Nagy benzines motorok

aktuális téma
Nagy benzines motorok

Azoknak a véleményére vagyok kiváncsi, akik egyet értenek velem abban, hogy a nagy benzines motorok adják az igazi érzést, akiket nem zavar a nagy fogyasztás, és egyetértene azzal a régi mondással, hogy a nagy löket térfogatot, csak a még nagyobb pótolja

Több megjelenítése
Kevesebb megjelenítése
1 2 3 4 5 6
Bor
#28
2005. február 28. 22:55
Nem probléma a súly ha a motor legalább 450-500 LE. És ez egy ilyen V12-es motorból elég könnyen kijön Tudod jó dolog a könnyű súly, de azt egy határon túl egyre nehezebb csökkenteni, neked mondjam? Viszont Pl az én motorm 5000 ccm, amiből minden további nélkül lehetne 6000-t csinálni és ha a MC Laren F1-ben is sikerült a szívó motorral 660 LE-t elérni, akkor az 500 itthon is menne. És akkor nem beszéltem mondjuk egy kompresszorról, ami szintén hozzáférhető Az enyémet nem kérdeztem meg, de a Katiét itthon is felhúzzák egy kompresszorral 500LE-re és 700Nm-re. Persze ezeket nem fogom megcsináltatni, mert nincs rá igazán szükség, hiszen elég az is amit az autó alapból tud
carlosrcng
#27
2005. február 28. 22:42
Te Bor: mettől van már az a fogalom, hogy "nagyköbcentis"?
Gondoltam tisztázzuk ezt a fogalmat, mielőtt folytatom...
McLaren?
Jaaa, az más! Motor a helyére került (ahová egy sportautóba való, ugye...), valamint a McLaren is kb. 1100kg, vagy mennyi.
Azt a motort 1700kg alatt nem kapod meg BMW féle csomagolásban.

Gyorsultam már 850i ellen, úgy lemaradt, mint a borravaló. Lehet, beteg volt a gép, vagy béna a sofőr, nem tudom.
Naa, majd veled kipróbáljuk!
B E 31
#26
2005. február 28. 18:41
Tiv
#25
2005. február 28. 18:39
speer
#24
2005. február 28. 18:28
B E 31
#23
2005. február 28. 18:21
Nem értettelek félre, csak leírtam, hogy amennyit tud, már az is több, mint az én vezetői tudásom
B E 31
#22
2005. február 28. 18:20
Persze, de nem is az a lényeg, hogy mennyivel mész, meg, hogy mennyit fogyaszt Nem is tudom igazán leírni, de azt érezni kell, hogy milyen vele menni. Nagyon jó! És ha találkozunk valamelyik talin szívesen odaadom kipróbálni
speer
#21
2005. február 28. 18:15
Barny Boy
#20
2005. február 28. 18:08
Szerintem meg tökmindegy mekkora a motor,140 fölött már úgyis mindegy bármilyen ccm-nél meg lehet halni nem beszélve az adóról,de ha valamelyikötök fizeti a benzint az adót stb.Akkor benne vagyok!

