Az Összes Hazai Tuningcég Egy VICC!!!
aktuális téma


Több megjelenítése
Kevesebb megjelenítése
No nekem is volt egy jó apasztalagtom régebben. Koni szettet akartram venni Golf1-be. Gondoltam megpróbálok egy 'tuningboltot'. Alapból hülyének néztek, közölték, hogy csak a sárga koni az állítható keménységű, a piros nem, és mondtakl mindemellett egy olyan árat rá hogy dobtam egy helyveszaltót.
Ezek után elbattyogtam a Kárászy-hoz és vettem egy sárga koni sport szettet kevesebbért, mnt amiért az előző helyen a pirosat adták volna
Részemről itt befejeztem az ilyen kis fityf@sz boltokkal való próbálkozást
Ezek után elbattyogtam a Kárászy-hoz és vettem egy sárga koni sport szettet kevesebbért, mnt amiért az előző helyen a pirosat adták volna

Részemről itt befejeztem az ilyen kis fityf@sz boltokkal való próbálkozást

kaydee
#73
2005. április 28. 20:43
Sajnos a topic címe engem is hozzászólásra ösztönzött. Nagyon becsülöm azokat, akiknek kívül-belül tökéletes és szép tuning gépük van, mert kezdem tapasztalni, hogy milyen nehéz eljutni a végeredményig. Nekem az a problémám, hogy a legtöbb helyen tényleg csak színes kacatokat árulnak tuning címszóval, és nem is tudok olyan helyet, ahova betolnám a kocsit, és mondanám, hogy ezt meg azt kell vele csinálni... Csak olyan tudja megtenni, akinek sok az ismerőse: karosszériás, festő, megbízható motorszakértő stb... Ez jelenleg gyerekcipőben jár Magyarországon, legalábbis az internetes keresgetéseim alapján.. Amint nincs igazam, és valaki tud jó helyet, ahol mindent megtesznek, akkor szóljon! Amúgy a Kalocsai talin volt a kétszínű CRX, akinek a tulajával beszéltem, és ő minden átalakítási fázist vállal, hiszen a cerkával is végigjárta már a göröngyös utat, csak hát az Pécs, én meg Szeged. Magyarul valaki csinálhatna már egy komplett (WCC-like) műhelyet, ahol nem a kisneont, meg a hangfalat furogatják, hanem minden komoly dolgot vállalnak egyhelyen. Nem? 

most este tudtam meg hogy egy haveromnak 1 honapja nincs mélynyomoja, (tuningostol valo) aszonták ma lesz, ma kiderült csak egy hét még de az is lehet hogy még garanciális ha minden jol megy ( a gép 3 honapos, rendeltetésszerüen volt használva)



Sajnos. Es ez nekik anynira termeszetes volt. ez a szörnyü.
Igen, ez az a gondolkodás mód, ami a hazai kereskedőkre nem igazán jellemző...
átérzem amit mondasz, én ismerem őket bár még nem vettem tőlük semmit se, de akkor ha ezek tényleg ilyenek akkor jó hogy innen tudom meg és nem saját tapasztalatból mint ti!
sajnállak titeket de tényleg profiknak tűnnak, ezt én sem gondoltam volna!
3 HÉT????



ja, jo lenne ez nálunk is.... magyarország 2005???



oké, köszi, majd utánanézek valami iylesminek!!!

En nem allnek itthon neki egy autonak. Eleve nincs valasztek. Nemhogy raktaron, rendelesben sem. MIndenre eddig több ehtet vartam, es enm mintha oan nagy dolgokra avgytam volna. amr idestova 4 honapja Becsben elek, kicsit erzem a különbseget. Bementem egy helyi kis tuningceghez, nevük se nagyon volt. Egy 20ev körüli srac fogadott, beszelt angolul, ez jo pont volt. ugyahogy mar beszelek nemetül, de technikai dolgokhoz meg mindig keves. Mondta hogy ö igazabol csak mutatoban van ott, ha komolyabban szeretnek erdeklödni meg kell beszelni idöpontot, amikor a szerelök es a fönök is raer, akkor menjek oda. Mondtam hogy se epnzem se elkepzelesem, de megis rabeszlet hogy menjek el. Eleve egy kavezoban volt a megbeszeles, katalogusokkal referenciakkal erkeztek. egy referencia auto nem ugy nezett ki hogy volt 4-5 kep amikor kesz volt az auto hanem mindenröl, karosszeriam unkak fenyezes elott, motortuning auto szetszedve fazisonket lefotozva, egyedi megoldasok kiemelve, persze mindenre granciat vallalnak. Mar ez szimpi volt. Ezek utan nem volt kerteles amit kerdeztem barmilyen bonyolutl volt, hozzaertesnek tapasztalatnak, föleg hozzaertesnek köszönehtöen egy motorcserere 10 perc alatt hoztak össze arajanlatot, 100euro pontossagra. lelistazva mi menynibe eklrül. nem mondom hogy sokkal olcsobb lett volan mint itthon de legalabb tudom mire költenem a penzem . Erdemes lenen elkezdeni gyujteni. A leyneg hoyg idestova 3 orat töltöttem velük, korrektek voltka türelmesek, es megy a kavera is meghivtak
Es en enm egy vevö votlam, hanem egy erdeklödö. Az elejen leszögeztem hogy nem hiszem hoyg fogok vasarolni vagy barmit is csinaltatni velük, azt modntak hogy ez naluk nem igy megy, ha most nem, de elgközelebb gondolni fogok rajuk. Es ez igy van a következö automat tudom hogy kik fogjak csinalni. Nem nehez kitalalni. Ennyit erröl. Reszemröl.

