oooo Audi
aktuális téma
Neeee márr....muszáj volt eladni az Audit?
kimegyek, behozom, aztán tolok róla képet
dobsz róla egy képet...
én most vettem egy G4 cabrio-t (sajnos már nem vagyok ódis), és annak a kulcsa még natur, nem bicska
én most vettem egy G4 cabrio-t (sajnos már nem vagyok ódis), és annak a kulcsa még natur, nem bicska


Megtudja mondani valaki, miért villog 3x pirosan a kijelző közepén a fék kopás jelző, ha intenzív gyorsítást végzek?
C4 S6-ról van szó.
Fékolaj és betétek rendben vannak - nem mindig csinálja.
C4 S6-ról van szó.
Fékolaj és betétek rendben vannak - nem mindig csinálja.
Sziasztok!
Ma turkáltam a szerszámok között itthon, sajnos nem találtam T55 Torxot, viszont találtam egy audi bicskakulcsot. Kő valakinek?
Ma turkáltam a szerszámok között itthon, sajnos nem találtam T55 Torxot, viszont találtam egy audi bicskakulcsot. Kő valakinek?
a gyari bosch F5DPOR gyertya darabja haromezer-parszaz forint Pecsett a Unixban kedvesseg nelkul. trafot lehet egyesevel cserelni csak sose fogod tudni, hogy melyik a rossz, a gyari ECU nem olyan okos, hogy hibakent pontosan megmondja
4-5000Ft daradja a TFSI/FSI trafonak Gyorbol, kb 700Ft hozza a szett stekker + kabel es 1-2 ora alatt kicserelheto otthon.
a futomu az tenyleg szivas, hogy nicns hozza allithato, de van sima ulteto rugo hozza es az sokat csinosit. nekem most az van benne
a hatso kutyacsont pedig tenyleg szopas de gondolj bele, hogy kozel 20 eves a kocsi, egy gyarit megerdemel. en tettem bele egy bontottat es van meg a polcon 3 ha gaz lenne vele

a futomu az tenyleg szivas, hogy nicns hozza allithato, de van sima ulteto rugo hozza es az sokat csinosit. nekem most az van benne


Akkor én meg rárepülnék a coupe-dra!
egy ilyen szépségre még a coupet is lecserélném


Sziasztok!
S6-tal kapcsolatban nincs sok tapasztalatom, mert fél év alatt eddig kb 500 km mentem vele, de ami van azt megosztom:
Fogyasztása városban 14 és 16 között alakul, külterületen mutatott már 10-et, is de aki ilyen kocsit akar, az ezzel számoljon.
Az automata váltó, baromi kényelmes, öreguras, de aki egy kicsit sportosabban szeret vezetni az utálni fogja. Nagyon hosszú a fokozatkiosztás, és sztem az 1-2 nincs is eltalálva (elméleti végsebességek I. 75; II. 155; III. 210; IV. 260 ha jól emlékszem) és sajna előzésnél nem is mindig vált vissza 2-be ami nem jó. Erre még nem tudtam rájönni, h miért. Szóval alig várom, hogy alákerüljön a manuális 6-os.
A motornál lehet nincsenek meg a hátsó görgők, illetve a szíj, és előre se kell a feszítő, viszont kell bele 5 db gyertya, melynek darabja 7e Ft, ami kicsit fáj. Illetve lehet a trafósort is érdemes átalakítani (ha jól tudom, az eredeti egyenként nem cserélhető, de ez most lehet hülyeség), ami szintén nem olcsó
Fék esetében egy jó minőségű aftermarket cucc (pl. Zimmermann) kb. annyiba kerül, mint a 2.5-ös TDI-be a full gyári szett. Ezen én is meglepődtem de örültem neki.
Azt viszont sajnálom, hogy normális áron állítható futómű nem kapható hozzá, a quattro miatt, szóval az ültetés még nálam is kérdéses. Nálam most lóg a j.h. felső lengőkar. Ez gyáriba kb 50e/db (ettől sokkot kaptam, hisz tulajdonképpen egy kutyacsont az egész), de más nagyon nem mehet tönkre a futóműnél, szóval belefér.
Ezeket leszámítva imádom, eszméletlen jó hangja van, és ha a váltó is partner benne, nagyot lehet vele autózni.
A motorban hatalmas potenciál van, egy chippel 280 Le-s, ha pedig a pénztárca engedi a határ a csillagos ég.
Ha 2. vagy hétvégi kocsinak kell, és tényleg jó állapotban van, én csak ajánlani tudom
S6-tal kapcsolatban nincs sok tapasztalatom, mert fél év alatt eddig kb 500 km mentem vele, de ami van azt megosztom:
Fogyasztása városban 14 és 16 között alakul, külterületen mutatott már 10-et, is de aki ilyen kocsit akar, az ezzel számoljon.
Az automata váltó, baromi kényelmes, öreguras, de aki egy kicsit sportosabban szeret vezetni az utálni fogja. Nagyon hosszú a fokozatkiosztás, és sztem az 1-2 nincs is eltalálva (elméleti végsebességek I. 75; II. 155; III. 210; IV. 260 ha jól emlékszem) és sajna előzésnél nem is mindig vált vissza 2-be ami nem jó. Erre még nem tudtam rájönni, h miért. Szóval alig várom, hogy alákerüljön a manuális 6-os.
A motornál lehet nincsenek meg a hátsó görgők, illetve a szíj, és előre se kell a feszítő, viszont kell bele 5 db gyertya, melynek darabja 7e Ft, ami kicsit fáj. Illetve lehet a trafósort is érdemes átalakítani (ha jól tudom, az eredeti egyenként nem cserélhető, de ez most lehet hülyeség), ami szintén nem olcsó
Fék esetében egy jó minőségű aftermarket cucc (pl. Zimmermann) kb. annyiba kerül, mint a 2.5-ös TDI-be a full gyári szett. Ezen én is meglepődtem de örültem neki.
Azt viszont sajnálom, hogy normális áron állítható futómű nem kapható hozzá, a quattro miatt, szóval az ültetés még nálam is kérdéses. Nálam most lóg a j.h. felső lengőkar. Ez gyáriba kb 50e/db (ettől sokkot kaptam, hisz tulajdonképpen egy kutyacsont az egész), de más nagyon nem mehet tönkre a futóműnél, szóval belefér.
Ezeket leszámítva imádom, eszméletlen jó hangja van, és ha a váltó is partner benne, nagyot lehet vele autózni.
A motorban hatalmas potenciál van, egy chippel 280 Le-s, ha pedig a pénztárca engedi a határ a csillagos ég.
Ha 2. vagy hétvégi kocsinak kell, és tényleg jó állapotban van, én csak ajánlani tudom

