MERCEDES BENZ
aktuális téma

The best or nothing.
"Mikor fog ilyen áhitattal videó készülni egy W212ről, 20 év után..." Adam Vito
"Soha mert az elodjei halhatatlanna valtak addigra..." D.Brasco
Több megjelenítése
Kevesebb megjelenítése
Nagyon szép a masinád!
lehet meg kellene kuksolni közelről
Ezek kiforrott jó motorok. Furcsállom, hogy ennyiért fent van két hete.
eléggé, és már 2 hete is láttam, akkor elgondolkodtam kicsit
Mindenesetre érdekes.
ezért csodálkozom
Ha ez igaz, azonnal meg kell venni.
vajon ez mennyire lehet kuka, hogy ilyen olcsó?
Sziasztok,
MB 190-eshez keresek hosszú csavarokat alufelnihez, mert a gyári hosszúságú csavarokkal sajnos a kiszemelt új felnik nem igazán mennek fel, tekintve, hogy a csavarok nem érik át a felnik agy részét.
10 darabra lenne szükségem, mert 10 darabot már találtam a saját készletemben.
Amennyiben lenne valakinek 10darab ilyen használt hosszú csavarja Mercihez, arra vevő lennék.
Ajánlatokat az oldalamra várok üzenetben vagy a 30/3 880 395 -ös telefonszámon.
Köszönöm előre is!
MB 190-eshez keresek hosszú csavarokat alufelnihez, mert a gyári hosszúságú csavarokkal sajnos a kiszemelt új felnik nem igazán mennek fel, tekintve, hogy a csavarok nem érik át a felnik agy részét.
10 darabra lenne szükségem, mert 10 darabot már találtam a saját készletemben.
Amennyiben lenne valakinek 10darab ilyen használt hosszú csavarja Mercihez, arra vevő lennék.
Ajánlatokat az oldalamra várok üzenetben vagy a 30/3 880 395 -ös telefonszámon.
Köszönöm előre is!





Sziasztok,
190E Mercihez (1990) keresek első vonószem takaró kupakot (ami a lökhárító jobb alsó részén van), mert sajnos az enyémről már a megvásárláskor is hiányzott. Az évjáratból látszik, hogy ez már a műanyag oldalas, tehát nekem ehhez a "ránc felvarrott" verzióhoz kellene a takaró kupak.
Amennyiben valakinek kallódna egy ilyen otthon és el szeretné adni, kérem jelezze keddig (itt vagy a 30/3 880 395 -ön), mert ha addig nem sikerül találnom, akkor marad a Merci bontós verzió.
Köszönöm előre is!
Üdv.Gergő
190E Mercihez (1990) keresek első vonószem takaró kupakot (ami a lökhárító jobb alsó részén van), mert sajnos az enyémről már a megvásárláskor is hiányzott. Az évjáratból látszik, hogy ez már a műanyag oldalas, tehát nekem ehhez a "ránc felvarrott" verzióhoz kellene a takaró kupak.
Amennyiben valakinek kallódna egy ilyen otthon és el szeretné adni, kérem jelezze keddig (itt vagy a 30/3 880 395 -ön), mert ha addig nem sikerül találnom, akkor marad a Merci bontós verzió.
Köszönöm előre is!
Üdv.Gergő





