Gewinde
aktuális téma

Hali!
Akinek van ilyen, leírhatná a véleményét, tapasztalatait róla! Ki melyik márkát ajánlja?
Találtam olcsóbb márkákat (pl: Street-Tech, TA-Technix, IN-Tuning). Garancia van rájuk két év, vajon bírja tovább is, vagy akkor széthullik?
Na lehet eszmét cserélni!!
Több megjelenítése
Kevesebb megjelenítése
http://racing-bazar.hu/alkatresz/fek-futomu/audi_a4_allithato_futomu_gewinde
én sem bántam meg a variante 3mat





Swifti
#2191
2012. november 12. 20:11
én is variante 2-t szerettem volna de sokalltam az árát, bilstein b14 et meg eibach pro street s et néztem,bilsteint szerettem volna de nem volt sehol se, meg egyet nem akartak csinálni, így nekem eibach lett de nembántam meg 



Persze én is szeretnék KW Variante 2-t, csak sok a bő 3 kiló



egész korrekt tipus, semmi extra, de azért jobb mint egy TA.
az a lényeg hogy cinkezett legyen
az a lényeg hogy cinkezett legyen
Sziasztok! FK Kőnigsportról van valakinek tapasztalata?
Sziasztok! Nézelődtem a neten ,de nem találtam egy magyar oldalt sem ahol meg tudnám nézni mennyibe kerülne az autómhoz a KW Variante 1 inox line.2002-es 1.9 PD Passat kombi.
Nálam is az volt a baj, hogy nem éppen gyári magasságra van beállítva (földtől 4-5 centi), kérdezték is, hogy állítható futómű-e 

Szatyi
#2184
2012. október 06. 19:26
Tekerd le még 7-8 centit és fognak

engem is állított már meg de még sosem szóltak érte!

Sziasztok!
Ma megállított a rendőr és hiányolta a gewinde forgalmiba való bejegyzését. Szerencsére nem büntetett meg, de mondta hogy ennek nézzek utána, mert nem mindig ennyire elnézőek...
Nem tudja véletlenül valaki, hogy mi ennek a menete és hogy mennyibe kerül a mutatvány? Köszönöm előre is mindenkinek! Üdvw!
Ma megállított a rendőr és hiányolta a gewinde forgalmiba való bejegyzését. Szerencsére nem büntetett meg, de mondta hogy ennek nézzek utána, mert nem mindig ennyire elnézőek...
Nem tudja véletlenül valaki, hogy mi ennek a menete és hogy mennyibe kerül a mutatvány? Köszönöm előre is mindenkinek! Üdvw!
Eleve érdekes a kérdés. A gewindéből ha kiveszed a segédrugót akkor oda tekered a tányért ahova akarod, nem marad hely neked. Ez főleg akkor jó ha nagy a kereked és mondjuk a tányér a gumi felett kell,hogy maradjon(szélesség,et) ilyenek miatt. és még így is megy lejjebb a gép. Leginkább a komfort rugózásban fog változni. nem kell hozzányúlni semmit a gátlókhoz.
vagy van aki kivette a segédrugót és nem vágatott semmit?
sziasztok! lenne egy gyors kérdésem szintén ez a segédrugós dolog:D
vettem az astrába FK állítható futóművet..namost alap hogy kihagynám a segédrugót..viszont a toronycsapágy alja és a gátló csavar között van kemény 2-3 centi ami gondolom összekoppan nem?:D ilyenkor ha jól sejtem nem elég a gátlót rövidíteni hanem magát a gólyalábat is kéne nem?
vettem az astrába FK állítható futóművet..namost alap hogy kihagynám a segédrugót..viszont a toronycsapágy alja és a gátló csavar között van kemény 2-3 centi ami gondolom összekoppan nem?:D ilyenkor ha jól sejtem nem elég a gátlót rövidíteni hanem magát a gólyalábat is kéne nem?
Nekem is az van a vwas alatt, persze csodát nem kell várni tőle, de szerintem nem is annyira vészes.
Hy!
Az első kérdésedre a válasz: nem kell félni tőlük. Két ismerős is vett, és semmi bajuk. Ráadásul az egyik totál letekert állapotban van, és jól bírja a bp-i utakat.
Az első kérdésedre a válasz: nem kell félni tőlük. Két ismerős is vett, és semmi bajuk. Ráadásul az egyik totál letekert állapotban van, és jól bírja a bp-i utakat.

Szevasztok! kettő kérdésem lenne:
1. Mi a véleményetek ezekről az akciós FK AK Street fütóművekről???
2. Letekerve keményebb, vagy felső állásban?? Válaszokat előre is köszi
1. Mi a véleményetek ezekről az akciós FK AK Street fütóművekről???
2. Letekerve keményebb, vagy felső állásban?? Válaszokat előre is köszi
gondolom azért vetted ki a segédrugót, hogy lejjebb tudjad tekerni nem??
nem véletlenül van az benne gyárilag, ki lehet ugyan szedni, de ha nagyon letekered és rámész egy nagy bukkanóra, simán összenyomja felül a puffert annyira, hogy a szár teljesen lemegy a tok aljáig és szétveri a szárat és/vagy a puffert.
a legtöbb nem állítható keménységű gewinde alapból elég puha, úgyhogy simán el tudom képzelni, hogy ez történt.
le kell rövidíteni és fel kell keményíteni, katonával amúgy nekem is felemások a tapasztalataim, ha tudod vidd inkább a lindorhoz, róla csak jót hallottam és velem is nagyon korrekt volt!
nem véletlenül van az benne gyárilag, ki lehet ugyan szedni, de ha nagyon letekered és rámész egy nagy bukkanóra, simán összenyomja felül a puffert annyira, hogy a szár teljesen lemegy a tok aljáig és szétveri a szárat és/vagy a puffert.
a legtöbb nem állítható keménységű gewinde alapból elég puha, úgyhogy simán el tudom képzelni, hogy ez történt.
le kell rövidíteni és fel kell keményíteni, katonával amúgy nekem is felemások a tapasztalataim, ha tudod vidd inkább a lindorhoz, róla csak jót hallottam és velem is nagyon korrekt volt!
Ha Te is hozzá szeretnél szólni, jelentkezz be!