Scuderia Ferrari
aktuális téma

FORZA FERRARI!!
"Végy egy erős motort, akassz rá négy kereket, és te győzöl!"
/Enzo Ferrari/
"Végy egy erős motort, akassz rá négy kereket, és te győzöl!"
/Enzo Ferrari/
Több megjelenítése
Kevesebb megjelenítése
Super Gold Bérlet * 400.- db €
Super Gold Junior Bérlet * 200.- db €
Super Gold Vasárnap * 360.- db €
Gold 1 Bérlet 330.- db €
Gold 1 Vasárnap 300.- db €
Gold 1 Junior Bérlet 160.- db €
Gold 2 Bérlet 320.- db €
Gold 2 Vasárnap 280.- db €
Gold 2 Junior Bérlet 150.- db €
Gold 3 Vasárnap 270.- db €
Gold 3 Bérlet 300.- db €
Gold 3 Juniur Bérlet 150.- db €
Gold 4 Bérlet 330.- db €
Gold 4 Vasárnap 300.- db €
Gold 4 Junior Bérlet 160.- db €
Silver 1 Vasárnap 220.- db €
Silver 1 Bérlet 240.- db €
Silver 1 Junior Bérlet 120.- db €
Silver 2 Vasárnap 220.- db €
Silver 2 Bérlet 240.- db €
Silver 2 Junior Bérlet 120.- db €
Silver 3 Vasárnap 250.- db €
Silver 3 Bérlet 270.- db €
Silver 3 Junior Bérlet 135.- db €
Silver 4 Vasárnap 225.- db €
Silver 4 Bérlet 250.- db €
Silver 4 Junior Bérlet 125.- db €
Silver 5 Vasárnap 225.- db €
Silver 5 Bérlet 250.- db €
Silver 5 Junior Bérlet 125.- db €
Bronz Bérlet 230.- db €
Bronz Vasárnap 200.- db €
Bronz Junior Bérlet 115.- db €
Álló Bérlet 110.- db €
Álló Junior Bérlet 55.- db €
Álló Vasárnap 100.- db €
Álló Junior Vasárnap 50.- db €
Családi Tribün Bérlet ** 250.- db €
Red Bull Tribün Bérlet *** elfogyott 99.-
Super Gold Junior Bérlet * 200.- db €
Super Gold Vasárnap * 360.- db €
Gold 1 Bérlet 330.- db €
Gold 1 Vasárnap 300.- db €
Gold 1 Junior Bérlet 160.- db €
Gold 2 Bérlet 320.- db €
Gold 2 Vasárnap 280.- db €
Gold 2 Junior Bérlet 150.- db €
Gold 3 Vasárnap 270.- db €
Gold 3 Bérlet 300.- db €
Gold 3 Juniur Bérlet 150.- db €
Gold 4 Bérlet 330.- db €
Gold 4 Vasárnap 300.- db €
Gold 4 Junior Bérlet 160.- db €
Silver 1 Vasárnap 220.- db €
Silver 1 Bérlet 240.- db €
Silver 1 Junior Bérlet 120.- db €
Silver 2 Vasárnap 220.- db €
Silver 2 Bérlet 240.- db €
Silver 2 Junior Bérlet 120.- db €
Silver 3 Vasárnap 250.- db €
Silver 3 Bérlet 270.- db €
Silver 3 Junior Bérlet 135.- db €
Silver 4 Vasárnap 225.- db €
Silver 4 Bérlet 250.- db €
Silver 4 Junior Bérlet 125.- db €
Silver 5 Vasárnap 225.- db €
Silver 5 Bérlet 250.- db €
Silver 5 Junior Bérlet 125.- db €
Bronz Bérlet 230.- db €
Bronz Vasárnap 200.- db €
Bronz Junior Bérlet 115.- db €
Álló Bérlet 110.- db €
Álló Junior Bérlet 55.- db €
Álló Vasárnap 100.- db €
Álló Junior Vasárnap 50.- db €
Családi Tribün Bérlet ** 250.- db €
Red Bull Tribün Bérlet *** elfogyott 99.-
pill. utána nézek.
Az mit jelent?
Mennyi az annyi?
Mennyi az annyi?
jó drága lesz mint eddig.
de akciók mindig voltak és most is lesz szerintem.

de akciók mindig voltak és most is lesz szerintem.
Hali!
Hamár ferrari akkor forma1.
Hamár forma1 akkor hungaroring.
2007. futamra jegyárakat tud valaki forintban.
Mire számítson az ember?
Hamár ferrari akkor forma1.
Hamár forma1 akkor hungaroring.
2007. futamra jegyárakat tud valaki forintban.
Mire számítson az ember?