Jeeezusss...meg haz arban is sok.
Most látom,hogy újonnan meg 400millió...
köszi.
igen tandem pumpa van.
akkor a gömbökkel nincs baj, mert rugózik szépen, csak valószínüleg elvesztette az alap nyomást. szerencsére találtam a neten leírást, hogy hogyan kell beállítani, akkor már csinálok egy olajcserét is. ha akkor sem megy kénytelen leszek elvinni valakihez.
igen tandem pumpa van.
akkor a gömbökkel nincs baj, mert rugózik szépen, csak valószínüleg elvesztette az alap nyomást. szerencsére találtam a neten leírást, hogy hogyan kell beállítani, akkor már csinálok egy olajcserét is. ha akkor sem megy kénytelen leszek elvinni valakihez.
Megkérdeztem egy két embert aki ért hozza, a következőket javasoltak:
Elvileg a jobb sárvédőn van egy narancssárga, "test" feliratú kar, amivel tudod csekkolni a hidraulikát. Ha minden igaz, akkor tandempumpával van szerelve (kormányszervo + hidraulikaszivattyú egyben), az szeret behalni...
(azért elvileg, mert 124-en így van, gondolom a 210 sem változott sokat...)
Ha a labda szakad át hátul, akkor annyi a rugózás, amit a gumi enged, egyébként kőkemény.
Elvileg a jobb sárvédőn van egy narancssárga, "test" feliratú kar, amivel tudod csekkolni a hidraulikát. Ha minden igaz, akkor tandempumpával van szerelve (kormányszervo + hidraulikaszivattyú egyben), az szeret behalni...
(azért elvileg, mert 124-en így van, gondolom a 210 sem változott sokat...)
Ha a labda szakad át hátul, akkor annyi a rugózás, amit a gumi enged, egyébként kőkemény.
Úgy látszik nem voltam érthető
Olajos=Szintszabályzós.
Kicsit utána ott van hogy minden száraz egészséges.
Bukkanónál olyan érzésem van hogy vagy túl kemény és azért üt fel a hátulja vagy túl puha, elég nehéz megállapítani. A probléma igazából az, hogyha bele pakolok kb 300kg-ot nem emel vissza a helyére. Mivel Avantgarde így elég alacsony amúgy is...

Olajos=Szintszabályzós.
Kicsit utána ott van hogy minden száraz egészséges.
Bukkanónál olyan érzésem van hogy vagy túl kemény és azért üt fel a hátulja vagy túl puha, elég nehéz megállapítani. A probléma igazából az, hogyha bele pakolok kb 300kg-ot nem emel vissza a helyére. Mivel Avantgarde így elég alacsony amúgy is...
Hello!
Tulajdonképpen mi a baj?
Az, hogy olajos alul? Difi környéke vagy hol alul?
Lengéscsillapító környéke? Akkor ugye valószínűleg ereszt, ha hátul olajos a lengéscsillapító, vagy környéke. A kombik eleve szintszabályzós hátsó telókkal vannak szerelve, azt ellenőriztesd le. A relé kattogás nem gond szerintem,pont az a dolga.
Tulajdonképpen mi a baj?
Az, hogy olajos alul? Difi környéke vagy hol alul?
Lengéscsillapító környéke? Akkor ugye valószínűleg ereszt, ha hátul olajos a lengéscsillapító, vagy környéke. A kombik eleve szintszabályzós hátsó telókkal vannak szerelve, azt ellenőriztesd le. A relé kattogás nem gond szerintem,pont az a dolga.
Sziasztok!
Életre kell hogy keltsem a fórumot sajnos
Büszke tulajdonosa lettem egy W210 320T 4Matic-nak. Az lenne a problémám vele hogy a hátulja olajos. Közepes bukkanón felüt, legalább is olyan érzésem van. Ránézésre nincs baja se a gátlónak se a rendszer többi elemének. Minden száraz, egészséges. A motortérbe a Zentralhydraulik olaj tartály fölött van egy talán vákuumot szabályozó relé szerűség, csak az kattog. Német fórumon azt olvastam hogy ilyenkor nincs komoly probléma csak valami alap nyomás hiányzik... tudna erről valaki felvilágosítást adni?
Előre is köszi!
Életre kell hogy keltsem a fórumot sajnos

Büszke tulajdonosa lettem egy W210 320T 4Matic-nak. Az lenne a problémám vele hogy a hátulja olajos. Közepes bukkanón felüt, legalább is olyan érzésem van. Ránézésre nincs baja se a gátlónak se a rendszer többi elemének. Minden száraz, egészséges. A motortérbe a Zentralhydraulik olaj tartály fölött van egy talán vákuumot szabályozó relé szerűség, csak az kattog. Német fórumon azt olvastam hogy ilyenkor nincs komoly probléma csak valami alap nyomás hiányzik... tudna erről valaki felvilágosítást adni?
Előre is köszi!
Ha Te is hozzá szeretnél szólni, jelentkezz be!