MultiJet

Témakör: Tuning
aktuális téma
MultiJet

hello, ezt a motort Fiatban láttam, de mibe van még? 1251ccm multijet dizel 7o Le 180Nm... akinek van iylen mocija kérem irjon ide tapasztalatokat!

Több megjelenítése
Kevesebb megjelenítése
1 2 3
=-xXx-=
#58
2006. június 11. 18:32
Arra megy még rá a csomi ár, ezért is hívják FELárnak
Az alap ár marad, minden további módosítást (legyen az csak alufelni, sportosabb belő tér vagy nagyobb motor) ahhoz kell hozzászámolni
kvazR
#57
2006. június 11. 18:22
ezt nem értem. alap model 2.4 1.o vvt
ha 6oo.ooo a motorcsomag. akkor erre a 2.4ről leszámolják a az 1.o moci árát? vagy erre kell még rátolni?
=-xXx-=
#56
2006. június 11. 17:58
Kis Yaris 1.4 D4D !!!
90Ps @ 3800
190Nm 1800-3000
4.5 kombinált
5.4 városi foyasztás
Szerintem ez a tuti
kvazR
#55
2006. június 11. 17:44
és itt a kérdés lóerő és nyomaték...? 75 le hez kb 1oo-13o nm jár. ez a kis mjtd 15o ről kezd..
kvazR
#54
2006. június 11. 17:43
ezt volt alkalmam megtapasztalni főleg kis köbcentivel...
azért vonzó talán a multijet turbo dizel... uygtom mindig könnyebb variálni egy gyári turbós autót
M_Farkas
#53
2006. június 11. 17:32
Amúgy szerintem valószínűleg az 1,3- as multijet a legkönnyebben tuningolható ebben az árkategóriában. Sokan mondják (aztán fene tudja, igazuk van- e), hogy a szívó benzineseket eléggé nehéz, és nem igazán éri meg tuningolni.
M_Farkas
#52
2006. június 11. 17:26
Miért, azok közül egyik sem volt az igazi?
kvazR
#51
2006. június 11. 17:24
volt vw 55le, volt renault 75le jó lenne nem 2 ugyanilyen motort ujra megvenni...
M_Farkas
#49
2006. június 11. 17:19
Renaultoknál valami olyasmi különbség van a külonböző teljesítményű 1,5 dCi- k között gyárilag, hogy valamelyikben nincs se intercooler se változó geometriás turbó, valamelyikben a 2 dologból egyik megvan, a legerősebben pedig mindkettő, szóval ott a hárdverben is van eltérés, nem csak egy vezérlőprogramban.
WilktorD
#48
2006. június 11. 17:15
szerintem a legjobb a legnagyobb multijet, ami belefér..
chiptuninggal megokosítva.
M_Farkas
#47
2006. június 11. 17:15
Mi a legfőbb szempont az ádott árkategórián belül?
kvazR
#46
2006. június 11. 17:14
az is érdekes ebben a multijetben hogy puntoban 7ole de grande ban már (dynamic) 9oLe... és mégis csak turbo tuningolni is talán jobban lehetne, mint egy 1.4 B szivó 75le-t
kvazR
#45
2006. június 11. 17:12
mondjatok konkrétumot. mi lehet a best buy? melyik motor? ezen az áron, új és 1.5 vagy alatta?
Master3v
#44
2006. június 11. 16:37
kivétel honda vtec ek!!! Azok azért ott vannak... sőtt a 2.0 is meglepődött lámpánál mert igencsak fej fej csatákat mente egynémej 2.0 benya autókkal..
Master3v
#43
2006. június 11. 16:36
nekem 1.4 D4d van..1364ccm... turbódízel... és régi konstrukcióval 9.4 et ment 100ra... 1.6 osokl elbújhattak.... pályán 200 votl a vége..és mindez 6 literes fogyi mellett!!!
WilktorD
#42
2006. június 11. 16:35
én is vezettem már olyat, ami 75 ló volt, és padlógázra kettesben ötvennél hátbavág, amíg a civic ezt nem teszi meg, de korrektebbül megy.
a fene se tudja.
Master3v
#41
2006. június 11. 16:33
grrrrr..... vond vissza barátom!!!
=-xXx-=
#40
2006. június 11. 16:30
Nézz meg egy VTI-t
Az csak 1.6 és benzin
M_Farkas
#39
2006. június 11. 16:29
Amúgy tényleg igaz, hogy egy lóerőadat nem sokat jelent. Érzésre pl. a 4T Wartburg sokkal vadabbul indul meg, mint a Skodám, kb ugyanakkora teljesítménnyel (csak hogy saját példát említsek).
Ha Te is hozzá szeretnél szólni, jelentkezz be!
1 2 3
Összesen 58 találat 3 oldalon