Elektromos turbó
aktuális téma

Sziaztok! Tudnátok segíteni a témában? Milyenek ezek? Mennyit érnek ezek? Bármilyen kocsiba beszerelhetők? Áruk úgy hallottam nem vészes, olyan 40-50e ft körül lehet, inkább ilyenbe fektetnék, mint chiptuningba. Kell/érdemes ehhez valami komolyabb átalakítás a kocsin? Előre is köszi, és bocs ha hülyeségeket kérdeztem, nem vágom a témát.
Több megjelenítése
Kevesebb megjelenítése
hát én ebbe annyira hiszek mint a 4-es metróba..ennyi erővel az aksira rákötöm a hajszáritót azt hadszojjon
de ez csak az én véleményem. aki hisz benne attol bocsi

Átfér az, csak nem egyszerre, hanem apránként





Valóban, azokon a gizda vezetékeken nem igazán fér át a 60A
Ami az eladást illeti: Nagy az isten állatkertje


Ami az eladást illeti: Nagy az isten állatkertje


Másodikra pedig már siralmas
De most komolyan, van, aki bedől ennek?



De most komolyan, van, aki bedől ennek?


Idézet a Totalcar.hu-ról:
,,A dologgal két apró probléma van. Az egyik a fordulatszám: míg egy jó karban levő turbó akár 200 000 fordulatot is megtesz egy perc alatt, egy átlagos villanymotor mondjuk 3000-et. Persze lehet csökkenteni a turbó fordulatszámát, növelni a villanymotorét, meg köztes áttételekkel próbálkozni, de a két forgó gép fordulatszám-tartománya között tátongó hatalmas szakadék áthidalására máig keresik a megbízható és megfizethető megoldást. A másik gond a teljesítmény: egy belső égésű motor mérettől függően percenként 5-10 köbméter oxigéndús levegőt szív be és változtat kipufogógázokká. A cél tehát egy kábé fürdőszoba-méretű helyiség levegőjét összesűríteni és benyomni a motorba egyetlen perc alatt. Látható, hogy a feladat elvégzéséhez sem egy processzorhűtő ventilátor (bármennyire is rá van írva a dobozára, hogy „turbo”), de még egy hajszárító sem megfelelő eszköz. Ilyen mennyiségű levegő sűrítéséhez minimum 4-5 kW teljesítmény, vagy még több szükséges. Normál turbóknál a turbinakerék a kipufogógázokkal távozó 60-80 kW teljesítményből csippenti le a kompresszor hajtásához szükséges adagot, míg a villanyturbónál legalább ugyanennyi energiát valahogy külön meg kell termelni. Kész szerencse, hogy a motortérben található egy kábé 2 kW teljesítményű generátor. Ezzel - kis jóindulattal, meg némi túlterheléssel - már lehetne kezdeni valamit. Ha azonban teljes teljesítményét a turbó hajtására fordítanánk, nem jutna villany befecskendezésre, világításra, szellőztetésre, zenehallgatásra, az ABS vezérlésre, egyéb elektromos biszbaszok működtetésére. Nagyobb generátor kell tehát, mondjuk 3-4-szer akkora, ami drága, nem biztos, hogy ékszíjjal hajtható, és át kell tervezni miatta az egész motorteret - ha nem az egész autót"
És gondolom ezeket az érveket nem egy falusi autószerelő írta össze...
,,A dologgal két apró probléma van. Az egyik a fordulatszám: míg egy jó karban levő turbó akár 200 000 fordulatot is megtesz egy perc alatt, egy átlagos villanymotor mondjuk 3000-et. Persze lehet csökkenteni a turbó fordulatszámát, növelni a villanymotorét, meg köztes áttételekkel próbálkozni, de a két forgó gép fordulatszám-tartománya között tátongó hatalmas szakadék áthidalására máig keresik a megbízható és megfizethető megoldást. A másik gond a teljesítmény: egy belső égésű motor mérettől függően percenként 5-10 köbméter oxigéndús levegőt szív be és változtat kipufogógázokká. A cél tehát egy kábé fürdőszoba-méretű helyiség levegőjét összesűríteni és benyomni a motorba egyetlen perc alatt. Látható, hogy a feladat elvégzéséhez sem egy processzorhűtő ventilátor (bármennyire is rá van írva a dobozára, hogy „turbo”), de még egy hajszárító sem megfelelő eszköz. Ilyen mennyiségű levegő sűrítéséhez minimum 4-5 kW teljesítmény, vagy még több szükséges. Normál turbóknál a turbinakerék a kipufogógázokkal távozó 60-80 kW teljesítményből csippenti le a kompresszor hajtásához szükséges adagot, míg a villanyturbónál legalább ugyanennyi energiát valahogy külön meg kell termelni. Kész szerencse, hogy a motortérben található egy kábé 2 kW teljesítményű generátor. Ezzel - kis jóindulattal, meg némi túlterheléssel - már lehetne kezdeni valamit. Ha azonban teljes teljesítményét a turbó hajtására fordítanánk, nem jutna villany befecskendezésre, világításra, szellőztetésre, zenehallgatásra, az ABS vezérlésre, egyéb elektromos biszbaszok működtetésére. Nagyobb generátor kell tehát, mondjuk 3-4-szer akkora, ami drága, nem biztos, hogy ékszíjjal hajtható, és át kell tervezni miatta az egész motorteret - ha nem az egész autót"
És gondolom ezeket az érveket nem egy falusi autószerelő írta össze...

