6 sebesség Clioba, lehetséges ???
aktuális téma

Sziasztok! Az érdekelne, hogy lehetséges e a Renault Clio dCi-mbe egy hatodik fokozatot rakni, váltó cserével vagy a nélkül, bármilyen megoldás érdekelne. Volt 80 lovas dci-m is és ezen az újon már más váltó van, jobban kapcsolható, nem ugrál. Állítólag az új Megane váltója van rajt. Az új Megane-ban pedig van 6 sebességes benzines és dCi is egyaránt. A másik megoldás hogy "csináltatok egy 6. áttételt a jelenlegi váltómba, de ez nem tudom hogy lehetséges-e. Ha valaki tudna nekem segíteni nagyon megköszönném! DIESEL POWER !!!
Több megjelenítése
Kevesebb megjelenítése
Ez nem igaz 205-ös gumit akartam írni





Mekkora a fék a clión mm-ben? E:260 H:240?
Nekem sincs semmi bajom a clio-val csak az 1.5dci-t nem erre találták ki
Hilfiger!
Csak hogy tudd, eddig civic vti-vel jártam, az 230-at ment utazóban DE, egyáltalán nem volt stabil könnyű volt dobálta a szél pedig qrva jó futómű van alatta, a szentendrein 180-nál többet voltam a levegőbnen mint az úton
mindez a súlya miatt. Most egy 250kilóval nehezebb Accordal járok ami közel sem megy ennyivel, de az érdi lejtőn 245-nél, olyan mintha 160-al mennék...Ha gyorsan akarsz menni igen is számít a tömeg, a jó futómű. A 215-ös gumit nem értem, mert marhára megfogja a kocsit, én 180Le-nél még a 205-ön is gondolkodtam
. És továbbra is tartom hogy vegyél egy nagyobb vasat ha mindenáron 220-al akarsz menni mert ezt a kocsit ezzel a motorral, ezzel a futóművel nem erre gyártották. Amit utoljára írtam az csak az én véleményem, nem kell megfogadni, de én is beláttam hogy az Accord nem állatkodásra való, úgyhogy nem is állatkodom(annyira) 

Hilfiger!
Csak hogy tudd, eddig civic vti-vel jártam, az 230-at ment utazóban DE, egyáltalán nem volt stabil könnyű volt dobálta a szél pedig qrva jó futómű van alatta, a szentendrein 180-nál többet voltam a levegőbnen mint az úton



Én szeretem a Cliot, de ez sajna még tipikusan nem az az autó, amelyiknek oan hatalmas lenne az utazósebessége, és bírná is azt hosszútávon.

hidd el, hogy az RS is tud tartósan, minden gond nélkül, nem erölködve 200felett poroszkálni
...de a v6 az v6...




A Clio érezhetően minőségibb darab, mint egy Thalia, pedig abban a bizonyos katalógusban tényleg Clio sedan vagyon írva. És ha valaki 200 felett akar tartósan döngetni, annak ott a V6!

Ezt mondta Neked az Ottohoner!
Ott találsz rengeteg dolgot a Renaultokhoz!!!Kicsit drágák, de legalább minőségi alk.részek!
Ott találsz rengeteg dolgot a Renaultokhoz!!!Kicsit drágák, de legalább minőségi alk.részek!

Szerintem mindegyik fokozatt hosszabb, nem csak az 5dik.
az az árnylat azért elég nagy ÁRNYALAT szerintem...a kerékdőlés elég fontos dolog szerintem a stabilitásnál.
Kössz Ottohoner, ne haragudj de nem vettem észre akkor!
Viszont nem értem mert a 2,4%-al hosszabb 280 euro, a 3,6%-al hosszabb pedig 680 euro... Kicsit sok. Meg hogyan kell értelmezni ezt a 3,6%-ot. Pl ha most megy 190-et az autóm végre, akkor 195-öt fog menni, mert azért az 5 km/h plusszért kicsit sokallom a 700 eurot...

Viszont nem értem mert a 2,4%-al hosszabb 280 euro, a 3,6%-al hosszabb pedig 680 euro... Kicsit sok. Meg hogyan kell értelmezni ezt a 3,6%-ot. Pl ha most megy 190-et az autóm végre, akkor 195-öt fog menni, mert azért az 5 km/h plusszért kicsit sokallom a 700 eurot...
HA meg nézed az 5. kommentet pont az linkeltem be neked!! 

Jah meg találtam már hozzá hosszab 5. fokozatot a reichhard-motorsport.com-on... 

Aki szerint meg ugyan az a Clio mint a Thaila annak Thailaval kéne járnia utánna meg egy Clioval....



Aki szerint meg ugyan az a Clio mint a Thaila annak Thailaval kéne járnia utánna meg egy Clioval....

