CDTI

Témakör: Tuning
aktuális téma
CDTI

sziasztok! meglepő módon se a kereső, se a manuális keresgélés nem hozott még ilyen topikot, dehát jópáran járunk már sztem commonrail motorral... szóval akkor itt lenne a legfontosabb kérdés: tuning!? Z17DTL motorom van, 16 szelepes Isuzu 80 fős ménessel. ez bizony az egy és negyed tonnás vasra nem túl sok. viszont állítólag a Z17DTH az utolsó csavarig ugyanez, csak a sw 100 pacit enged. a 125 lovas 1.7-es már nagyobb turbót kapott... de 110-120 lónyi tartaléknak ebben is kell lennie kényelmesen... nézegettem már rengeteg tuningboxot, csipptuning hirdetést, de valahogy nincsen bizalmam bennük... mindnek vannak fix táblázatai, ahol konstans %-ot rászámolnak az összes motor lovára és kész - szóval érződik hogy kamu. jó esetben egy 100 forintos műveleti erősítős kapcsolást, rossz esetben egy 2 forintos ellenállást kötnek a commonrail nyomásérzékelő vezetékére, és kész - mindezt persze 40-60-80-100e forintért... :lol: a digitálisnak nevezettekben talán még egy 1000 forintos PIC mikrokontroller is van, ami a fordulatszám függvényében játszik picit a jellel.. de én valami ütősebbet szeretnék. itt futottam bele egy hirdetésbe, ami el is indított az úton: átverni a wastegate szelepet, feltornázni a turbónyomást. de jön is a kérdés: intelligencs vezérlés, nem a computer szabályozza a wastegate-et? szóval ha egy nyomáscsökkentő szelepet kötök a csövére, akkor attól feljebb megy a turbónyomás? vagy a computer érzékeli hogy még nem elég, még növel, és csakazértis kiegyensúlyozza? szóval egyáltalán egy ilyen motort lehet így tuningolni, vagy a sw-be is bele kéne túrni? vagy akkor nem is a szabályozó nyomást kéne csökkenteni, hanem a turbónyomást mérő szenzort átverni picit? várom a gyakorlati tapasztalattal rendelkező tömegeket

Több megjelenítése
Kevesebb megjelenítése
1 2 3 4 5
corsat.
#82
2008. január 15. 18:13
corsat.
#81
2007. december 29. 22:34
FPeter
#80
2007. december 19. 14:43
a nyomásmérő már működik most következik a gyorsulásérzékelő, majd az egész stabilra dobozolása...

corsat.
#79
2007. december 16. 15:29
szétszedve az eleje,deamit kaptam hozzá csövezést,az nem tuti,tehát ujra kell csövezni!na erre most nincs keret!de márciusig akkor is befejezem a projektet!
FPeter
#78
2007. december 13. 11:10
hol tart a projekt?

nekem most jöttek meg a MAP-ek meg a gyorsulásérzékelők, úgyhogy nekiestem hogy valami értelmeset tudjanak is mutatni...
corsat.
#77
2007. december 13. 09:59
elfelejtették ezt a topikot!pedig kellene még infó!
corsat.
#76
2007. december 09. 17:05
corsat.
#75
2007. december 01. 08:56
nem,még1-2dolognak utánna kell nézni!
galex
#74
2007. november 30. 19:21
corsat.
#72
2007. november 30. 19:17
az nem gond!látom írtál,holnap hívlak,és thx!
corsat.
#71
2007. november 27. 10:44
corsat.
#70
2007. november 27. 10:40
ez nem az én autóm,csak erről vettem+ a cuccokat!tehát a protektor maradt a régi tulajnál,a lökös,csövek,cooler van nálam,majd késöbb beépítem,most nincs időm rá!
Master4v
#69
2007. november 27. 10:36
semmit.. nem köhöghet érte!!!
Tlaci
#68
2007. november 27. 10:25
Hogyan képzeljük el ezt az optimalizálást?
Meit változtat?
somgaga
#67
2007. november 27. 01:26

bár műszakin nem tudom mit fognak hozzá szólni .

somgaga
#66
2007. november 27. 01:25
télre vedd le róla a műbőr izét.
Alárohad a mocitető aztán festetheted.

somgaga
#65
2007. november 27. 01:23
sziasztok
FPeter
#64
2007. november 27. 00:33
kíváncsi vagyok hoz e változást...
Ha Te is hozzá szeretnél szólni, jelentkezz be!
1 2 3 4 5
Összesen 83 találat 5 oldalon