ROVER
de, sajnos eléggé oda vannak. Az egy későbbi projekt lesz, tekintve, hogy az alapos lámpa polírhoz az első lökhárítót le kell sajnos venni.
Üdv.Gergő
Üdv.Gergő





nekem eddig jó a tapasztalatom, vettem már e30 -hoz, YarisII -höz, Ladá-hoz és sosem volt velük bajom.
Számomra olyan ez, mint a használt gumiabroncs. Vállalható kompromisszum, bukja el más az új kori árat, nekem jó 75% -osan is, főleg, ha alig használom az adott autót.
Üdv.Gergő
Számomra olyan ez, mint a használt gumiabroncs. Vállalható kompromisszum, bukja el más az új kori árat, nekem jó 75% -osan is, főleg, ha alig használom az adott autót.
Üdv.Gergő





Őő az biztos, olcsóbb mint az új, de nekem nem jutna eszembe!

azok az első lámpák nem mattak kissé?
nem egyszer vettem már felújítandó autóhoz használt fékbetétet, sosem volt bajom vele, csak éppen a bolti ár feléért vagy harmadáért hozzá lehet jutni... jó dolog, ha a gazdaságosság is szempont.




Hasznalt fekbetet???

hopsz, a képek lemaradtak sajnos...





Sziasztok,
Rover 75 2.5 V6 benzines és egyben automata váltós autómhoz (2000-es évjárat) keresek első fékbetét szettet, mert sajnos az enyémen lévők már az enyészeté lettek.
Amennyiben valakinek kallódna egy ilyen szett otthon újban (vagy esetleg jó állapotú használtban) és el szeretné adni, kérem jelezze keddig (itt vagy a 30/3 880 395 -ön), mert ha addig nem sikerül találnom, akkor marad a Rover boltos verzió.
Köszönöm előre is!
Üdv.Gergő
Rover 75 2.5 V6 benzines és egyben automata váltós autómhoz (2000-es évjárat) keresek első fékbetét szettet, mert sajnos az enyémen lévők már az enyészeté lettek.
Amennyiben valakinek kallódna egy ilyen szett otthon újban (vagy esetleg jó állapotú használtban) és el szeretné adni, kérem jelezze keddig (itt vagy a 30/3 880 395 -ön), mert ha addig nem sikerül találnom, akkor marad a Rover boltos verzió.
Köszönöm előre is!
Üdv.Gergő





Szia Gyara,
Nagyon szépen köszönöm a tanácsodat, máris hasznos információkkal vagyok előrébb.
Üdv.Gergő
Nagyon szépen köszönöm a tanácsodat, máris hasznos információkkal vagyok előrébb.
Üdv.Gergő





A deknit le ne vedd ha nem ereszti az olajat
A leeresztő csavar mágneses elvileg, így ha van benn fémreszelék akkor szép süni formában rajt van. Ne ugyanannyit tölts vissza mint amennyi kijött, hanem annyit amit a gyártó előír.

"stb )". és "szerencsétlen (ebb )" lent a szövegben, csak valamiért smiley-nak érzékelte beillesztéskor...




