Cikk: Húzzunk bele!

aktuális téma
Húzzunk bele!

Cégeink listája a pécsi Privát Praxis Bt-vel bővült, aki a STREETGLOW-OPTX kizárólagos magyarországi importőre. Adatlapjuk mellé kaptuk ezt a kis írást a tulajdonos, Novák Péter tollából, aminek fő mondandójával mélységesen egyetértünk. Mivel céljaink közösek, biztos hallani fogtok még róluk a későbbiekben a carStyling.hu-n - de legyen majd mindez meglepetés :) Bővebben

Több megjelenítése
Kevesebb megjelenítése
3 4 5 6 7 8 9
Bishop
#32
2004. április 16. 11:59
Most nem kötök ám beléd, de a Proconsul szamarája már némi félelmet idézett bennem elő.... Most hogy megvan neki az új elektromos AC, nem tudom, melyikünk lesz a gyorsabb...
Én még remélek!
monsters
#31
2004. április 16. 11:56
GTI swift 1,3 101 le 1986. Azért ne az 1,0 GA swifteket hasonlítsuk a hondákhoz ha lehet.
Bishop
#30
2004. április 16. 11:56
Nem konkrétan gondoltam csak a szuzukira, minden autónál gusztustalan! Csak rengeteg szuzuki van, ezért többet látni. ennyi.
hondapower
#29
2004. április 16. 11:50
Kíváncsi lennék arra az állva hagyásra.
Insane
#28
2004. április 16. 11:37
Mégis 1000xer többre tertják ezeket az "alap" hondákat suzukikat azoknál az autóknál amiken tényleg sokat dolgozott a tulaj csak nem látszik rajta annyira, meg lehet, hogy csak 200ezret ér az autója de akkor is állvahagy a lámpánál.....
Az a baj a magyar "tuning társadalommal", hogy csak azt becsülik ami legalább <40ezerHuf-ba került és még véletlenül se a tulaj munkája van benne.
Én például sokkal többre becsülöm azokat akik sajátkezüleg csinálják az autójukat(bizonyos lehetőségek között) legyen az Civic VTI, vagy egy25éves autó.
Nem pedig a szerelőhöz rohannak ha lelazult a szelepsapka a krekükön. Ez még nem lenne baj , hisz nem született mindenki profi tuningosnak, de akkor ne fikázza le más munkáját, és ne szóljon nagy hozzáértéssel autós dolgokhoz amikhez annyit ért mint egy marék szárított lepke.Csak az abaj, hogy a magyar tuningosoknak kb.50-60%-a ilyen.
Na jó nem siránkozok ezen tovább, inkább megyek és bekötöm az új erősítőmet.
hondapower
#27
2004. április 16. 11:33
Gyerekek a suzukit még csak ne is említsétek a hondával egyszerre.
Ég és föld a különbség.
Minden elfogultság nélkül.
Én csak tudom a hondám előtt egy suzukim volt.
monsters
#26
2004. április 16. 11:32
mondjuk ez sajna nem értés kérdése..
monsters
#25
2004. április 16. 11:24
S_Bernie
#24
2004. április 16. 11:18
És a fóliázott bödönhangú Hondákkal nincs tele a hócipőd? Mert Magyarországon a legtöbben ennyit értenek a tuninghoz: sportgyertya, légszűrő, sportdob, nagyobb felni, fólia. Meg lekapargatják esetleg a feliratokat a kocsiról. És ez minden autókategóriában játékos. Úghogy ne Suzukizz nekem, mert holnap viszek neked egy csomag vajretket a Lurdy elé
Bishop
#23
2004. április 16. 11:10
Nem tudom, ti hogy vagytok vele de rengeteg embernek kimerül a tunying a sportdob és az ablaksötétítésben....
Nekem már a búrám tele van a sötétített, bödönhangú szuzukikkal, stb...
Erre van pénzünk....
monsters
#22
2004. április 16. 10:55
Nem megint ők vannak, hanem még mindíg mi vagyunk, és ez még sajnálatosabb. (ujjal mutogatni egyszerű)
Insane
#20
2004. április 16. 10:38
HI!
Mennyire igaz az írásban amit a lemaradásunkról írt. A főnököm vett "demo autó" építés céljára egy 1959-es évkáratú Cadilac valamit, már akkor klímás volt, és alap felszereltség volt a szervófék rásegítő.....Arról nem beszélve, hogy tudott rendelni egy katalógust ehez az évjárathoz és az utolsó kis kiegészítő alátétet is meg tudja rendelni belőle viszonylag nem túl drágán. Ez most egy kicsit off volt de szerintem elég jól tükrözi a lemaradottságot.A másik: Amíg az átlag magyar állampolgár olyan 60-80ezer forinzokat fog keresni addig nem nagyon lessz pénze 70ezres neonokra, örül ha tankolni tud a kocsiba.
S_Bernie
#19
2004. április 16. 10:24
Szerintem a tuning is (mint maga az autópark) egy állam és a benne élő állampolgárok jólétének fokát mutatja. Amikor Heinzi egyhavi fizetéséből vesz egy 10 éves GSI-t csak úgy hobbicélra és még 2 haviból olyat tuningol rajta, hogy mindenki csak bámul nagyokat, addig nekem egy Koni gátló-szettért kell egy hónapig kell güriznem. Aztán ha sikerül is nagyot alkotni, a földig érő spoilerekkel mindent lehet Magyarországon csak közlekedni nem. Budapesten nem tudok 1km összefüggő jó minőségű aszfaltcsíkot mutatni. Ráadásul itt a legtöbb user a minden nap használt kocsiját próbálja csinosítgatni, erősíteni, hangosítani, úgyhogy nem rendelheti alá a mindennapi használhatóságot teljesen a tuningnak. Talán hosszú évek munkájával sikerül egyszer megközelíteni azt az életszínvonalat, mert elérni sose fogjuk (eddig 2000 év alatt egyszer sem sikerült)
CRXDOHC
#18
2004. április 16. 10:10
Így most még legalább csak téged néznek, nem jobb így???
CRXDOHC
#17
2004. április 16. 10:09
Domingonak teljesen igaza van!
Mindenki gondolkodjon el azon, hogy mennyire néznék meg az autóját az utcán, ha az utána következő is tuningos, meg a harmadik is!
OPTX
#16
2004. január 27. 19:52
Akkor legalább megpróbáljuk utolérni őket utána meg majd le hagyni.:)
Az állam a hibás mindezért remélem mindenki vágja.
1956-1990.
Érdekes ők akik akkor uralkodtak harácsoltak nem maradtak le 40 évvel csak mi.
És most megint ők vannak
Domingo
#15
2004. január 27. 18:08
Soha nem fogjuk tudni szerintem őket, mert egynelőre még szinttől is messze vagyunk hisz az ötleteiket lopkodjuk csunya szóval mondva.
Baggio
#14
2004. január 27. 17:39
Hát, jó lenne ha már lehagytuk volna őket. Bár, személy szerint úgy érzem, az még messze van!
Úgyhogy Tuning forever!!!!!!
Domingo
#13
2004. január 25. 16:12
Erre csak egy olyan példát tudok mondani, hogy a nitro se volna olyan nagy szám és nem nézné mindenki jancsika nitros kocsiját meg, ha nem 300 ezer forintba kerülne a nitro, hanem 30 forintba és mindenkinek lenne a kocsijában!
Ha Te is hozzá szeretnél szólni, jelentkezz be!
3 4 5 6 7 8 9
Összesen 172 találat 9 oldalon