"Szakemberek?"
aktuális téma

Észrevételeket várok ebben a témában, kinek mi volt a pozitív és negatív élménye.
Manapság egyre több a hazug, megbízhatatlan, szavahihetetlen ember.
Több megjelenítése
Kevesebb megjelenítése
ááááááá már nem balhézok mert akkor legközelebb kilop valamit a verdából





nekem egy éve van meg ez a vas.Sajnos volt baja bőven.Kb a tizedik szerelőn vagyok túl.egyik jobban átver mint a másik.(jópénzért)
Semmi baj...



elég tartalmas volt az első kommented 


én bevittem a fiat vasat a MÁRKA szervízbe mert rángatott fulladozott szenvedett
du hívtak hogy készen van mehetek érte!!
figura aszondja nincs nagy gáz mert csak farsot szív a légtömegmérő etán az elöregedett gumicső oldalán !!
nincs raktáron de jól betekerték szigszalaggal !!!!!!!!!!!! de ha gondolom ki is cserélhetik csak akkor rendelni kell 18+fa
ok mondom elviszem most így aztán meglátjuk.......
ok mondja TIZEZER
kifizet beül indít kifordul az udvarról és????????????
megint csak rángatott fulladozott szenvedett...............



állítólag az egyetlen valamire való szervíz pesten......
no komment
du hívtak hogy készen van mehetek érte!!
figura aszondja nincs nagy gáz mert csak farsot szív a légtömegmérő etán az elöregedett gumicső oldalán !!
nincs raktáron de jól betekerték szigszalaggal !!!!!!!!!!!! de ha gondolom ki is cserélhetik csak akkor rendelni kell 18+fa
ok mondom elviszem most így aztán meglátjuk.......
ok mondja TIZEZER
kifizet beül indít kifordul az udvarról és????????????
megint csak rángatott fulladozott szenvedett...............





állítólag az egyetlen valamire való szervíz pesten......
no komment
Bocsi most nézem egy kicsit hosszúra sikeredett!
De valahol ki kellett öntenem a lelkem! 


Szakemberekről van saját és céges élményem is nem is kevés.
Saját élmény 1:
A Golfot elvittem "szakemberhez" beállíttatni a futóművet mert ette a gumit. Szakszerűen el is magyarázta hogy szét kell tartania a keréknek egy hangyányit (mert a trabantokat is úgy szerelték régen gyárilag
) Itt kezdett gyanús lenni a dolog. LEment a paraszt az aknába és megmérte a felnik elején és hátulján a távolságot. Megszületett a diagnózis! Miszerint kicsit összetart a kerék pontosan " kb 2 mm főnök"Lemegy a főnök ránéz és megszólal " szerintem van az 3 is állíts még rajta egy kicsit" Szakszerűen pontosan precízen megcsinálva ahogy kellett. Azóta félrehúz a kormány és ugyanúgy eszi a gumit. Szakszerű, gyors (5 perc nem több) munka díjat kíván, hát elkért ezért a munkáért 2000 ft-ot. Tanulság = Soha többet helyi műhelybe öreg szakihoz!
Saját élmény 2:
Apám céges autóját elvittük szerelőhöz (ugyanúgy falusi "tuning" műhely) Átnézik az autót és elviszik műszakira majd 2 nap után vígan megyünk az autóért. Autóba beül, indít, forog, nem indul. Mi lehet a baj? Csak annyi hogy a kolega aki vitte műszakira (kb 30 km) olyan jó tempót jött hogy felforrt a víz és ki is nyomta a kiegyenlítőn keresztül és 2 dl vízzel nem volt egészen jó a hűtés. Kolega megjött és véletlenül elfelejtett szólni a főnöknek hogy kiugrott a gőz az autóból. Besült a hengerfej mindenestől (még jó hogy csak az). 3 nap múlva javítás után. Indul hibátlanul. Megkérdezi apám mi legye akkor most Józsikám. "Háta akkor ne fizesd a munkadíjat csak az anyagot!)
Kb ennyi a reakció. Szevasz Józsikám!
Céges élmény:
Céges autó (Opel Combo 1.7 CDTI) szervízbe mert a turbónyomás ha megmelegedik a motor akkor elmegy 2000 felett. Mehetünk érte nagy öröm. Elmondja a szaki hogy miket csináltak rajta idézem "még az ablakmosót is feltöltöttük vízzel" Mindenki örül öröm é bodottá.' Megyek haza de jó nem melegszik a turbó. Utolsó km megint elmegy a nyomás. NA akkor majd visszaviszem csak elmegyek Zalaegerszegre (pécsről) majd visszafele. Ugyanúgy szar. Kanyarodok be a cégudvarra és felvillan az olajnyomás jelző. Ej ha akkor megnézem. Felnyitom a motorháztetőt, kihúzom a nívót és lám csodát a nívó nem ér bele az olajba. Ahhoz képes hogy még az ablakmosó tartályt is feltöltötték az olajszintet (ami elhanyagolható) elfelejtették leellenőrizni. Csak 2 litert kellett rátöltenem hogy jó legyen. Még jó hogy nem a 300 km előtt villant mert akkor esélyem sem lett volna arra hogy megsüljön. Szerencsére így sem jött össze.
Tanulság:
Soha ne hagyd ott az autót és amit meg tudsz csinálni azt igyekezz te megcsinálni rajta mert csak lehúznak vagy kib@sznak veled!!!!
Saját élmény 1:
A Golfot elvittem "szakemberhez" beállíttatni a futóművet mert ette a gumit. Szakszerűen el is magyarázta hogy szét kell tartania a keréknek egy hangyányit (mert a trabantokat is úgy szerelték régen gyárilag

