ki mit halott ezekröl a no name gumikról

aktuális téma
ki mit halott ezekröl a no name gumikról

nankang,sunny,linglong,top stb

A tesztből : "a vizes úton 100 km/óráról fékezés próbáján a legjobb gumival szerelt kocsi már áll, amikor a legrosszabb még 40 km/órával száguld." Tehát igen jelentősek a különbségek...

Ezt nem bírtam nem beszúrni ide (davidsz)

Több megjelenítése
Kevesebb megjelenítése
3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13
Mutye$$1.6
#654
2010. január 02. 01:20
Havernak van és esküszik hogy jo mondjuk nehéz de jól tapad(175/65 13)
Fireball
#653
2009. január 13. 13:32
Hozzászólás törölve -- admin
kornél1
#652
2008. december 24. 00:39
mi az, megállt az élet a PH!-n?

közben elbukott a Matador...
nolf
#651
2008. december 24. 00:33
boci2108
#650
2008. december 24. 00:31
nekem egyzser egy TRAYAL 160-as tempónál szétszakadt.
kornél1
#649
2008. december 24. 00:26
valaki Matador MP42-röl vmit???
kornél1
#648
2008. december 16. 13:14
sziasztok! erröl vélemény? Matador MP 42 - ELITE 2
Civic Esi
#647
2008. december 10. 18:41
Syron téligumi?
laci1987
#646
2008. december 10. 18:22
Nekem a téli és a nyári gumi is Barum. Igazából másfél éve van autóm nagyon összehasonlítási tapasztalatom nincs, de én meg vagyok vele elégedve.
alex89
#645
2008. december 10. 18:12
az ok, de ha a hátulja csúszik meg a havon vagy a vízen akkor egy szempillantás alatt megpördülhetsz...,én azért megnézném azt a sofőrt aki ez idő alatt gázt is ad meg ellen is kormányoz...,meg egyébkét sem lenne akkora tapadás elöl ,hogy kihúzza belőle szvsz .Természetesen ha az eleje csúszik meg pl egy kanyarban csúszós úton nem nagyon van mit tenni,az út elkanyarodik te meg mész egyenesen tovább.
GBalee
#644
2008. december 10. 17:06
amúgy noname gumik: nekem 15"ban volt Barum, a télim meg Sava.. a télivel elégedett vagyok, de nyárra a büdös életbe soha nem kellene többet "olcsó" gumi csakis minőségi
GBalee
#643
2008. december 10. 17:04
de ott a hátsó kerék a hajtott kerék ha egy elsőkerekes autó hátulja megcsúszik, és az elsők tapadnak, akkor gázzal ki lehet hozni a csúszásból.. ha az eleje csúszott meg, akkor max ráránthatod a kéziféket, mást nem tudsz tenni.. ott hiába kormányzol akármerre
alex89
#642
2008. december 10. 16:57
jobb ha az eleje csúszik...elég csak a F1-et példakén említeni,amikor ott megcsúszik egy autó hátulja még versenyzők sem mindig tudják megfogni,pedig ott azért vannak reflexek.
Vectra555
#641
2008. december 10. 12:52
"a legtöbb sofőr számára könnyebben kezelhető és kivédhető viselkedés,"

Na ezt azért megnézném....
Vectra555
#640
2008. december 10. 12:51
És mi a jobb? Ha kanyarban az eleje csúszik meg, vagy a hátulja?
davidsz
#639
2008. december 10. 12:51
"Az alulkormányzottság (orrtolás, ilyen lesz a kocsi kopottabb első, jobb hátsó gumikkal) a legtöbb sofőr számára könnyebben kezelhető és kivédhető viselkedés, mint a hirtelen túlkormányzottság. Utóbbi a farolás, amire akkor válik hajlamossá a verda, ha elölre tapadósabb, hátulra kopottabb gumikat teszünk. Kérdezzék csak meg a driftereket."
davidsz
#638
2008. december 10. 12:45
... " a drifterek" ... ez a rész kimaradt.
Nem a cikkíró szakmaiságával van a gond...

Vectra555
#637
2008. december 10. 12:39
"Viszont ha már jelentős a különbség a két pár téli gumi között, akkor a kevésbé kopottakat kell hátra tenni. Ez talán ellentmond a józan paraszti észnek, hisz az első kerekek kormányoznak és viszik át a vonóerőt, de nem ez, hanem az ívmeneti viselkedés a lényeg."

De az, hogy az autó nem tud bekanyarodni egy utcába, vagy bevenni egy kanyart, mert az eleje kormányozhatatlan, az jobb...
Ismét egy hozzáértő cikkíró....

TasiA
#636
2008. december 10. 12:23
Az, csak amilyen nehéz súlyban, kijön belőle 1,5 YOKOHAMA : Amit megspórolsz az óccsóságával, visszafizetetd túlofgyasztásban.
i400
#635
2008. december 09. 18:36
jó kis yokohama v102
Ha Te is hozzá szeretnél szólni, jelentkezz be!
3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13
Összesen 794 találat 40 oldalon