nem...
Ezeket berakhatnád egy másik topikba is!

Itt lenne par kep....
Üdv!
Kezdjük az elején. Nem fog átmenni. Amíg utólagosan vannak cuccok felpakolva, addig semmiképp. Nekem olyanokba kötöttek bele, amiknek köze nem volt a műszakihoz és ráadásul gyári dolgok (pl hátsó szárny). A legjobb, amit tehetsz, hogy leszeded a cuccokat és mondjuk amihez nincs papírod, abból kérsz kölcsön valakitől gyárit, legalább a vizsga idejére. Nem túl legális és etikus, de megteheted. A belsőt utána úgysem nagyon fogja senki nézni.
Az első lökhárító, ha gyári, akkor kell benne E jelnek lennie, ahhoz így nem kell papír. Talán ez a helyzet a szárnnyal is, de ebben nem vagyok teljesen biztos.
Ültetés: ha fel bírsz vele állni a fékpadra, nemigen fog senkit zavarni. El szokták nézni.
Felni: ha nagyon kirívó darab, jobb ha felraksz egy szett acélfelnit inkább.
Hirtelen ennyi. Remélem sikerül összehozni! egyébként ha bedobsz ide pár képet a verdáról, lehet, hogy okosabbak tudunk lenni mi is.
Kezdjük az elején. Nem fog átmenni. Amíg utólagosan vannak cuccok felpakolva, addig semmiképp. Nekem olyanokba kötöttek bele, amiknek köze nem volt a műszakihoz és ráadásul gyári dolgok (pl hátsó szárny). A legjobb, amit tehetsz, hogy leszeded a cuccokat és mondjuk amihez nincs papírod, abból kérsz kölcsön valakitől gyárit, legalább a vizsga idejére. Nem túl legális és etikus, de megteheted. A belsőt utána úgysem nagyon fogja senki nézni.
Az első lökhárító, ha gyári, akkor kell benne E jelnek lennie, ahhoz így nem kell papír. Talán ez a helyzet a szárnnyal is, de ebben nem vagyok teljesen biztos.
Ültetés: ha fel bírsz vele állni a fékpadra, nemigen fog senkit zavarni. El szokták nézni.
Felni: ha nagyon kirívó darab, jobb ha felraksz egy szett acélfelnit inkább.
Hirtelen ennyi. Remélem sikerül összehozni! egyébként ha bedobsz ide pár képet a verdáról, lehet, hogy okosabbak tudunk lenni mi is.
Sziasztok!
Auto vasarlasa elott allok es lenne egy nagyon tetszetos Lancer 3-as amit jo aron meg tudnek szerezni. VISZONT! Az EVO 4-es elso lokharitoja es az EVO 7-es szarnya van rajta, 16"-os kerekekkel pici ultetessel es sportulessel minimalisan nagyobb kipufogoval. Ezen kivul minden gyari.
Aggalyom a kovetkezo: nincs semmihez sem papir az auto ideiglenesen kivonva a forgalombol, mert nincs hasznalva es a body kit elemei nem gyariak hanem keszitettek.
At tudok igy menni vele vizsgan? Milyen papairok beszerzese szukseges? Ha kell egyaltalan, mert a haveromnak is van nem egy nem gyari allapotu autoja es azt mondta le kell sz@rni......, egy masik baratomnak pedig elbol elvettek a forgalmijat. En azert szeretnek biztosra menni, mert az auto napi hasznalatban lenne varosban es palyan egyarant es nem akarok kellemetlensegeket a hatosagokkal.
Hova es kihez forduljak?
Ha mar levizsgazott az auto kotozkothetnek a rendorok?
Ha kell kepeket is tudok kuldeni az autorol.
Eszreveteleiteket elore is koszonom.
Auto vasarlasa elott allok es lenne egy nagyon tetszetos Lancer 3-as amit jo aron meg tudnek szerezni. VISZONT! Az EVO 4-es elso lokharitoja es az EVO 7-es szarnya van rajta, 16"-os kerekekkel pici ultetessel es sportulessel minimalisan nagyobb kipufogoval. Ezen kivul minden gyari.
Aggalyom a kovetkezo: nincs semmihez sem papir az auto ideiglenesen kivonva a forgalombol, mert nincs hasznalva es a body kit elemei nem gyariak hanem keszitettek.
At tudok igy menni vele vizsgan? Milyen papairok beszerzese szukseges? Ha kell egyaltalan, mert a haveromnak is van nem egy nem gyari allapotu autoja es azt mondta le kell sz@rni......, egy masik baratomnak pedig elbol elvettek a forgalmijat. En azert szeretnek biztosra menni, mert az auto napi hasznalatban lenne varosban es palyan egyarant es nem akarok kellemetlensegeket a hatosagokkal.
Hova es kihez forduljak?
Ha mar levizsgazott az auto kotozkothetnek a rendorok?
Ha kell kepeket is tudok kuldeni az autorol.
Eszreveteleiteket elore is koszonom.
Vizsgabázisnak sose lesz olyanra pénzük.
Nagyon nehéz mérni.
Nagyon nehéz mérni.
Ha feketére van fújva a rugó és keményebb agyárinál de 30-30 at ültet is, padra feltudsz vele simán állni és az értékeket is tudja akkor szerintem meg nem tudják mondani hogy az gyári vagy sem.
Műszakin kellene NOx-t mérniük benzines autónál?
Sziasztok.
KPM vizsgán gondot okozhat az ültetőrugó?
KPM vizsgán gondot okozhat az ültetőrugó?
Értem én, de a lényegi kérdésem ezzel kapcsolatban az hogy ezek amik nekem vannak MO-n engedélyezett műszakira alkalmas fényszórók?
[ link: www.hella.co.nz ]
Szerintem itt lehet böngészni
Szerintem itt lehet böngészni
Swifti
#672
2014. március 27. 20:45
Jó helyre kell vinni aztán 10 perc alatt megvan a műszaki papírmunkával együtt

Ha esetleg erre téved egy szakértő akkor íme a lámpáimon lévő számok:
Jobbos: HC/R E1 20, ezalatt a nyíl BALRA mutat, majd ezalatt a számok 02 17134 R20 301-133 384
Balos: HCR E1 20, ezalatt a nyíl BALRA mutat, majd ezalatt a számok 02 17133 R20 301-133 383
Jobbos: HC/R E1 20, ezalatt a nyíl BALRA mutat, majd ezalatt a számok 02 17134 R20 301-133 384
Balos: HCR E1 20, ezalatt a nyíl BALRA mutat, majd ezalatt a számok 02 17133 R20 301-133 383
Igen műszaki előtt állok és probléma hogy más a vetítési képe. Mert gondolom a nyíl ezt jelzi és nem azt hogy melyik oldalra építhető be a fényszóró. Mert szerintem a legtöbb autónál egy fényszórót csak egy oldalra tudsz beépíteni, esetemben lehetetlen is lenne a jobbost bal oldalra berakni, fizikailag lehetetlen.
Ha Te is hozzá szeretnél szólni, jelentkezz be!