Az elmúlt héten a német médiában megjelentek olyan pletykák, amelyek szerint a Ferrari a csapatfőnöki feladatra készíti fel Michael Schumachert. Ezt arra alapozták, hogy a hétszeres világbajnok rendszeresen részt vesz a csapat fontos tárgyalásain Jean Todttal, a jelenlegi csapatfőnökkel.
Azóta már mind az ex-versenyző szóvivője, mind a Ferrari sajtóreferense cáfolta ezt a hírt, s tegnap Schumacher menedzsere is megszólalt: „Az ember anélkül is foglalkozhat magasabb szintű feladatokkal, hogy csapatfőnök lenne.” – mondta Willi Weber. Az egyik akadály többek között az, hogy egy csapatvezetőnek minden futamra el kell mennie, s amikor Schumacher a visszavonulás mellett döntött épp az volt az egyik ok, hogy már nem akar annyit utazni: „Ha Michael továbbra is szeretne minden versenyre elmenni, akkor akár nyugodtan tovább is versenyezhetett volna és tovább gyűjtögethetné a győzelmeket.” – mondta Weber - „Úgy csűrhetjük-csavarhatjuk, ahogy csak akarjuk, de a tény az, hogy Michael most nem lesz csapatfőnök.” Schumacher tegnap maldív-szigeteki vakációjából hazaérkezve megjelent a barcelonai tesztelésen, hogy segítsen az autó adatainak kiértékelésében és a mérnökökkel való kommunikációban. A német a helyszínen megerősítette: „Nem megyek el minden versenyre idén, de néhány európai futamon ott leszek.” Menedzsere elmondta, hogy Schumacher valóban részt vesz a Ferrari fontos tárgyalásain, de ez csak azért van, mert szeretne mindenről tudni, ami a csapat körül történik, nem pedig amiatt mert csapatvezető lesz: „Ha Michael Schumacher úgy dönt, hogy vállal egy feladatot, akkor 110 százalékot ad bele. És csak akkor tudhat mindenről, ami a csapatnál zajlik, ha jelen van ezeken a tárgyalásokon Jean Todttal együtt.
Azóta már mind az ex-versenyző szóvivője, mind a Ferrari sajtóreferense cáfolta ezt a hírt, s tegnap Schumacher menedzsere is megszólalt: „Az ember anélkül is foglalkozhat magasabb szintű feladatokkal, hogy csapatfőnök lenne.” – mondta Willi Weber. Az egyik akadály többek között az, hogy egy csapatvezetőnek minden futamra el kell mennie, s amikor Schumacher a visszavonulás mellett döntött épp az volt az egyik ok, hogy már nem akar annyit utazni: „Ha Michael továbbra is szeretne minden versenyre elmenni, akkor akár nyugodtan tovább is versenyezhetett volna és tovább gyűjtögethetné a győzelmeket.” – mondta Weber - „Úgy csűrhetjük-csavarhatjuk, ahogy csak akarjuk, de a tény az, hogy Michael most nem lesz csapatfőnök.” Schumacher tegnap maldív-szigeteki vakációjából hazaérkezve megjelent a barcelonai tesztelésen, hogy segítsen az autó adatainak kiértékelésében és a mérnökökkel való kommunikációban. A német a helyszínen megerősítette: „Nem megyek el minden versenyre idén, de néhány európai futamon ott leszek.” Menedzsere elmondta, hogy Schumacher valóban részt vesz a Ferrari fontos tárgyalásain, de ez csak azért van, mert szeretne mindenről tudni, ami a csapat körül történik, nem pedig amiatt mert csapatvezető lesz: „Ha Michael Schumacher úgy dönt, hogy vállal egy feladatot, akkor 110 százalékot ad bele. És csak akkor tudhat mindenről, ami a csapatnál zajlik, ha jelen van ezeken a tárgyalásokon Jean Todttal együtt.
A Ferrari versenyzője, Kimi Räikkönen a téli tesztek során keményen hajt, hogy harcba szállhasson a bajnoki cím megszerzéséért. A hétszeres bajnok, Michael Schumacher Barcelonába is elkísérte egykori csapatát, hogy tanácsokkal lássa el a versenyzőket. A Gazzetta dello Sport munkatársa azt kérdezte a finn versenyzőtől, hogy miről szoktak beszélgetni Schumival.
"Ha valamit meg kell beszélnünk, megbeszéljük. Nem tudtam arról, hogy eljön a tesztre. Utoljára a bemutatón láttam őt." - válaszolt Räikkönen, akiknek azzal sem lett volna semmi problémája, ha Schumacher maradt volna a csapatnál. "Ők szabadon eldönthették, hogy ki legyen a csapattársam. Én soha nem kérdeztem meg őket, hogy ki mellé ültetnek." Az olasz sajtóval még nem sikerült megbarátkoznia. "Nincs időm olvasgatni, hogy mit írnak. Az interneten szoktam szétnézni, a gokartversenyek iránt érdeklődöm. Olaszország tetszik nekem, mivel fiatal gokartosként sok időt töltöttem el itt. Teljesen más a mentalitásuk, mint a finneké, nagyon mókásak." "Ahhoz, hogy futamokat nyerjünk ki kell küszöbölnünk minden hibát. A csapatért és önmagamért dolgozom. Nem nehezedik a vállamra nyomás, csak magamat hajtom. Amíg nem kapunk meg minden elemet nem tudunk semmit mondani az erőviszonyokról. De jó pozícióban vagyunk." Saját bevallása szerint a finn versenyző nem tudott Schumacher és Brawn távozásáról, amikor aláírta a szerződését.
