Sebesség kalkulátor

Témakör: Tuning
aktuális téma
Sebesség kalkulátor

Csináltam egy kis táblázatot, melyben a kerék- és váltóparamétereket megadva megtudható az autó sebessége adott fordulatszámon. Nézzétek meg jó -e. Pillanatnyilag az én autóm adatai vannak előre beírva. Sebesség kalkulátor FONTOS: csak a sárga cellákba írj!

Több megjelenítése
Kevesebb megjelenítése
1 2 3
Cox
#47
2007. március 12. 11:18
Csaabi
#46
2007. március 12. 11:00
hali! a pontos áttétel adatokat honnan lehet megtudni???
dokar
#45
2007. március 07. 22:40
bár az adataimnál is látszik
F13 CR
Vectra555
#44
2007. március 07. 21:38
A te autódban milyen váltó van???
dokar
#43
2007. március 07. 21:35
a program elméleti maximum sebességet ad meg, feltételezve azt, hogy a legnagyobb fokozatban képes a motor leszabályozásig felpörögni (légellenást, surlódási erő belekalkulálást tőlem felejtsétek el )

ha tényleg jó adatokat adtok meg és pontos a fordulatszám mérőtök, akkor ugyanazt a sebességet kapjátok meg táblázatból, mint GPS-el történő mérés esetén. természetesen a guminyomás sem elhanyagolható tényező!
dokar
#42
2007. március 07. 21:30
max erőhöz azt fordulatot kell írni, ahol a legnagyobb a teljesítmény (kW).

az elváltásokat azért ahhoz a fordulatra tettem, mert 1-el feljebb kapcsolva jobban gyorsulsz, mintha a max erő RPM fölött bőgetnél leszabályozásig

természetesen tudok olyat írni a programba, hogy a felváltásoknál pont a max nyomatékra essen a fordulat (RPM drop). ehhez kell majd a max nyomaték RPM.
dokar
#41
2007. március 07. 21:25
ha vki valótlan adatokat ad meg és hülyeség jön ki a végén, akkor ne a programot okolja

adam55
#40
2007. március 07. 18:50
végsebességre reális érték jött ki
csak kb 10et csalt
matee77
#39
2007. március 07. 18:27
csak minden autó más, nem mindet kell agyonpörgetni, és én úgy tudom hogy a nyomatékmaximum környékén kell autózni, nem csak afölött, szal alá kell esnie a fordulatnak, mert akkor egy integránál kipörgetnéd a motort a kasztniból pl.
Sytex69
#37
2007. március 07. 18:19
Félre ne érts nem fikázni akartam, sőt dícsérem a munkát, csak érdekességképpen kérdeztem...

Igazából ug ykéne megadni, a váltást hogy pont a nyomatékmaximumra dobja le a fordulatot, de bevallom és ilyet nem tudok számolni....
matee77
#36
2007. március 07. 18:18
vannak hibák, de sztem ez még a v1.0, szvsz lesz ez még jobb is
Sytex69
#35
2007. március 07. 18:16
Kérdés: a max erőhöz(RPM) azt kell beirni, ahol nyomatékmaximum van vagy ahol a legtöbb a paci?
Még egy megmaygarázná valaki miért ott kell váltani ahol a legtöbb a kraft?
Mert szerintem (én és családom autoversenyző): ott a maximumon tul kell forgatni, hog yamikor elváltod akkor a maximumra dobja vissza és faszán húzzon.....
Canga
#34
2007. március 07. 18:15
Nekem is érdekes dolgok jöttek ki
Sytex69
#33
2007. március 07. 18:12
Azaz: papíron, ha tiltásig forogna akkor lenne ennyi. Kicsit fáradt vagyok már
Sytex69
#32
2007. március 07. 18:12
Hehe, ha papíron elforogna tiltásig az autóm akkor, 304 lenne a vége.
vanyek_
#31
2007. március 07. 18:11
Jó ez az oldal arra, h megtudd mennyi a különbség ha variálsz a gumiméretekkel, illetve a fokozatok áttételével. Teljesen hiteles adatot ad ha átírjátok pl a fordulatszámot is és összehasonlítjátok az általatok mért VALÓDI adattal(gps)
matee77
#29
2007. március 07. 18:04
...menne ha lenne benne annyi erő.
Ez áttétel, fordulat és kerék átmérő alapján kalkulál nem teljesítmény alapján.
$opper
#28
2007. március 07. 17:49
most már fény derült hogy a sok hülye honnan szedi az irreális végsebesség adatokat
Ha Te is hozzá szeretnél szólni, jelentkezz be!
1 2 3
Összesen 47 találat 3 oldalon