Audi A4 B6

Népszerűség: 9.66
Sapi007
Sapi007 autója
Helyezés:
1229
Kategória:
Tuned
Párbajok
Nyert:
1
Vesztett:
5
Státusz:
Kihívható
Eleged van a sok kérdésből, árulod az autód, vagy csak megkönnyítenéd az autó szépségverseny zsűrijének dolgát a találkozókon? Mentsd le képként az autód oldalára vezető QR-kódot, amit például matricára nyomtatva bárhol elhelyezhetsz autódon, vagy kiegészítheted vele az adatlapod kiállításokon.

Autó adatai

Teljesítmény
0-100 Km/h
6 mp
Tömeg
1400kg
Motor
Motor
1.8 t quattro
Hajtás
Összkerekes
Elektronika
Van benne
Légszűrő
Gyári
Kipufogó
Gyári dupla
Nyári felni konfiguráció
Gumi
205*40/17
Felni
RH coup
Futómű
Rugók
Gyári
Gátlók
Gyári
Fékek
Elől kerámia tárcsa hátul gyári
Külső Optika
Karosszéria
még alakítás alatt van
Belső Optika
Ülések
gyári
Kormány
gyári
HIFI / Multimédia
Fejegység
Gyári
Erősítő
Jbl
Hangszórók
JBL 1000w-os mélynyomó ,

Legfrissebb képek

Legfrissebb kommentek

Decsa
#23
2014. március 10. 10:30
0
slcr
#22
2014. március 10. 10:29
Én sem baszogatásból, csak hogy a többiek ne tanuljanak el semmi butaságot...

A járműveknél (mivel nem 4 keréken csúszva közlekedünk) GÖRDÜLÉSI ellenállás lép fel.

A súrlódási tényező adott kocsinál sebességtől független (ÁLLANDÓ), de guminyomás függő.

A felületeket összenyomó erő határozza meg a gördülési ellenállás nagyságát, így +300kg jelentősen hat a végsebességre

0
x-tomi
#21
2014. március 10. 09:53
A 'Carstyling Fizika' rovatot láthatták az olvasók.
0
kisD
#20
2014. március 10. 09:48
0
Roche
#19
2014. március 10. 09:38
0
Roccsa
#18
2014. március 10. 09:30
0
Davee86
#17
2014. március 10. 09:30
Ahogy a többiek is írták, az elméleti végsebesség, az amit a motor maximális fordulata enged, adott legmagasabb sebességfokozatban, a külső hatások nélkül, ez elég sok is lehet. Azonban ezt két dolog befolyásolja az úton ami számottevő. A tapadási súrlódási együttható a kerekeknél, ami a sebesség növekedésével egyenesen arányosan nő, illetve a legfontosabb, a légellenállás, ami az autó aerodinamikájától függ, némileg befolyásolható , de a kutya ott van elásva, hogy ez exponenciálisan növekszik a sebességgel. A legjobb végsebességet akár 5-en vagy egyedül utazva, akkor is jó nagy hátszéllel lehet elérni, mivel akkor relatív a szélhez képest kisebb a légellenállás, viszont a sebességet az úthoz képest méri az autó
0
Davee86
#16
2014. március 10. 09:22
Jaaj, nem vitázni szerettem volna, nem is vagyok elméleti fizikus, nem is sértésként szerettem volna írni, félre ne értsetek. Tegyük fel hogy 1 és 4 ember közt az autó súlykülönbsége maximum 250-300 kiló. Egyetlen dolog van ami mit befolyásol végsebesség terén, az a megnövekedett súrlódási tényező. Képzelhetitek mennyivel nagyobb teszem azt, 5% na akkor most sokat mondtam. Szóval ki hiszi, ki nem tényleg így van
0
kisDög
#15
2014. március 10. 09:00
Van az úgy, hogy telebaszod a kocsit súllyal, és amikor a motor ereje miatt, a többlet súlly meg a rengeteg más tényező miatt nem tud megküzdeni (egy adott egyenesben) akkor az autó végsebessége mondjuk hasraütés szerűen 160 lessz, mindezt megcsinálod felbakolva, kb vígan akassza az órát.
Na az óra akasztás az elméleti végsebesség, mert ott csak a váltó áttétele szab határt, a gyakorlati ami az úton, menetközben, valós körülmények között zajlik le.

Egy ilyen motornál igen is számít a súly ilyenkor, az egy más kérdés, hogy egy adott teljesítmény felett már nem számít a 4 ember, mert a motor kidolgozza a hátrányt.

Erre szokták azt mondani, hogy "ez az autó nem arra való"
hát ezzel a motorral valóban nem arra való
0
Szólj hozzá Te is!
1 2 3 4 5
Decsa
#23
2014. március 10. 10:30
slcr
#22
2014. március 10. 10:29
Én sem baszogatásból, csak hogy a többiek ne tanuljanak el semmi butaságot...

A járműveknél (mivel nem 4 keréken csúszva közlekedünk) GÖRDÜLÉSI ellenállás lép fel.

A súrlódási tényező adott kocsinál sebességtől független (ÁLLANDÓ), de guminyomás függő.

