KONI
aktuális téma

olyan emberek jelentkezeset varom akik mar rendelkeznek koni rugoval illetve gatloval. kivancsi lennek a tapasztalataitokra
Több megjelenítése
Kevesebb megjelenítése
hát elvileg igen. nekem majdnem koppkeményre van állítva, mert puhábban nagyobb hupliknál beleért a kasztni a kerékbe. mióta keményebbre tekertük, azóta nincs ilyen gond. tehát így van. amúgy menet közben én annyira nem érzem a hatását (mondjuk nem szokásom racingolni ezerrel), de ha hátulról nézem a kocsit akkor látszik hogy ott van folyamatosan az úton, nem himbálózik stb... szóval kurvajó sztem, nem az van hogy belibeg, hanem huplinál lemegy és "ottmarad", szóval lassan emelkedik vissza.
Valami ilyesmire gondoltam én is, csak nem tudtam normálisan +fogalmazni.
És minél keményebbre tekeri az ember, akkor annál nehezebben süllyed?
És minél keményebbre tekeri az ember, akkor annál nehezebben süllyed?
nem, jól mondod. ha közlekedsz, akkor ugyebár a gátló folyamatosan mozog, összenyomódik meg kinyúlik. és mivel ez könnyebben nyomódik, mint emelkedik, így menet közben a kocsi süllyed kicsit, attól függ mennyire keményre tekered. (ha tökkeményre tekered akkor kb olyan mintha vascsövet raknál a gátló helyére.
) és mikor megállsz, akkor a gátló visszanyúlik eredeti magasságra, mert a rugó ügyebár széthúzza

Azt hiszem, értem miről beszélsz. Akkor, ha kocsikázás után, pihen a verda 1 kicsit, vissza emelkedik eredeti állapotára? Vagy most akkora faxságot beszélek, mint ide teherán?

ha lenyomod a kocsit, könnyebben lemegy, felfelé viszont lassabban. tehát a gátlót összenyomni könnyű, széthúzni nehéz
"be puha, ki kemény"
<= Ez mit is jelent? Sajnos nem beszélni jól nehéz magyar nyelv.
A menet közben, nem olyan gáz, csak az udvarba való beállás lenne az, mert már így gyárival is 1-2cm-en múlik.


A menet közben, nem olyan gáz, csak az udvarba való beállás lenne az, mert már így gyárival is 1-2cm-en múlik.

nemtom, én használtam vettem havertól olcsóé. nekem az alsó rugótányér van átalakítva, így ültet. amúgy gyári formájában elvileg nem kéne ültetnie, de mivel be puha, ki kemény, azért lejjebb lesz tőle a kocsi menet közben az tuti
Az is állítható?
És árban, mennyivel olcsóbb, mint a sárga? (Mert gondolom olcsóbb) És ugye, ez nem ülteti + az autót, ugyan olyan "magas" lesz, mint a gyári gátlóval?

nekem piros koni van hátul, állítható keménységű, nekem bejött, elég keményre van tekerve. a többi kérdéshez nemtok hozzászólni.
Az lenne a kérdésem, hogy a piros Koni, miben különbözik a gyári gátlókhoz képest? És érdemes-e rá költeni? És a piroshoz is kell venni rugót vagy, ahhoz jók a gyári rugók?
Groowe
#62
2005. július 04. 09:17
azért érdeklődök mert ezekre a szar utakra nem akarok ültetni csak minimálisat,az előző kocsim 40/40re le volt rakva és minden nyomvájunál,fekvőrendőrnél és járda ráállásnál ,vagy csak telekre lemenetkor elmondtam egy fohászt és ez nekem nem jó móka.okés osztom hogy ültetett autó kanyarban olyan mintha sinen menne,meg nem csúszik,de valahol kompromisszumot kell kötni.a másik hogy felakadni vele az első spoiler miatt sem akarok.
10-20mm es koni ról én nem tudok az eibach az gyárt 20mm-eseket azokat rakják a gyárilag sport vw-be ha jól tudom...
persze az állítható magasságuhoz betehetsz 40mm ültető rugót, annak az a lényege hogy bizonyos tartományban állíthatód a gátlót mondjuk 30-80mmig általában ez a garanciális méret!
persze az állítható magasságuhoz betehetsz 40mm ültető rugót, annak az a lényege hogy bizonyos tartományban állíthatód a gátlót mondjuk 30-80mmig általában ez a garanciális méret!

Groowe
#59
2005. július 03. 22:00
uhh akkor olyat kell vennem ami nem ilyen.a többire is tudna valaki esetleg válaszolni?
igen a röviditett szárú kifejezetten ültetéshez készül

Groowe
#57
2005. július 03. 20:27
üdvw emberek
mennyit bírnak ezek a gátlók megtett km-ben?
gyárt a koni minimális ültető rugót mondjuk 10 vagy 20 mmest?vagy egy állítható magasságú gátlóhoz betehetek egy 40 mmes rugót is,és max a legmagassabbra húzom a gátlót?jah és még1 kérdés?mi a fittyfene az a rövidített szárú gátló?pl mondjuk fogja a koni és levágja a gátló szárát a jobb ültethetőség érdekében?
előre is thx a válaszokat!
groowe
mennyit bírnak ezek a gátlók megtett km-ben?
gyárt a koni minimális ültető rugót mondjuk 10 vagy 20 mmest?vagy egy állítható magasságú gátlóhoz betehetek egy 40 mmes rugót is,és max a legmagassabbra húzom a gátlót?jah és még1 kérdés?mi a fittyfene az a rövidített szárú gátló?pl mondjuk fogja a koni és levágja a gátló szárát a jobb ültethetőség érdekében?
előre is thx a válaszokat!
groowe
Mik a tapasztalatok a sárga Koni gátlókkal?
(állítható keménység és magasság)
(állítható keménység és magasság)
Én is szeretném lecserélni jövőre a hátsó gátlóimat. 40/40-es H&R rugók vannak a civic-emben. Milyen gátlót ajánlotok, ha lehet elfogadható áron?
Na megnézted esetleg???
Üdv.: Atommanó
Üdv.: Atommanó
Ez a fórum átmenetileg lezárásra került!