aki még nem tud róla figyelmébe ajánlom...ez az..
És ezzel is



Rögtön rendeltem 7színű t.nyomás mérőt is 6e ft-ért, meg a seprűnyél helyett rendes krómozott dugót...24e ft-ból meglesz ami lenne itthont 35e+18e ft...no comment!
pontosabban ~15e ft...
plusz a hozzánemérteés nem RulZ
Dzsízuszkriszt, az annyi mint 61 eur, még 20e sincs
"...kint 45eur-ért megrendeltem (10800ft) és mindezt 16eur-ért házhoz szállítják..."
Direkt nem írtunk neveket, de ha már így szóbajött, akkor az O.CT-ről elmesélném személyes tapasztalatunkat:
Átutazunk Curkával hozzájuk Pécsre, 200km oda-vissza, amit azért kellett mert se telefonon se mailbe nem akartak árakat adni, ragaszkodtak a személyes kontakthoz.
A bolt szépen telepakolva, kellemes érzés volt belépni, úgy éreztük, nah itt találunk valamit magunknak. Sok-sok perces várakozás után sikerült is beszélgetni a tulajjal, aki nagyon meggyőző volt, többek közt beszámolt arról, hogy a tuning szót milyen fogalomzavarosan használják a mai cégek, és hogy tuningnak nevezik a neont, a matricát, a váltógombokat, stb...szóval nekik a tuning a motor, a fék, stb. Elmesélte milyen sikereik, milyen referenciáik vannak (többek közt azért mentem át, mert turbós Leont építettek legutóbb). Árak soknak tűntek, de mivel csak márkás cuccokkat árulnak, mindent megmagyarázott. Elmesélte, mindent meg tudnak csinálni, kipufot, rugót felraknak, és garanciát vállalnak minden munkájukra. Nagyon tetszett. Curka rendelt is rugót, én szűrőt és lefújószelepet első körben, kellett volna még neki hátsó dob is, de nem igazán tudtak mit akkor adni. Mind1, kellemes és bizakodó érzésekkel jöttünk haza, végre egy „komoly” cég. Bár ne tettük volna.
Na eltelt 3 hét, se rugó a szűrő akkor érkezett meg végre, hát ismét átmentünk hogy legalább akkor az én kocsimat csinálják meg és hogy megnézzünk csomó dobot amit hoztak. Közben kiderült, Curának meg se rendelték a rugót, vagyis valamit rendeltek, de olyan cikkszám nem is létezik. 3 hét után tehát semmi, közlik újabb 3 hét. Dobot 1 vagy talán 2 fajtát tudtak volna adni, de méreg drága Remus volt csak (60e) Na jó. Több órás várakozás után (miután előre leegyeztettük az időpontot reggelre) dél körül végre mondták álljak a műhelyhez...a műhelyhez, ami kiderült a híres O.CT tuningnak azt jelenti, viszont egy akna nélküli kis lakótelepi garázs szerűség volt. A garázsba egy bogár állt, amin egy srác reggel 9 óta próbált lámpákat cserélni délig, ezért kellett várnunk. Az asztalon 3 csavarkulcs, alatta egy porszívó, egy seprű, ami kulcsfontosságú lesz később.
Szűrőt beteszik, óvatosan kérdezik alakítsák-e át a szűrőházamat hozzá - amit előzőleg egyébként megbeszéltünk - de inkább mondta hagyjuk, intézzünk a lefújó szelepet, az minden vágyam és álmom, főleg ezért utaztam át megint.
Bekötik az egycsatornás szelepet, seprűnyél darabbal lezárják a másik csövet, próbakör, semmi hang. Beraknak másikat, majd ismét vissza a "hangosabbik fajtát" : megint semmi. Lógó orral és keserű csalódottsággal végül hazajöttünk.
Este felcsesztem magam, hogy ha már turbós verdám van, nem igaz, hogy nem valósítható meg. Több órás keresgélés után a neten megtaláltam azt a szelepet amit próbáltak nekem berakni, és tényleg a gyári turbónyomásomhoz való. Következő oldalon bemutatják hogy kell bekötni, és HOPP! akkor látom a nagy hozzá nem értő, hogy ezt bizony nekem fordítva kötötték be. Az a cég, aki 1.8T verdákat tuningol!
Tehát kérdem én, mindezek után, kiben bízzon az ember, kinek lehet hinni, ha egy ilyen tuningcég is a szemembe akkora lett, mint egy sarki kis matricás cég? Hova forduljon az ember? Mert számomra egy megoldás maradt: valamicske tudást és hozzáértést magamba szívni, hogy megfelelő alkatrészeket tudjak keresni a neten, és azt megrendelni kintről. És ezt is tettem. Az a szelep amit itt 35e-ért akartak adni, kint 45€-ért megrendeltem (10800ft) és mindent 16€-ért házhoz szállítják.