"Ez egy kimondottan erre a célra kifejlesztett 10 lapátos ventillátor ,amit több éve fejlesztenek, és a World Challenge GT Porsche kupában 4 -éve tesztelnek nagyon jó eredményekkel! / 7-14HP +++ / "
Ezek a vasak lehetnek vagy 4-500 lovasak gondolom. Egy ilyennél már azzal is elérsz 7-14 ló pluszt, ha kiveszed a hűtőrácsot

Ezek a vasak lehetnek vagy 4-500 lovasak gondolom. Egy ilyennél már azzal is elérsz 7-14 ló pluszt, ha kiveszed a hűtőrácsot


60 amper, 825W
A motor meg akkor miaf*szomtól fog járni? Erős akarattól?


A motor meg akkor miaf*szomtól fog járni? Erős akarattól?


Nevetséges, már első ránézésre is!


Kétlem, hogy működne...
Ha nincs 4-500.000-ft rá, akkor ezzel ugyanazt a teljesítményt el tudjátok érni!
És persze nem kell mindent átalakítani!!!
Elektromos TURBÓ
Ez a termék nem egy átlagos 12v-os ventillátor!! 2-3 A áramfelvétellel!!
Ez egy kimondottan erre a célra kifejlesztett 10 lapátos ventillátor ,amit több éve fejlesztenek, és a World Challenge GT Porsche kupában 4 -éve tesztelnek nagyon jó eredményekkel! / 7-14HP +++ /
Fordulat : 26300 rpm
Áram: 60amper!!!
Teljesítmény : 825W
Nyomás: 1psi vagy 1.7psi
Ár:119.000.- / 1psi
Ár:199.000.- / 1.7psi
KLIKK IDE!!
És persze nem kell mindent átalakítani!!!


Elektromos TURBÓ
Ez a termék nem egy átlagos 12v-os ventillátor!! 2-3 A áramfelvétellel!!
Ez egy kimondottan erre a célra kifejlesztett 10 lapátos ventillátor ,amit több éve fejlesztenek, és a World Challenge GT Porsche kupában 4 -éve tesztelnek nagyon jó eredményekkel! / 7-14HP +++ /
Fordulat : 26300 rpm
Áram: 60amper!!!
Teljesítmény : 825W
Nyomás: 1psi vagy 1.7psi
Ár:119.000.- / 1psi
Ár:199.000.- / 1.7psi
KLIKK IDE!!
teljesen más kérdés.spoilerezésben nem vagytok jártasak????!!!!
Ezt azért olvassátok el, mielőtt vesztek ilyeneket...
van olcsobb is???
bocs aszt akartam irni hogy nem drága szerintem
ne drága szerintem
ja olcsobb is!!!
Ha Te is hozzá szeretnél szólni, jelentkezz be!