Suzuki Swift GS

Népszerűség: 9.78
-board-
-board- autója
Népszerűség:
9.78
Kategória:
Saloon
Eleged van a sok kérdésből, árulod az autód, vagy csak megkönnyítenéd az autó szépségverseny zsűrijének dolgát a találkozókon? Mentsd le képként az autód oldalára vezető QR-kódot, amit például matricára nyomtatva bárhol elhelyezhetsz autódon, vagy kiegészítheted vele az adatlapod kiállításokon.

Autó adatai

Teljesítmény
0-100 Km/h
12,5mp
Max. sebesség
160 km/h
Teljesítmény
68 Le
Tömeg
830kg
Nyomaték
Gyári
Motor
Motor
1,3-as, SOHC 8V
Hajtás
FWD
Elektronika
Gyári
Légszűrő
BONTEX sportlégszűrő
Kipufogó
Janó Hátsó Dob
Nyári felni konfiguráció
Gumi
Good Year Eagle F1 185/55 R14 nyári gumik
Kleber 155/70 R13 téli gumik
Felni
Nyári: 6 Küllős Gyári Borbet
Téli: Gyári Lemez
Futómű
Gátlók
Gyári
Fékek
Brembo tártcsa, DOT-4 fékfolyadék
Külső Optika
Karosszéria
5 ajtós
Kiegészítők
Hátsó lámpák sötétítve, fehér első- és oldalindexek, fektetett hátsó ablaktörlő
Fénytechnika
LED fehér helyzetjelző
Dekor
Jel a motorháztetőről eltüntetve
Alu hűtőrács a ködlámpa helyén is
Egyéb
LLumar sötétítő fólia, csomagtérajtó festegetve
Belső Optika
Festés, dekor
Mind a 4 ajtó egyedi kárpitozott /olivazöld/
Ülések
GTi ülés
Kiegészítők
Gyári óra a rádió alatt
Fénytechnika
Halványodó belső világítás, neon lábtérvilágítás
HIFI / Multimédia
Fejegység
Clarion cd-s
Erősítő
SAL SAF-2070
Hangszórók
Elől: SAL BXC-16s komponens szett
Hátul: SAL XB12 30cm-es szubcső
Egyéb
Bizosíték a motor térben

Legfrissebb képek

kép 0.

kép 1.

kép 2.

kép 3.

kép 4.

kép 5.

Összes profilkép megtekintése

Legfrissebb kommentek

Burns
#547
2006. február 24. 14:42
0
VadiSuzuki
#546
2006. február 24. 13:16
A maiis +érkezett
0
jocsajKata
#545
2006. február 24. 11:51
Szia!!! Jött a mai szíros 10.

És köszike ma vagyunk együtt 2 éve.
0
Tibko
#543
2006. február 24. 08:52
Hello! A mai zsiradag leszállitva!
0
busa
#542
2006. február 24. 08:12
0
Sanzistift
#541
2006. február 24. 08:09
0
batyja
#540
2006. február 24. 07:59

Ha arénában jársz...
0
Turcsa
#539
2006. február 24. 06:57
0
Szólj hozzá Te is!
17 18 19 20 21 22 23 24 25 26 27
Burns
#547
2006. február 24. 14:42
VadiSuzuki
#546
2006. február 24. 13:16
A maiis +érkezett
jocsajKata
#545
2006. február 24. 11:51
Szia!!! Jött a mai szíros 10.

És köszike ma vagyunk együtt 2 éve.
Tibko
#543
2006. február 24. 08:52
Hello! A mai zsiradag leszállitva!
busa
#542
2006. február 24. 08:12
Sanzistift
#541
2006. február 24. 08:09
batyja
#540
2006. február 24. 07:59

Ha arénában jársz...
Turcsa
#539
2006. február 24. 06:57
gimo
#538
2006. február 23. 19:31
Köszönöm a támogatásodat, sajnos hétközben nem tudom viszonozni, de ilyenkor érkezik!
geo_metro
#537
2006. február 23. 17:41
Hozzászólás törölve -- -board-
geo_metro
#536
2006. február 23. 17:29
Na ismét itt!