"Ha valamit meg kell beszélnünk, megbeszéljük. Nem tudtam arról, hogy eljön a tesztre. Utoljára a bemutatón láttam őt." - válaszolt Räikkönen, akiknek azzal sem lett volna semmi problémája, ha Schumacher maradt volna a csapatnál. "Ők szabadon eldönthették, hogy ki legyen a csapattársam. Én soha nem kérdeztem meg őket, hogy ki mellé ültetnek." Az olasz sajtóval még nem sikerült megbarátkoznia. "Nincs időm olvasgatni, hogy mit írnak. Az interneten szoktam szétnézni, a gokartversenyek iránt érdeklődöm. Olaszország tetszik nekem, mivel fiatal gokartosként sok időt töltöttem el itt. Teljesen más a mentalitásuk, mint a finneké, nagyon mókásak." "Ahhoz, hogy futamokat nyerjünk ki kell küszöbölnünk minden hibát. A csapatért és önmagamért dolgozom. Nem nehezedik a vállamra nyomás, csak magamat hajtom. Amíg nem kapunk meg minden elemet nem tudunk semmit mondani az erőviszonyokról. De jó pozícióban vagyunk." Saját bevallása szerint a finn versenyző nem tudott Schumacher és Brawn távozásáról, amikor aláírta a szerződését.
Bár elismeri, hogy a tesztek alapján nem lehet pontosan felmérni az egyes csapatok teljesítményét, Kimi Räikkönen úgy látja, a Ferrari erős pozícióból várja a közelgő idényt.
Röviddel azután, hogy a rivális Renault versenyzője, Giancarlo Fisichella hízelgően nyilatkozott a Ferrari barcelonai szerpléséről, Kimi Räikkönen is elismerte: csapata jól áll a többiekhez képest.
"Amíg nem próbáltuk ki többféle pályán, és nem a végleges konfigurációban használjuk, nem lehet pontosan felmérni a Ferrari teljesítményét. De úgy tűnik, erős helyzetben vagyunk" - mondta Räikkönen a Gazzetta dello Sport című olasz sportnapilapnak, hozzátéve, hogy a február 22-én kezdődő, bahreini teszt még "létfontosságú" lesz.
Amióta január közepén újraindult a tesztelés, a Ferrari rendszeresen küszködött műszaki problémákkal, és 7136 kilométert tett meg, aminél a McLaren, a Renault és a BMW Sauber is többet teljesített. A versenyzők közül ennek ellenére, a maga 3772 kilométerével, Räikkönen bizonyult a legszorgalmasabbnak, aki ráadásul 14 napot töltött az autóban - hárommal többet, mint bárki más a mezőnyből.
Csapattársa, Felipe Massa elárulta, hogy a Barcelonában bevetett új első- és hátsó vezetőszárnyak sokat javítottak az F2007 teljesítményén. Ez látható is volt, hiszen a spanyolországi pályán a két Ferrari érte el a legjobb időeredményt, s Massa 0.638 másodpercet vert legközelebbi külső ellenfelére.
Noha szerdán a hétszeres világbajnok Michael Schumacher is a helyszínről követte figyelemmel a tesztelést, Räikkönen azt mondta, nem volt sok ideje beszélgetni elődjével.
Röviddel azután, hogy a rivális Renault versenyzője, Giancarlo Fisichella hízelgően nyilatkozott a Ferrari barcelonai szerpléséről, Kimi Räikkönen is elismerte: csapata jól áll a többiekhez képest.
"Amíg nem próbáltuk ki többféle pályán, és nem a végleges konfigurációban használjuk, nem lehet pontosan felmérni a Ferrari teljesítményét. De úgy tűnik, erős helyzetben vagyunk" - mondta Räikkönen a Gazzetta dello Sport című olasz sportnapilapnak, hozzátéve, hogy a február 22-én kezdődő, bahreini teszt még "létfontosságú" lesz.
Amióta január közepén újraindult a tesztelés, a Ferrari rendszeresen küszködött műszaki problémákkal, és 7136 kilométert tett meg, aminél a McLaren, a Renault és a BMW Sauber is többet teljesített. A versenyzők közül ennek ellenére, a maga 3772 kilométerével, Räikkönen bizonyult a legszorgalmasabbnak, aki ráadásul 14 napot töltött az autóban - hárommal többet, mint bárki más a mezőnyből.
Csapattársa, Felipe Massa elárulta, hogy a Barcelonában bevetett új első- és hátsó vezetőszárnyak sokat javítottak az F2007 teljesítményén. Ez látható is volt, hiszen a spanyolországi pályán a két Ferrari érte el a legjobb időeredményt, s Massa 0.638 másodpercet vert legközelebbi külső ellenfelére.
Noha szerdán a hétszeres világbajnok Michael Schumacher is a helyszínről követte figyelemmel a tesztelést, Räikkönen azt mondta, nem volt sok ideje beszélgetni elődjével.
elmegyek enni!!!!!Utána még leszek,majd megyek Győrbe!!!!!!!Futsal meccs!!!!(de még maradok)Addig



mindenkinek!!





Ha Te is hozzá szeretnél szólni, jelentkezz be!