No de ez a megoldás? Ezért kellene hogy legyenek a hazai cégek, hogy megoldást és segítséget biztosítsanak…
Sorry a hosszabb beszámolóért.
Átutazunk Curkával hozzájuk Pécsre, 200km oda-vissza, amit azért kellett mert se telefonon se mailbe nem akartak árakat adni, ragaszkodtak a személyes kontakthoz.
A bolt szépen telepakolva, kellemes érzés volt belépni, úgy éreztük, nah itt találunk valamit magunknak. Sok-sok perces várakozás után sikerült is beszélgetni a tulajjal, aki nagyon meggyőző volt, többek közt beszámolt arról, hogy a tuning szót milyen fogalomzavarosan használják a mai cégek, és hogy tuningnak nevezik a neont, a matricát, a váltógombokat, stb...szóval nekik a tuning a motor, a fék, stb. Elmesélte milyen sikereik, milyen referenciáik vannak (többek közt azért mentem át, mert turbós Leont építettek legutóbb). Árak soknak tűntek, de mivel csak márkás cuccokkat árulnak, mindent megmagyarázott. Elmesélte, mindent meg tudnak csinálni, kipufot, rugót felraknak, és garanciát vállalnak minden munkájukra. Nagyon tetszett. Curka rendelt is rugót, én szűrőt és lefújószelepet első körben, kellett volna még neki hátsó dob is, de nem igazán tudtak mit akkor adni. Mind1, kellemes és bizakodó érzésekkel jöttünk haza, végre egy „komoly” cég. Bár ne tettük volna.
Na eltelt 3 hét, se rugó a szűrő akkor érkezett meg végre, hát ismét átmentünk hogy legalább akkor az én kocsimat csinálják meg és hogy megnézzünk csomó dobot amit hoztak. Közben kiderült, Curának meg se rendelték a rugót, vagyis valamit rendeltek, de olyan cikkszám nem is létezik. 3 hét után tehát semmi, közlik újabb 3 hét. Dobot 1 vagy talán 2 fajtát tudtak volna adni, de méreg drága Remus volt csak (60e) Na jó. Több órás várakozás után (miután előre leegyeztettük az időpontot reggelre) dél körül végre mondták álljak a műhelyhez...a műhelyhez, ami kiderült a híres O.CT tuningnak azt jelenti, viszont egy akna nélküli kis lakótelepi garázs szerűség volt. A garázsba egy bogár állt, amin egy srác reggel 9 óta próbált lámpákat cserélni délig, ezért kellett várnunk. Az asztalon 3 csavarkulcs, alatta egy porszívó, egy seprű, ami kulcsfontosságú lesz később.
Szűrőt beteszik, óvatosan kérdezik alakítsák-e át a szűrőházamat hozzá - amit előzőleg egyébként megbeszéltünk - de inkább mondta hagyjuk, intézzünk a lefújó szelepet, az minden vágyam és álmom, főleg ezért utaztam át megint.
Bekötik az egycsatornás szelepet, seprűnyél darabbal lezárják a másik csövet, próbakör, semmi hang. Beraknak másikat, majd ismét vissza a "hangosabbik fajtát" : megint semmi. Lógó orral és keserű csalódottsággal végül hazajöttünk.
Este felcsesztem magam, hogy ha már turbós verdám van, nem igaz, hogy nem valósítható meg. Több órás keresgélés után a neten megtaláltam azt a szelepet amit próbáltak nekem berakni, és tényleg a gyári turbónyomásomhoz való. Következő oldalon bemutatják hogy kell bekötni, és HOPP! akkor látom a nagy hozzá nem értő, hogy ezt bizony nekem fordítva kötötték be. Az a cég, aki 1.8T verdákat tuningol!
Tehát kérdem én, mindezek után, kiben bízzon az ember, kinek lehet hinni, ha egy ilyen tuningcég is a szemembe akkora lett, mint egy sarki kis matricás cég? Hova forduljon az ember? Mert számomra egy megoldás maradt: valamicske tudást és hozzáértést magamba szívni, hogy megfelelő alkatrészeket tudjak keresni a neten, és azt megrendelni kintről. És ezt is tettem. Az a szelep amit itt 35e-ért akartak adni, kint 45€-ért megrendeltem (10800ft) és mindent 16€-ért házhoz szállítják.
No de ez a megoldás? Ezért kellene hogy legyenek a hazai cégek, hogy megoldást és segítséget biztosítsanak…
Sorry a hosszabb beszámolóért.
Ha Te is hozzá szeretnél szólni, jelentkezz be!