Sziasztok,
A következő kérdésem lenne:
Adott egy Rover 75 2.5 v6 automata váltóval, amiben le szeretném a váltóolajat cserélni, remélve, hogy az időnként jelentkező kellemetlen jelenség a váltások során (ránt egyet, amikor le vagy fel vált majd mindegyik sebesség fokozat között) esetleg megszüntethető lenne, meg amúgy is bizonytalan, hogy az előző tulajok ezt mikor végezték el utoljára.
Ezt nem szervízben, hanem otthon szeretném elvégezni, mivel első ránézésre nem tűnik bonyolult dolognak és érdekelne, hogy helyesen képzelem-e el a váltóolaj csere folyamatát. Elvileg szűrő nincs a váltóban, ezt mondja a gyári alkatrészes cég (BritX - BP) illetve a független alkatrész kereskedők is (UNIX, Bárdi, st
, így ezt nem tudom cserélni. A leeresztő csavar a váltó dekni alján, a beöntő nyílás pedig a légszűrőház alatt a váltó tetején. Üzemmelegen a leengedő csavarnál hagyom lefolyni a régi olajat, megnézem mennyi jön le pontosan, majd amikor már kifolyt, amennyi ki akart folyni, akkor a leeresztő csavar visszatekerése után felül a leengedett mennyiségnek megfelelő új, gyári automata váltó olajat /24E HUF az 5liter/ utántöltöm és mindent visszaállítok az eredeti állapotba.
Ezen felül van még valami tehendőm vagy ennyivel letudottnak tekinthető a váltó olaj cseréje?
Gondoltam még arra is, hogy leveszem a váltó alján a deknit, ellenőrizni, hogy valamiféle rendellenességet tapasztalok-e benne (fémdarabok vagy hasonló), de sajnos nem igazán van hozzá gyári/utángyártott tömítés. Szemre még nem ereszt, így ha egy mód van rá, akkor nem bontanám meg, szerintem szerencsétlen(eb
megoldás lenne tömítőpasztázni, mint így hagyni. Ez (dekni levétel) egyébként kötelező lépés lenne ellenőrzés szempontjából az automata váltó olajának lecserélésekor vagy simán kihagyható?
Esetleg bármi észrevétel vagy javaslat, amire figyelnem kell az olaj cseréjekor?
Építő jellegű hozzászólásaitokat ebben a kérdéskörben előre is köszönöm!
Üdv.Gergő
A következő kérdésem lenne:
Adott egy Rover 75 2.5 v6 automata váltóval, amiben le szeretném a váltóolajat cserélni, remélve, hogy az időnként jelentkező kellemetlen jelenség a váltások során (ránt egyet, amikor le vagy fel vált majd mindegyik sebesség fokozat között) esetleg megszüntethető lenne, meg amúgy is bizonytalan, hogy az előző tulajok ezt mikor végezték el utoljára.
Ezt nem szervízben, hanem otthon szeretném elvégezni, mivel első ránézésre nem tűnik bonyolult dolognak és érdekelne, hogy helyesen képzelem-e el a váltóolaj csere folyamatát. Elvileg szűrő nincs a váltóban, ezt mondja a gyári alkatrészes cég (BritX - BP) illetve a független alkatrész kereskedők is (UNIX, Bárdi, st

Ezen felül van még valami tehendőm vagy ennyivel letudottnak tekinthető a váltó olaj cseréje?
Gondoltam még arra is, hogy leveszem a váltó alján a deknit, ellenőrizni, hogy valamiféle rendellenességet tapasztalok-e benne (fémdarabok vagy hasonló), de sajnos nem igazán van hozzá gyári/utángyártott tömítés. Szemre még nem ereszt, így ha egy mód van rá, akkor nem bontanám meg, szerintem szerencsétlen(eb

Esetleg bármi észrevétel vagy javaslat, amire figyelnem kell az olaj cseréjekor?
Építő jellegű hozzászólásaitokat ebben a kérdéskörben előre is köszönöm!
Üdv.Gergő





Üdv mindenkinek!
Látom rég írt ide valaki is valamit, de azért megpróbálom.
A BAZ megyei (Én is az vagyok) Rover-s GERI-hez lenne a kérdés, hogy nem tudsz-e elérhetőséget adni??? Mert ugye nekem is lenne egy Rover és kérdezném, hogy vállalsz-e szerelést? Ha nem akkor tárgytalan.
Ha valaki esetleg tudja az elérhetőségét, azt megköszönöm.
Üdv --> geryders
Látom rég írt ide valaki is valamit, de azért megpróbálom.

A BAZ megyei (Én is az vagyok) Rover-s GERI-hez lenne a kérdés, hogy nem tudsz-e elérhetőséget adni??? Mert ugye nekem is lenne egy Rover és kérdezném, hogy vállalsz-e szerelést? Ha nem akkor tárgytalan.
Ha valaki esetleg tudja az elérhetőségét, azt megköszönöm.
Üdv --> geryders
Sziasztok,
Az alábbi kérdésem lenne, hátha tudtok segíteni:
Rover 75 v6 24v-ben szeretnék motorolajat cserélni, az autó 2001-es és szűk 200e km van benne, ti milyen motorolajat javasolnátok bele? 15-40-es, vagy 10-40-es, vagy valami más?
Válaszotokat ezügyben előre is köszönöm!
Üdv.Gergő





Az alábbi kérdésem lenne, hátha tudtok segíteni:
Rover 75 v6 24v-ben szeretnék motorolajat cserélni, az autó 2001-es és szűk 200e km van benne, ti milyen motorolajat javasolnátok bele? 15-40-es, vagy 10-40-es, vagy valami más?
Válaszotokat ezügyben előre is köszönöm!
Üdv.Gergő





Tett már fel itt valaki 16"os és széleségre 9" os kereket rover 220 turbo dieslre?
Fiat Punto-d van....na az akkor még nagyobb selejt...
Minden köcsögnek Puntója van a környékünkön.....
Mondjuk le is nézi őket mindenki,aki kicsit is ad az autójára....
,mert egyik szarabb mint a másik....
Minden köcsögnek Puntója van a környékünkön.....
Mondjuk le is nézi őket mindenki,aki kicsit is ad az autójára....

egy roverröl van szo
Ha Te is hozzá szeretnél szólni, jelentkezz be!