A felületeket összenyomó erő határozza meg a gördülési ellenállás nagyságát, így +300kg jelentősen hat a végsebességre

x-tomi
#21
2014. március 10. 09:53
A 'Carstyling Fizika' rovatot láthatták az olvasók.
Roche
#19
2014. március 10. 09:38
Roccsa
#18
2014. március 10. 09:30
Davee86
#17
2014. március 10. 09:30
Ahogy a többiek is írták, az elméleti végsebesség, az amit a motor maximális fordulata enged, adott legmagasabb sebességfokozatban, a külső hatások nélkül, ez elég sok is lehet. Azonban ezt két dolog befolyásolja az úton ami számottevő. A tapadási súrlódási együttható a kerekeknél, ami a sebesség növekedésével egyenesen arányosan nő, illetve a legfontosabb, a légellenállás, ami az autó aerodinamikájától függ, némileg befolyásolható , de a kutya ott van elásva, hogy ez exponenciálisan növekszik a sebességgel. A legjobb végsebességet akár 5-en vagy egyedül utazva, akkor is jó nagy hátszéllel lehet elérni, mivel akkor relatív a szélhez képest kisebb a légellenállás, viszont a sebességet az úthoz képest méri az autó
Davee86
#16
2014. március 10. 09:22
Jaaj, nem vitázni szerettem volna, nem is vagyok elméleti fizikus, nem is sértésként szerettem volna írni, félre ne értsetek. Tegyük fel hogy 1 és 4 ember közt az autó súlykülönbsége maximum 250-300 kiló. Egyetlen dolog van ami mit befolyásol végsebesség terén, az a megnövekedett súrlódási tényező. Képzelhetitek mennyivel nagyobb teszem azt, 5% na akkor most sokat mondtam. Szóval ki hiszi, ki nem tényleg így van
kisDög
#15
2014. március 10. 09:00
Van az úgy, hogy telebaszod a kocsit súllyal, és amikor a motor ereje miatt, a többlet súlly meg a rengeteg más tényező miatt nem tud megküzdeni (egy adott egyenesben) akkor az autó végsebessége mondjuk hasraütés szerűen 160 lessz, mindezt megcsinálod felbakolva, kb vígan akassza az órát.
Na az óra akasztás az elméleti végsebesség, mert ott csak a váltó áttétele szab határt, a gyakorlati ami az úton, menetközben, valós körülmények között zajlik le.

Egy ilyen motornál igen is számít a súly ilyenkor, az egy más kérdés, hogy egy adott teljesítmény felett már nem számít a 4 ember, mert a motor kidolgozza a hátrányt.

Erre szokták azt mondani, hogy "ez az autó nem arra való"
hát ezzel a motorral valóban nem arra való
Wanax
#14
2014. március 10. 08:32

Van nem elméleti (gyakorlati) végsebesség?
Azt hogy kell számolni/mérni?
tonyiwwrc
#13
2014. március 10. 07:56
Bocs hogy beleszólok de amiről Ti beszéltek az az elméleti végsebesség azt valóban az áttétel és a fordulatszám határozza meg
tothi87
#12
2014. március 10. 07:42
Végsebbességnél nem számít a súly. Adott egy bizonyos motor fordulat, adott egy bizonyos áttételű váltó, ha növeled, ha csökkented a súlyt ez a két dolog nem fog változni, ugyan azon a fordulaton ugyan annyi lesz a sebbesség csak a nagyobb súlyt ugyan az a teljesítmény hosszabb idő alatt gyorsít úgyan akkora sebességre.
chabbie
#11
2014. március 10. 07:29
Üdv itt!
A végsebességet nem befolyásolja,de a gyorsulást annál inkább!!!
Wanax
#10
2014. március 10. 06:58
A sarkított példa nem ide való! Ha nagyon szigorúan vesszük akkor a súly nem befolyásolja a végsebességet. Azt a végáttétel határozza meg. Lásd forma1 ott pl 314km/h-val megy ha esik ha fúj ha tele van tankolva ha üres a tankja! Az hogy a hétköznapi autók ehhez képest gyengék más kérdés...
Norbee...
#9
2014. március 10. 06:43
opelgeri
#8
2014. március 10. 03:40
Sarkított példa: milyen gyorsan tudsz futni? Na most vegyél a hátadra egy hátizsákot, pakold tele nehéz könyvekkel, és nézzük meg, hogy ugyanolyan gyorsan tudsz-e futni... Számít a súly...
opelgeri
#7
2014. március 10. 00:13
Ja és mindezt egy 1.6-os motornál... Tuti hogy számít hogy négyen ülnek benne vagy nem...
opelgeri
#6
2014. március 10. 00:11
Már miért ne befolyásolná? Én vagyok 120 kg, ha mondjuk mellém beül 3 db hasonló ember, akkor kb 400 kg-al több a kocsi súlya... A súly meg miért ne befolyásolná? Nem értek egyet veled ebben a dologban...
Davee86
#5
2014. március 10. 00:01
Szép! ( a végsebességet, nem befolyásolja a személyek száma )
timi_baby
#4
2014. március 09. 23:24
Szép!
Ha Te is hozzá szeretnél szólni, jelentkezz be!
1 2 3 4 5
Összesen 83 találat 5 oldalon

Az autóhoz elérhető alkatrészek a Tuningbazár.hu rendszerében

X
Hozzászólások betöltése folyamatban...
Hozzászóláshoz előbb jelentkezz be.
Kép ajánlása felhasználóknak

Megtaláltad egy ismerős user autóját, vagy csak ajánlanád neki a képet? Az alábbi űrlap segítségével elküldheted neki, ő pedig könnyedén fel tudja venni a saját adatlapjára.