Találtam hozzá 130 lovas Chip-tuningot, ha még leugrik a katalizátor, sportlégszűrő, meg egy sportdob hátra akor talán nem túlzás a 140 paci. 1,25 bar a gyári töltőnyomás és 1800 bar a befecskendezési nyomás, nagyobb intercooler és nagyobb, változó geometriás turbo. A 80 lovas 1600 bar befecs nyomás, 1,25 bar töltő nyomás, kis turbo, kisebb intercooler.
ja, mégegy dolog..ne tévesszen meg senkit a LE adat.....azért 200Nm-ből elég sokmindent lehet már tempónál csinálni...szal jól mennek ezek 100felett...
a pontos neve a thaliának Clio Symbol.. :)
Vinyo: köszi a bizalmat :DDDD
és nekem is volt Cliom..és nem volt ojan tempó hogy úgyéreztem volna hogy sz@r a futóműve...
Hilfiger: azért a 140Le az túlzás..én szvsz nem hoznék ki több pacit a 100lovasból..azaz ha mégis, akkor komoly átalakításokat csinálnék a mocin...erősebb dugók..stb...
eléggé húzva van ez ígyis..lehet hogy nem bírná a nagyobb töltőnyomást...stb...
(ojat is hallottam hogy overbooston a 100lovas dCi 1.6bart tölt..nemtom..azt tudom hogy a 65lovas 1baron van...ez biztos.)
és a másik...a thalia az ugyanaz mint a Clio.....ugyanaz a futómű..ugyanaz minden...csak a hátulja más :)
ja, és mé kéne mindenkinek hondát vennie?!?!?!de most télleg..mi a jó abban??? :DDD
Renyóóó Powwwwwwaaaaaaaaa!! :D
Vinyo: köszi a bizalmat :DDDD
és nekem is volt Cliom..és nem volt ojan tempó hogy úgyéreztem volna hogy sz@r a futóműve...
Hilfiger: azért a 140Le az túlzás..én szvsz nem hoznék ki több pacit a 100lovasból..azaz ha mégis, akkor komoly átalakításokat csinálnék a mocin...erősebb dugók..stb...
eléggé húzva van ez ígyis..lehet hogy nem bírná a nagyobb töltőnyomást...stb...
(ojat is hallottam hogy overbooston a 100lovas dCi 1.6bart tölt..nemtom..azt tudom hogy a 65lovas 1baron van...ez biztos.)
és a másik...a thalia az ugyanaz mint a Clio.....ugyanaz a futómű..ugyanaz minden...csak a hátulja más :)
ja, és mé kéne mindenkinek hondát vennie?!?!?!de most télleg..mi a jó abban??? :DDD
Renyóóó Powwwwwwaaaaaaaaa!! :D
Azt tök mindegy! Mégis olcsobb mint a clio! A minőség miatt, meg az direkt olcso hogy többen vegyék!
Vinyo!Nézd meg a 2002-es Auto katalogus nevü könyvet.Abba van benne,hogy Clio Sedan. Meg dolgoztam a Renault szervizben is.
Thaliat valoban a törökök gyártják,de francia konszern alapján.
Még egy-két dolog a félreértések tisztázása végett: a Cliom nehezebb mint PL egy 92-es rövid VTi civic. Nem tartósan akarok 200 felett menni, hanem azt szeretném hogy menjen 200 fölé, és tartósan tudjak mondjuk 170-180at utazni. 3 a Clio 2.0 futóműve árnyalattal tér csak el az enyémtől. A fékek nagyobbak rajt 2 cm-el de az is be van tervezve tavaszra. A másik eltérés hogy a telószár pár milivel vastagabb... A hátulja egy az egyben ugyan az. A Thalia meg csak leteeurópai piacra szánt kocsi. Futóműve teljesen más mint egy CLionak a belsejéről nem is beszélve. A nyugati autókatalógusokban nem is létezik. ÉS a legfontosabb !!! A Cliot a franciűk gyártják, a Thailait meg a törökök.... nem mindegy szerintem.....
Hi AceCombine! Visszatérve, ez nem thalia, hanem clio és RETTENTŐ nagy külömbség van a két autó között. Kettő az a maximum 185-ös gumi az 205/40ZR17-es Yokohama Parada, 3 komplett weitec futómű van az autóban. Meg hadd döntsem már el én hogy mennyivel akarok menni... SZakmai tanácsot kértem hozzáértőktől. Amúgy ahogy írtam volt már 2 VTi civicem meg egy Mazda 323 Turbo-m úgyhogy nem kell bemutatni a gyors autókat.... RESPECT!!!
Ez a fórum átmenetileg lezárásra került!