Nagy benzines motorok
aktuális téma

Azoknak a véleményére vagyok kiváncsi, akik egyet értenek velem abban, hogy a nagy benzines motorok adják az igazi érzést, akiket nem zavar a nagy fogyasztás, és egyetértene azzal a régi mondással, hogy a nagy löket térfogatot, csak a még nagyobb pótolja
Több megjelenítése
Kevesebb megjelenítése
Nem probléma a súly ha a motor legalább 450-500 LE. És ez egy ilyen V12-es motorból elég könnyen kijön
Tudod jó dolog a könnyű súly, de azt egy határon túl egyre nehezebb csökkenteni, neked mondjam?
Viszont Pl az én motorm 5000 ccm, amiből minden további nélkül lehetne 6000-t csinálni és ha a MC Laren F1-ben is sikerült a szívó motorral 660 LE-t elérni, akkor az 500 itthon is menne. És akkor nem beszéltem mondjuk egy kompresszorról, ami szintén hozzáférhető
Az enyémet nem kérdeztem meg, de a Katiét itthon is felhúzzák egy kompresszorral 500LE-re és 700Nm-re. Persze ezeket nem fogom megcsináltatni, mert nincs rá igazán szükség, hiszen elég az is amit az autó alapból tud




Te Bor: mettől van már az a fogalom, hogy "nagyköbcentis"?
Gondoltam tisztázzuk ezt a fogalmat, mielőtt folytatom...
McLaren?
Jaaa, az más! Motor a helyére került (ahová egy sportautóba való, ugye...
), valamint a McLaren is kb. 1100kg, vagy mennyi.
Azt a motort 1700kg alatt nem kapod meg BMW féle csomagolásban.
Gyorsultam már 850i ellen, úgy lemaradt, mint a borravaló. Lehet, beteg volt a gép, vagy béna a sofőr, nem tudom.
Naa, majd veled kipróbáljuk!
Gondoltam tisztázzuk ezt a fogalmat, mielőtt folytatom...

McLaren?
Jaaa, az más! Motor a helyére került (ahová egy sportautóba való, ugye...

Azt a motort 1700kg alatt nem kapod meg BMW féle csomagolásban.

Gyorsultam már 850i ellen, úgy lemaradt, mint a borravaló. Lehet, beteg volt a gép, vagy béna a sofőr, nem tudom.
Naa, majd veled kipróbáljuk!

Akkor jól éreztem





Természetesen 







Akko jóóóóó!

Nem értettelek félre, csak leírtam, hogy amennyit tud, már az is több, mint az én vezetői tudásom




Persze, de nem is az a lényeg, hogy mennyivel mész, meg, hogy mennyit fogyaszt
Nem is tudom igazán leírni, de azt érezni kell, hogy milyen vele menni. Nagyon jó! És ha találkozunk valamelyik talin szívesen odaadom kipróbálni


A felét fel tudom ajánlani!





Szerintem meg tökmindegy mekkora a motor,140 fölött már úgyis mindegy bármilyen ccm-nél meg lehet halni nem beszélve az adóról,de ha valamelyikötök fizeti a benzint az adót stb.Akkor benne vagyok!
Amugy én is kipróbálnék egy V12-est!

Amugy én is kipróbálnék egy V12-est!

Picit félre értettél!Én nem azt mondtam,hogy a nagy köbcentis bicajt meg kell piszkálni hogy vaddisznó legyen,hanem, hogy mivel eleve "kövér",sokkal nagyobb teljesítmény kivehető belőle ,mint egy kisebb motorúból.Az elfogultság meg ennél a tipusnál asszem teljesen normális.



Gondoltam, hogy ebben egyetértünk





Hát, persze! Egy pillanatig, sem állítottam, hogy ne lennék elfogult, a nagy löktérfogatú autokkal szemben. Különösen, ha BMW
. De menségemre szolgáljon, hogy végig jártam a létrát, és sok fajta, és motornagyságú autót volt szerencsém vezetni. Tudom a hátrányaikat, hogy nagy a fogyasztásuk, többe kerülnek, nem környezetbarátok, de én mind ezt elnézem nekik, már csupán a hangjukért
Arról, már nem is beszélve, hogy az ilyen autókhoz megfelelő teljesítmény és nyomaték is jár. Minden utólagos beavatkozás nélkül. Ami számomra szintén nem utolsó szempont


Hát mindenkinek a saját kategóriája a kedvesebb,de 1 biztos,hogy a nagy köbcentis gépekben rengeteg lóerő és teljesítmény lapúlhat,mégcsak ha szívó motorokról is beszélünk.Sok neves tuningcég azért is nyúl inkább ezekhez.

