Nissan Power 4 Ever
aktuális téma

Üdv minden Nissanos kollégának, gondoltam lehetne egy csak Nissan fórum is...lehet nem lesz semmi belöle, de hátha kialakul majd idövel...szóval gyüljetek ide minél többen
Több megjelenítése
Kevesebb megjelenítése
ja bocs hülye voltam, akkor neked már elég öreg lehet

Sziasztok!! Van egy Nissan Almerám 1.4 16v egészen jó nemhiába jappán!!!
5000km felett eddig csak a kuplungnak a rugója nyikorog amúgy más hiba eddig nem fordult elő
a tiédnél nincsen idegesítő hangja 3000-es fordulaton?
a tiédnél nincsen idegesítő hangja 3000-es fordulaton?

Nekem azt mondták a kereskedésben, hogy jól választottam az N15-el. Állítólag sokkalta több panasz/probléma van az újabb típusokkal. Értsd ezalatt a Micrát, Almit és Primerát.
Csak a dizel a francba ööh franciáké.A benzines még "japán".Bár angliába szerelik az autót össze.A 7.5 autopályán sok normál temponál,bár az enyém esőben 180nal megette németországig a 8at.Hiába 130 az utazó.A 12 pedig katasztrófa.Én 8.5 nél többet városban nem tudtam kihozni
Én úgy tudom csak a DCi turbódízel az övék és azok azt mondják korrekt mocik...amúgy elvileg a francia kocsik motorikusan szarok

Az már Renault mérnökök keze munkáját dicséri.





hát igazából városban észleltem, 12 liter is volt! A szervízesek szerint simán 10 alatt kellene lenni...mondom kösz, amúgy országúton meg 7,5 is volt már, szóval ott nagyon jó volt, biztos az a baja, hogy többet kell pörgetni



Mennyi volt a "sokat fogyasztott?
amúgy lambdaszondáról annyit még, hogy most lett 1 éves a verda és ment a szervízbe, aztán meg kiderült, hogy szar az egész, ahogy van és ezért sokat is fogyasztott, amit jelezve is volt a szerelő srácnak, úgyhogy kicserélték és most már jó...de könyörgöm 1 éves verdánál és pontegy Nissan-nál



Nincs kizárva hogy maga a lambda szonda a hibás ( ECU hibakódnál O2 sensor-ként van feltüntetve).
De lehet bármelyik vákumcsöved megrepedve v. TPS, ISC, EGR szenzor hiba, self-test módban 'ki fogja jelezni' pontosan melyik alkatrész a hibás.
Az ECU-d hátoldalán megtalálod a hibakódokat.
Sok sikert hozzá!

De lehet bármelyik vákumcsöved megrepedve v. TPS, ISC, EGR szenzor hiba, self-test módban 'ki fogja jelezni' pontosan melyik alkatrész a hibás.
Az ECU-d hátoldalán megtalálod a hibakódokat.
Sok sikert hozzá!


a te ecu-dnak is van self test modja, amit akar otthon is elo tudsz idezni!
Amit regebben belinkeltem neked Nissan 240SX Factory Service Manual-jaban szepen le is irjak, hogyan kell csinalni es mit kell nezni.
Ha minden igaz (vagyis, ha jol neztem utana), akkor az "EF & EC-29 (azaz a 131es oldaltol)" az "EF & EC-168 (azaz a 270es oldalig)" vannak ezek osszefoglalva.
Sok sikert, udv.
Amit regebben belinkeltem neked Nissan 240SX Factory Service Manual-jaban szepen le is irjak, hogyan kell csinalni es mit kell nezni.
Ha minden igaz (vagyis, ha jol neztem utana), akkor az "EF & EC-29 (azaz a 131es oldaltol)" az "EF & EC-168 (azaz a 270es oldalig)" vannak ezek osszefoglalva.
Sok sikert, udv.
hát leírom mi a gond. mi lambdaszondára gyanakszunk.
pár hete voltam zöldkárytán és olyan lambdaértékeket mértek,hogy 2 üveg sörért ment csak át a gép :)
a kocsi rángat, dadog. olyankor kuplung ki, majd felenged és jó esetben megy tovább. manapság sűrűn csinázza ezt. olyan mintha néha nem kapna benzint, néha meg ömlene a motorba. ha ez a baj, akkor vszinű kiütötte a katalizátort is az okosak szerint.
vélemény?
pár hete voltam zöldkárytán és olyan lambdaértékeket mértek,hogy 2 üveg sörért ment csak át a gép :)
a kocsi rángat, dadog. olyankor kuplung ki, majd felenged és jó esetben megy tovább. manapság sűrűn csinázza ezt. olyan mintha néha nem kapna benzint, néha meg ömlene a motorba. ha ez a baj, akkor vszinű kiütötte a katalizátort is az okosak szerint.
vélemény?
Sőt a mi esetünkben egy elegáns mozdulattal átfordítod az ECU-t és 3 nyelven olvashatod a hibakódokhoz tartozó pontos hibamegnevezést 



ilyenkor jó ha turbó cherry-d van!
átcsavarsz az ECU-n egy csavart és egyböl diagnózis módban van. Két kis leddel elvillogja neked egy sort pl. 5 zöld két piros, a netről letöltött diagnózis listából kikeresed mi a jelentése és tudod hogy nem jó a légtömegmérőd például.
Az lett volna jó ha az új autókban is meghagyják ezt a rendszert és mindenki maga ki tudná nézni. Mondjuk akkor a szervíz nem tudna lenyulni egy tizessel....
jobban jársz ha beirkálod fórumokon hogy mit csinál a gép, mik a tünetek és hátha másnak is volt már hasonló baja ugyanilyen géppel.....
átcsavarsz az ECU-n egy csavart és egyböl diagnózis módban van. Két kis leddel elvillogja neked egy sort pl. 5 zöld két piros, a netről letöltött diagnózis listából kikeresed mi a jelentése és tudod hogy nem jó a légtömegmérőd például.
Az lett volna jó ha az új autókban is meghagyják ezt a rendszert és mindenki maga ki tudná nézni. Mondjuk akkor a szervíz nem tudna lenyulni egy tizessel....
jobban jársz ha beirkálod fórumokon hogy mit csinál a gép, mik a tünetek és hátha másnak is volt már hasonló baja ugyanilyen géppel.....

Amúgy mi a baja???
Hi! Nem semmi verdát van öcsém...hát elég soknak tűnik egy sima bevizsgálásért, de sztem megéri, hogy tuti jól menjen a vas



Ha Te is hozzá szeretnél szólni, jelentkezz be!