Tudod hogy a fogyasztás lábfüggő, főleg pesten használja, ő 10-15 között jár vele... a szervízköltsége olcsóbb, hisz hátul nincs adagolószíj, + 2 db 10.000 ft-os görgő, meg ha jól tudom nincs benne 70.000 ft-os hosszbordászíj feszítő mint a dízelben
de adja vele az alkatrészt, csak meg kell csinálni....nem vezettem még ilyet automatában, de a fogyasztás mindig több 1-1.5 literrel mint a kézi váltósnál, típusfüggő... szerintem a dinamikát csak akkor tudod meg ha elviszed próbaútra, az meg nem jelent semmi kötelezettséget... pesten van, 18.ker

A környék ahol van róla kép ismerős... talán egyszer vettem tőle felnit
Nagyon tetszik a kocsi, két dologtól félek picit:
Az automata váltót valahogy nem érzem. Gondolom a dinamikát kicsit máshogy érezni benne, mint egy kéziben... illetve emiatt a fogyasztás mennyivel lehet több? (másodlagos szempont ugyan, de azért érdekel).
Illetve mennyiben több/költségesebb a szervízigénye, mint mondjuk egy ilyen kasznis 2.5 TDinek...

Nagyon tetszik a kocsi, két dologtól félek picit:
Az automata váltót valahogy nem érzem. Gondolom a dinamikát kicsit máshogy érezni benne, mint egy kéziben... illetve emiatt a fogyasztás mennyivel lehet több? (másodlagos szempont ugyan, de azért érdekel).
Illetve mennyiben több/költségesebb a szervízigénye, mint mondjuk egy ilyen kasznis 2.5 TDinek...


Jóbarátomé az autó, megbízható gondos tulaj, 10 éve ismerem.... és ért is hozzá... mindig minden időben cserélve volt rajta, nincs széthajtva, jó az autó, bátran ajánlom

halott a fórum
egyébként ez ritka fém elem eladó:

egyébként ez ritka fém elem eladó:
nincs neki..

mi pénz lesz az
már csak az hogy gyári xenon legyen
5x át kell gondolni.

már csak az hogy gyári xenon legyen
5x át kell gondolni.
Keresek megvételre 5 db Audi TT gyújtótrafót. Lehet piros és fekete is...

Ha Te is hozzá szeretnél szólni, jelentkezz be!
De ma mikor eljöttem a leengedett tetővel... kárpótolt mindenért, ami miatt bánkódtam az Audi miatt