Ezt teljesen objektiven állíthatod, igaz?









viszont meg kell dícsérjelek, milyen gazdaságosan kihasználtad az öt szmájlit 





szerintem meg a kettőtök elképzelése között van az optimum, az arany út, mint például egy kétliteres turbo 





Volt részem pörgös autót is vezetni, gondolom, egy Civic VTI belefér ebbe a kategoriába, Ha nagyon pörgettem ment is jól, de engem nem fogott meg
Szal, az nem az én világom. A pálygépeknél viszont, nem csak én tudok elképzelni nagy V8-s motorokat, hanem az ilyen pályagépek tervezői is
Elég ha a FIA GT1- GT2 mezőny motorjait végig nézed. De írhatnám azt is, hogy úgy tünik ezekhez a motorokhoz húz a szive a legtöbb vérbeli sport kocsi gyártójának is, csak a teljesség igénye nélkül, egy-két példa: Ferrari, Lamborghini, Maseratti, Viper, Corvette, Aston Martin, Jaguár, Lotus, (kivéve az Elise)de még a kis szériában gyártott Angol sportkocsik többségét is ilyen hajtja Na már most csak a saját gépem közül választva egyikben sem éreztem a ragadós kerekeket, inkább azt, hogy könnyedén, és minden látható erőlködés nélkül gyorsítanak, bármikor, még 200 felett is. Elhiszem, hogy a te autódban olyan az érzés, mikor 120-szal mész, mint mikor az enyémmel 200-zal, de attól még az, csak 120
Ja és még nem olvastam sehol, hogy egy Mc Laren sportkocsi tulajdonosa a ragadós kerekre panaszkodott volna, pedig azt is ugyan az a V12-s BMW motor hajtja, mint az enyémet, persze egy izmosító kúra után.
Végezetül, meg az ilyen gépek vásárlása, az nem kor függő, inkább pénz
Bár ennek megléte általában, sajnos, inkább az idősebb korosztályhoz kapcsolható



Végezetül, meg az ilyen gépek vásárlása, az nem kor függő, inkább pénz


Te menthetetlen vén autós!
A nagy ccm az egyik "érzés", a másik meg a soha megállni nemakaró fordulatú pörgős moci. Na annak is van egy feelingje, nekem az is tetszik. A kettő nem fér össze, az is biztos. Nálam valahol a kocsi küllemével megy ez együtt. Egy pickupban hülyén mutatna egy pörgős moci, az tuti, pályagépnek meg nem kéne egy nagyccm-es nehéz tepsi.
Na de akkor Topic HiJack:
Aztán éreztél már olyat, hogy milyen egy olyan géppel menni, ami 700kg körül van, jó súlyelosztású, rövid váltóval szerelt, és úgy érzed, hogy mindenhol csak gyorsulni szeretne, egyszerűen olyan könnyedén indul meg, hogy el sem hiszed?
És utána visszaülsz egy nagy gépbe, és az első néhány km után kiszállsz belőle, és körbejárod, hogy ragasztósak-e a kerekei?
Majd ha már reménytelenül megöregszem, én is veszek magamnak egy tepsit!
Most pedig tessék minden szavamat mellreszívni!


A nagy ccm az egyik "érzés", a másik meg a soha megállni nemakaró fordulatú pörgős moci. Na annak is van egy feelingje, nekem az is tetszik. A kettő nem fér össze, az is biztos. Nálam valahol a kocsi küllemével megy ez együtt. Egy pickupban hülyén mutatna egy pörgős moci, az tuti, pályagépnek meg nem kéne egy nagyccm-es nehéz tepsi.
Na de akkor Topic HiJack:
Aztán éreztél már olyat, hogy milyen egy olyan géppel menni, ami 700kg körül van, jó súlyelosztású, rövid váltóval szerelt, és úgy érzed, hogy mindenhol csak gyorsulni szeretne, egyszerűen olyan könnyedén indul meg, hogy el sem hiszed?
És utána visszaülsz egy nagy gépbe, és az első néhány km után kiszállsz belőle, és körbejárod, hogy ragasztósak-e a kerekei?

Majd ha már reménytelenül megöregszem, én is veszek magamnak egy tepsit!

Most pedig tessék minden szavamat mellreszívni!


De komolyan, már sok autóm volt még többet próbálhattam ki, és semmilyen mással nem hasonlítható az, az érzés, amit egy V8-s (esetleg V12-s
) motor ad
És ez nem feltétlenül a mért adatokban jelenik meg



Ez a fórum átmenetileg lezárásra került!