Autó adatai
Teljesítmény
- 0-100 Km/h
- 12,5mp
- Max. sebesség
- 160 km/h
- Teljesítmény
- 68 Le
- Tömeg
- 830kg
- Nyomaték
- Gyári
Motor
- Motor
- 1,3-as, SOHC 8V
- Hajtás
- FWD
- Elektronika
- Gyári
- Légszűrő
- BONTEX sportlégszűrő
- Kipufogó
- Janó Hátsó Dob
Nyári felni konfiguráció
- Gumi
- Good Year Eagle F1 185/55 R14 nyári gumik
Kleber 155/70 R13 téli gumik
- Felni
- Nyári: 6 Küllős Gyári Borbet
Téli: Gyári Lemez
Futómű
- Gátlók
- Gyári
- Fékek
- Brembo tártcsa, DOT-4 fékfolyadék
Külső Optika
- Karosszéria
- 5 ajtós
- Kiegészítők
- Hátsó lámpák sötétítve, fehér első- és oldalindexek, fektetett hátsó ablaktörlő
- Fénytechnika
- LED fehér helyzetjelző
- Dekor
- Jel a motorháztetőről eltüntetve
Alu hűtőrács a ködlámpa helyén is
- Egyéb
- LLumar sötétítő fólia, csomagtérajtó festegetve
Belső Optika
- Festés, dekor
- Mind a 4 ajtó egyedi kárpitozott /olivazöld/
- Ülések
- GTi ülés
- Kiegészítők
- Gyári óra a rádió alatt
- Fénytechnika
- Halványodó belső világítás, neon lábtérvilágítás
HIFI / Multimédia
- Fejegység
- Clarion cd-s
- Erősítő
- SAL SAF-2070
- Hangszórók
- Elől: SAL BXC-16s komponens szett
Hátul: SAL XB12 30cm-es szubcső
- Egyéb
- Bizosíték a motor térben
Legfrissebb képek
Legfrissebb kommentek
Szólj hozzá Te is!Szia!!! Jött a mai szíros 10.




És köszike ma vagyunk együtt 2 éve.





És köszike ma vagyunk együtt 2 éve.
Köszönöm a támogatásodat, sajnos hétközben nem tudom viszonozni, de ilyenkor érkezik!

Na ismét itt!
Szóval nekem bevált az összenyomás!
A szabad magasságból (így fogják kérni) én 4-4 cm-t nyomattam össze. Ez a terhelés hatására elöl kb:5,5 hátúl pedig kb:4-4,5cm ültetést jelent. (így utólag már egy kis extra keményítést is kértem volna, de így sem rossz)
A gátlók nekem amerikaiak voltak (mint a filmekben, amikor a kocsi még 30 perc múlva is hintázik..), és a gyári gátlók elég kemények ezután.
Ha keményítenék, akkor én a koni-nál maradnék! (de ezt már mondtam)
Múltkor írta valaki, hogy hátul olyan van neki (piros), és az a különlegessége, hogy ha terhelést kap a hátulja, akkor szépen, keményen lemegy, de vissza már elég lassan jön. Állítólag ezzel olyan mintha odaragasztanák az úthoz a vergát. És a budapesti "kiválló" utakat is jobban viseli.
Ja és ami nem mindegy: ezek a lengéscsillapítók állítható keménységüek...Szóval te csavargathatod, hogy mennyire szeretnéd keményre a futóművet.)
Míg az átalakítottnál ilyen lehetőség nem adott.
Szóval nagyvonalakban ennyit tudok mondani a témáról.
Ja nem!
Ha ültetsz, akkor a toronymerevítőt is ajánlani tudom!
Nekem nagyon bejött!!!
Szóval nekem bevált az összenyomás!
A szabad magasságból (így fogják kérni) én 4-4 cm-t nyomattam össze. Ez a terhelés hatására elöl kb:5,5 hátúl pedig kb:4-4,5cm ültetést jelent. (így utólag már egy kis extra keményítést is kértem volna, de így sem rossz)
A gátlók nekem amerikaiak voltak (mint a filmekben, amikor a kocsi még 30 perc múlva is hintázik..), és a gyári gátlók elég kemények ezután.
Ha keményítenék, akkor én a koni-nál maradnék! (de ezt már mondtam)
Múltkor írta valaki, hogy hátul olyan van neki (piros), és az a különlegessége, hogy ha terhelést kap a hátulja, akkor szépen, keményen lemegy, de vissza már elég lassan jön. Állítólag ezzel olyan mintha odaragasztanák az úthoz a vergát. És a budapesti "kiválló" utakat is jobban viseli.
Ja és ami nem mindegy: ezek a lengéscsillapítók állítható keménységüek...Szóval te csavargathatod, hogy mennyire szeretnéd keményre a futóművet.)
Míg az átalakítottnál ilyen lehetőség nem adott.
Szóval nagyvonalakban ennyit tudok mondani a témáról.
Ja nem!
Ha ültetsz, akkor a toronymerevítőt is ajánlani tudom!
Nekem nagyon bejött!!!
Annyi
t halmoztam fel, ugyhogy most hagyok itt belőle




Jöttem és zsíroztam a kedvencet!!
További szép napot!





Szia!
Tavaly én is vettem az egyik bontóban alig pár éves gólyalábat, elötte pedig a hátsó lengéscsillapítókat.
Én a gyári keménységgel is meg voltam/vagyok elégedve!!!
A rugót meg szerintem ne vágjad le, hanem szánjál rá akkor már rugonként 2000Ft-ot, és egy rugókováccsal nyomassad össze a kívánt méretre! www.bim.hu
Ekkor ugyanis nem változik a rugó karakterisztikája, és mégis jóval alacsonyabb lesz a gép. Sőt ha akarog akkor meg is keményítik egy kicsit.
Én így csináltam, és 2 éve semmi gondom vele. sőt múltkor még az egyik GTi-s is megcsodálta, és szerinte is nagyon jó lett!!!
De avégső döntés természetesen a tied.
Ja keményítés: Itt többen a kárászyt ajánják, de én sokaltam az árakat.
Meg ugye Bp-re szerintem nem a legokosabb betonkemény lengéscsillapítót betenni. (hacsak nem a piros, esetleg a sárga konit... De azoknak egéz más a karakterisztikájuk)
Tavaly én is vettem az egyik bontóban alig pár éves gólyalábat, elötte pedig a hátsó lengéscsillapítókat.
Én a gyári keménységgel is meg voltam/vagyok elégedve!!!
A rugót meg szerintem ne vágjad le, hanem szánjál rá akkor már rugonként 2000Ft-ot, és egy rugókováccsal nyomassad össze a kívánt méretre! www.bim.hu
Ekkor ugyanis nem változik a rugó karakterisztikája, és mégis jóval alacsonyabb lesz a gép. Sőt ha akarog akkor meg is keményítik egy kicsit.
Én így csináltam, és 2 éve semmi gondom vele. sőt múltkor még az egyik GTi-s is megcsodálta, és szerinte is nagyon jó lett!!!
De avégső döntés természetesen a tied.
Ja keményítés: Itt többen a kárászyt ajánják, de én sokaltam az árakat.
Meg ugye Bp-re szerintem nem a legokosabb betonkemény lengéscsillapítót betenni. (hacsak nem a piros, esetleg a sárga konit... De azoknak egéz más a karakterisztikájuk)
Nagyon szépen köszönöm a támogatásodat....





Ha Te is hozzá szeretnél szólni, jelentkezz be!