Szóval nekem bevált az összenyomás!
A szabad magasságból (így fogják kérni) én 4-4 cm-t nyomattam össze. Ez a terhelés hatására elöl kb:5,5 hátúl pedig kb:4-4,5cm ültetést jelent. (így utólag már egy kis extra keményítést is kértem volna, de így sem rossz)

A gátlók nekem amerikaiak voltak (mint a filmekben, amikor a kocsi még 30 perc múlva is hintázik..), és a gyári gátlók elég kemények ezután.
Ha keményítenék, akkor én a koni-nál maradnék! (de ezt már mondtam)
Múltkor írta valaki, hogy hátul olyan van neki (piros), és az a különlegessége, hogy ha terhelést kap a hátulja, akkor szépen, keményen lemegy, de vissza már elég lassan jön. Állítólag ezzel olyan mintha odaragasztanák az úthoz a vergát. És a budapesti "kiválló" utakat is jobban viseli.

Ja és ami nem mindegy: ezek a lengéscsillapítók állítható keménységüek...Szóval te csavargathatod, hogy mennyire szeretnéd keményre a futóművet.)
Míg az átalakítottnál ilyen lehetőség nem adott.

Szóval nagyvonalakban ennyit tudok mondani a témáról.

Ja nem!
Ha ültetsz, akkor a toronymerevítőt is ajánlani tudom!
Nekem nagyon bejött!!!
ati007
#535
2006. február 23. 15:30
jocsajKata
#534
2006. február 23. 15:13
Hozzászólás törölve -- -board-
VadiSuzuki
#533
2006. február 23. 14:57
Hello! A mai zsiradag leszállitva!
batyja
#532
2006. február 23. 12:04
Annyi t halmoztam fel, ugyhogy most hagyok itt belőle
TTamás
#531
2006. február 23. 10:40

Jöttem és zsíroztam a kedvencet!!
További szép napot!



geo_metro
#530
2006. február 23. 10:16
Szia!

Tavaly én is vettem az egyik bontóban alig pár éves gólyalábat, elötte pedig a hátsó lengéscsillapítókat.
Én a gyári keménységgel is meg voltam/vagyok elégedve!!!

A rugót meg szerintem ne vágjad le, hanem szánjál rá akkor már rugonként 2000Ft-ot, és egy rugókováccsal nyomassad össze a kívánt méretre! www.bim.hu
Ekkor ugyanis nem változik a rugó karakterisztikája, és mégis jóval alacsonyabb lesz a gép. Sőt ha akarog akkor meg is keményítik egy kicsit.

Én így csináltam, és 2 éve semmi gondom vele. sőt múltkor még az egyik GTi-s is megcsodálta, és szerinte is nagyon jó lett!!!

De avégső döntés természetesen a tied.

Ja keményítés: Itt többen a kárászyt ajánják, de én sokaltam az árakat.
Meg ugye Bp-re szerintem nem a legokosabb betonkemény lengéscsillapítót betenni. (hacsak nem a piros, esetleg a sárga konit... De azoknak egéz más a karakterisztikájuk)
//AMG
#529
2006. február 23. 10:08
Fercsibá
#528
2006. február 23. 09:48
Nagyon szépen köszönöm a támogatásodat....


Ha Te is hozzá szeretnél szólni, jelentkezz be!
17 18 19 20 21 22 23 24 25 26 27
Összesen 967 találat 49 oldalon

Az autóhoz elérhető alkatrészek a Tuningbazár.hu rendszerében

X
Hozzászólások betöltése folyamatban...
Hozzászóláshoz előbb jelentkezz be.
Kép ajánlása felhasználóknak

Megtaláltad egy ismerős user autóját, vagy csak ajánlanád neki a képet? Az alábbi űrlap segítségével elküldheted neki, ő pedig könnyedén fel tudja venni a saját adatlapjára.