Démonzöld

Tamás rövid ideig meg is volt elégedve az autóval ebben az állapotában, kisebb teljesítménynövelő kúrát hajtott végre rajta sportgyertyák, majd egy direktszűrő beszereltetésével. Ez utóbbit később egy sport betétszűrő váltotta fel, ami több szempontból is jobb választásnak tűnt – ismerve a Clio-k „tágas” motorterét ez a lépés talán nem is volt olyan meglepő.

Legelőszőr a szárny került fel az autóra, majd ezt követték sorban a toldatok és a két küszöb. A hátsó toldat feltételéhez kicsit módosítani kellett a gyári lökhárítón is, a spoiler végső formáját pedig többszöri átalakítás során nyerte el – ami hagyjuk meg nem vált az esztétikum kárára, sőt! A rendkívül szépen kidolgozott elem alsó íve öröklődött az első lökhárítóra és a küszöbökre is, mindezzel egy nagyon harmonikus összképet eredményezve. A toldatokon használt aluszínű rácsnak áldozatul esett az első lökhárító beömlője is, így szinte összenőtt az új elemmel. A spoilerek festésével egy időben színre fújták az összes feleslegesen feketéllő gyári alkatrészt, így a kilincseket, a ködlámpák környékét, az ajtóvédő csíkokat és minden más, az összképet zavaró részletet. A toldatoknak köszönhetően az autó igencsak közel került a betonhoz, így ültetésre már nem került sor – a Clio alapból kemény futóműve miatt pedig a sportos vezetési élményről sem kellett lemondani.

Ami biztos, egy carstyling.hu-s szélvédőmatricával biztos bővül majd a design – remélhetőleg minél előbb :)
Típus | Renault Clio 1,6 16V |
Tulajdonos | Szőke Tamás (Damien) |
Motor | |
Motor | 1,6L 16V, ATC Chiptuning |
Légszűrő | KingDragon sportlégszűrő |
Kipufogó | Egycsöves katalizátoros Magnum sport rendszer, 100-as krómvéggel |
Gyertyák | Splitfire sportgyertyák |
Futómű | |
Gumik | Michelin Pilot 195/50 |
Felnik | SIMI 15" |
Külső optika | |
Légterelők | Egyedi lökhárító toldatok elől és hátul, egyedi szárny |
Küszöbök | Egyedi küszöb garnitúra |
Egyéb | Színre fújt gyári elemek, rácsozás |
X
Jelenleg ezt olvasod: Démonzöld