Amugy én is kipróbálnék egy V12-est!
speer
#19
2005. február 28. 18:08
Picit félre értettél!Én nem azt mondtam,hogy a nagy köbcentis bicajt meg kell piszkálni hogy vaddisznó legyen,hanem, hogy mivel eleve "kövér",sokkal nagyobb teljesítmény kivehető belőle ,mint egy kisebb motorúból.Az elfogultság meg ennél a tipusnál asszem teljesen normális.
B E 31
#18
2005. február 28. 18:00
Gondoltam, hogy ebben egyetértünk
B E 31
#16
2005. február 28. 17:53
Hát, persze! Egy pillanatig, sem állítottam, hogy ne lennék elfogult, a nagy löktérfogatú autokkal szemben. Különösen, ha BMW. De menségemre szolgáljon, hogy végig jártam a létrát, és sok fajta, és motornagyságú autót volt szerencsém vezetni. Tudom a hátrányaikat, hogy nagy a fogyasztásuk, többe kerülnek, nem környezetbarátok, de én mind ezt elnézem nekik, már csupán a hangjukért Arról, már nem is beszélve, hogy az ilyen autókhoz megfelelő teljesítmény és nyomaték is jár. Minden utólagos beavatkozás nélkül. Ami számomra szintén nem utolsó szempont
speer
#15
2005. február 28. 17:42
Hát mindenkinek a saját kategóriája a kedvesebb,de 1 biztos,hogy a nagy köbcentis gépekben rengeteg lóerő és teljesítmény lapúlhat,mégcsak ha szívó motorokról is beszélünk.Sok neves tuningcég azért is nyúl inkább ezekhez.
B E 31
#14
2005. február 28. 16:55
Ezt teljesen objektiven állíthatod, igaz?
Tiv
#13
2005. február 28. 16:27
viszont meg kell dícsérjelek, milyen gazdaságosan kihasználtad az öt szmájlit
Tiv
#12
2005. február 28. 16:26
szerintem meg a kettőtök elképzelése között van az optimum, az arany út, mint például egy kétliteres turbo
B E 31
#11
2005. február 28. 16:01
Volt részem pörgös autót is vezetni, gondolom, egy Civic VTI belefér ebbe a kategoriába, Ha nagyon pörgettem ment is jól, de engem nem fogott meg Szal, az nem az én világom. A pálygépeknél viszont, nem csak én tudok elképzelni nagy V8-s motorokat, hanem az ilyen pályagépek tervezői is Elég ha a FIA GT1- GT2 mezőny motorjait végig nézed. De írhatnám azt is, hogy úgy tünik ezekhez a motorokhoz húz a szive a legtöbb vérbeli sport kocsi gyártójának is, csak a teljesség igénye nélkül, egy-két példa: Ferrari, Lamborghini, Maseratti, Viper, Corvette, Aston Martin, Jaguár, Lotus, (kivéve az Elise)de még a kis szériában gyártott Angol sportkocsik többségét is ilyen hajtja Na már most csak a saját gépem közül választva egyikben sem éreztem a ragadós kerekeket, inkább azt, hogy könnyedén, és minden látható erőlködés nélkül gyorsítanak, bármikor, még 200 felett is. Elhiszem, hogy a te autódban olyan az érzés, mikor 120-szal mész, mint mikor az enyémmel 200-zal, de attól még az, csak 120 Ja és még nem olvastam sehol, hogy egy Mc Laren sportkocsi tulajdonosa a ragadós kerekre panaszkodott volna, pedig azt is ugyan az a V12-s BMW motor hajtja, mint az enyémet, persze egy izmosító kúra után.
Végezetül, meg az ilyen gépek vásárlása, az nem kor függő, inkább pénz Bár ennek megléte általában, sajnos, inkább az idősebb korosztályhoz kapcsolható
carlosrcng
#10
2005. február 28. 10:36
Te menthetetlen vén autós!
A nagy ccm az egyik "érzés", a másik meg a soha megállni nemakaró fordulatú pörgős moci. Na annak is van egy feelingje, nekem az is tetszik. A kettő nem fér össze, az is biztos. Nálam valahol a kocsi küllemével megy ez együtt. Egy pickupban hülyén mutatna egy pörgős moci, az tuti, pályagépnek meg nem kéne egy nagyccm-es nehéz tepsi.

Na de akkor Topic HiJack:
Aztán éreztél már olyat, hogy milyen egy olyan géppel menni, ami 700kg körül van, jó súlyelosztású, rövid váltóval szerelt, és úgy érzed, hogy mindenhol csak gyorsulni szeretne, egyszerűen olyan könnyedén indul meg, hogy el sem hiszed?
És utána visszaülsz egy nagy gépbe, és az első néhány km után kiszállsz belőle, és körbejárod, hogy ragasztósak-e a kerekei?

Majd ha már reménytelenül megöregszem, én is veszek magamnak egy tepsit!

Most pedig tessék minden szavamat mellreszívni!
B E 31
#9
2005. február 28. 10:27
De komolyan, már sok autóm volt még többet próbálhattam ki, és semmilyen mással nem hasonlítható az, az érzés, amit egy V8-s (esetleg V12-s) motor ad És ez nem feltétlenül a mért adatokban jelenik meg
Ez a fórum átmenetileg lezárásra került!
1 2 3 4 5 6
Összesen 108 találat 6 oldalon
-->