Saját élmény 2:
Apám céges autóját elvittük szerelőhöz (ugyanúgy falusi "tuning" műhely) Átnézik az autót és elviszik műszakira majd 2 nap után vígan megyünk az autóért. Autóba beül, indít, forog, nem indul. Mi lehet a baj? Csak annyi hogy a kolega aki vitte műszakira (kb 30 km) olyan jó tempót jött hogy felforrt a víz és ki is nyomta a kiegyenlítőn keresztül és 2 dl vízzel nem volt egészen jó a hűtés. Kolega megjött és véletlenül elfelejtett szólni a főnöknek hogy kiugrott a gőz az autóból. Besült a hengerfej mindenestől (még jó hogy csak az). 3 nap múlva javítás után. Indul hibátlanul. Megkérdezi apám mi legye akkor most Józsikám. "Háta akkor ne fizesd a munkadíjat csak az anyagot!)

Céges élmény:
Céges autó (Opel Combo 1.7 CDTI) szervízbe mert a turbónyomás ha megmelegedik a motor akkor elmegy 2000 felett. Mehetünk érte nagy öröm. Elmondja a szaki hogy miket csináltak rajta idézem "még az ablakmosót is feltöltöttük vízzel" Mindenki örül öröm é bodottá.' Megyek haza de jó nem melegszik a turbó. Utolsó km megint elmegy a nyomás. NA akkor majd visszaviszem csak elmegyek Zalaegerszegre (pécsről) majd visszafele. Ugyanúgy szar. Kanyarodok be a cégudvarra és felvillan az olajnyomás jelző. Ej ha akkor megnézem. Felnyitom a motorháztetőt, kihúzom a nívót és lám csodát a nívó nem ér bele az olajba. Ahhoz képes hogy még az ablakmosó tartályt is feltöltötték az olajszintet (ami elhanyagolható) elfelejtették leellenőrizni. Csak 2 litert kellett rátöltenem hogy jó legyen. Még jó hogy nem a 300 km előtt villant mert akkor esélyem sem lett volna arra hogy megsüljön. Szerencsére így sem jött össze.
Tanulság:
Soha ne hagyd ott az autót és amit meg tudsz csinálni azt igyekezz te megcsinálni rajta mert csak lehúznak vagy kib@sznak veled!!!!
Az sem rossz...látom gyűlnek a vélemények. 

szerelő elfelejtette visszakötni a hütőventillátorom kábelét vezérmülánc csere után? dugoban volt vakarózás hogy miért 100 fokos a vizem 

nekem meg fordítva teték be a fékbetétemet és mikor fékeztem éjszaka szép szikracsóvát húzott... össze is égette a fél oldalát meg a felnin a festéket... mintha flexxel körbeszórták volna szikrával...
de ez még semmi... a sza**á rohadt doblemezemre ráheggesztette a kasznis a javíóívet és elkérte a nagy lét... csak gaynús volt hogy mindig beázott a csomagtartó aztán levágattam egy másikkal a sárvédőt és öklőmnyi lukak.... az egyik nagyhírűszerelő felcsavartam a CO-mat úgy hogy 30 litert evett az autó és kénesen füstölt... meg aztán a drótozós szigszalagozós gáynolós taknyolásokról már listát lehetne csinálni...
nem csak ajelenlegi helyzet az oka .. sokan az átkosban megszokták hogy a keleti sz*rokat ütöttét verték ganézták és nem számított... és sokan áthozták ezt magukkal a rendszerváltás utánra is... az emberi féregséggel meg azt lehet kezdeni hogy egy vascsővel szájoonvágod... csak lehet lecsuknak...

nem csak ajelenlegi helyzet az oka .. sokan az átkosban megszokták hogy a keleti sz*rokat ütöttét verték ganézták és nem számított... és sokan áthozták ezt magukkal a rendszerváltás utánra is... az emberi féregséggel meg azt lehet kezdeni hogy egy vascsővel szájoonvágod... csak lehet lecsuknak...

Amúgy az sem rossz. Csak kisebb baki..

Hát igen, de sajnos nem mindenki ért mindenhez.
Ezért szükség van néha szakemberre...no de kikre is?

Ezért szükség van néha szakemberre...no de kikre is?

sziasztok! Én nem vok autoszerelő de a saját autóm nem adom ki a kezem közül mert amekkora szakik vannak ÁÁÁÁÁÁÁÁÁÁÁÁ nem mondom h én nem hibázom de a saját fejem verem a falba éi igy is kevesebb a bosszuság!
Ha Te is hozzá szeretnél szólni, jelentkezz be!