Cikk: A német vírus: VR6

Témakör: Címlapon
aktuális téma
A német vírus: VR6

Minden ami VR6!!!!!

A Top Gear a VR6-ról"Minden idők egyik legjobb Volkswagen motorja, az újságírók által a mai napig a fellegekbe magasztalt VR6. A 2,9 literes, 190 lóerős blokk a soros és a V-motorok minden előnyét kombinálta. A V-motor hengerei csupán tizenöt fokban dolgoztak egymás mellett, így kisebb módosításokkal, de elfért a hat henger azon a helyen, ahol eddig csupán négy volt. A hat henger viszont csodálatosan szól, bugyborékol, üvölt, durrog, morog. A lényege a sokoldalúság. Kevés énekes van, aki egyszerre képes hörgős metálra és romantikus balladákra. A VR6 hangja viszont minden napra tartogat újdonságot.

Richard Hammond a Top Gear műsorvezetője tökéletesen fogalmazta meg: a VR6 azért egy csodálatos teremtés, mert nem túl régi ahhoz, hogy nehézkesen, öreg autósan viselkedjen, de nem is olyan új, hogy tele legyen elektronikával, ami elrontja a kocsi és vezetője harmóniáját."




VR6 Team HungaryCSOO VR6 (István) Golf 3 VR6
vr6csoki(Csaba) Golf 3 VR6
Rolee23(Roland) Golf 3 VR6
tomykaira (Tamás) Golf 3 VR6
kisrucs85(Tibor) MK2 Jetta VR6
Nor.VR6(Norbi) Golf 3 VR6
primer(Krisztián) Golf 3 VR6
SPL SOUND(János) Golf 3 VR6
Kákalaki(Roland) Golf 3 VR6
Szöcske103(István) Golf 2 VR6t
Balázs vr6(Balázs) Golf 3 VR6
Journey(Bálint) Passat VR6 Syncro Variant
pystee(István) Golf 3 VR6 Cabrio?
kucu-vr6(Ádám) Golf 3 VR6
vwchris(Krisztián) Vento VR6
Nyulacska(Gyula) Golf 3 VR6 Syncro
Bundi1(Bandi) Golf 3 VR6


A téma:közeleg a ... na akkor turbósítsunk...



ja és persze csakavéjjerhat


Több megjelenítése
Kevesebb megjelenítése
Norbo
#27
2005. augusztus 23. 16:31
hát a Golf V dízelmotorja nem jó? asszem gyárilag 170 paci
2.8VR6
#26
2005. augusztus 23. 16:26
Én meg azt mondom, hogy kell egy diesel, amit használok, meg kell egy buta turbós benzines, amivel szórakozok !! A kettőt semilyen formában nem lehet ötvözni sajnos !!
2.8VR6
#25
2005. augusztus 23. 16:24
Sokkal jobb !!!Pont egy fél Vr6 Bár az igazat megvallva a múltkor volt szerencsém egy 1.4 16v-t vezetni, nem is volt rossz, csak a kuplungja kb. 5perc után már feladta !!
Honer
#24
2005. augusztus 23. 16:23
2.8VR6
#23
2005. augusztus 23. 16:22
A kötelező az még csak elmenne, de a tankolás...
viszont egy kicsit más érzés vezetni is !!
Honer
#22
2005. augusztus 23. 16:22
dusan
#21
2005. augusztus 23. 16:21
én a benzinkúton inkább a dci-re voksolnék... meg kötelező-fizetéskor is
2.8VR6
#20
2005. augusztus 23. 16:19
Ez csak egy poén akart lenni !!!Ha már egyszer poénkodunk !!
Miért, mi motor duruzsol a Cliodban???
Honer
#18
2005. augusztus 23. 16:18
2.8VR6
#17
2005. augusztus 23. 16:17
Az enyém is kb. addig tekerhető, de én megelégszem a mostani állapottal, mert már így is kezelhetetlen !!
2.8VR6
#16
2005. augusztus 23. 16:15
inkább a Tbc, mint egy Dci..
2.8VR6
#14
2005. augusztus 23. 16:12
...........ezért kell rá két turbo............
@coupe
#13
2005. augusztus 23. 16:11
Ha már ott tartunk ,h 3 betű akkor a 6-ot/VR6/ én számnak nézem és nem betűnek...
Honer
#12
2005. augusztus 23. 16:08
Sytex69
#11
2005. augusztus 23. 16:01
Amugy haveromnak van egy VR6-osa és nem voltam nagyon elragadtatva tőle mikor mentem vele egy kört, húz, hörög, jó hangja van, de azért többet vártam egy 2.8-as 6 hengeres morotól.
Amúgy ha 3 betűs vírus akkor GTi (és nem GTI)
Sytex69
#10
2005. augusztus 23. 16:00
1. Valami elvakult német fanatikus írta cikket, közben csipkelődött a japán autókkal, ez nem tetszik. Ha valaki cikket ír valamiről akkor ne a konkurenciát savazza benne, hanem irjon a szóban forgó dologról.
2. Ha a féket keveselte az illető, akkor a Hondára ugyanugy lehetett volna bivalyabb féket rakni. Meg nem hiszem hogy a 1.4-es(ami az alap volt) golf fékei erösebbek egy honda fékeinél..... (Ha már a kiindulási gyári állapotot hasonlítjuk össze.)
Norbo
#9
2005. augusztus 23. 15:43
öcsém mégjobban imádom a VR6-ot
sawer
#8
2005. augusztus 23. 15:35
te meg miért mereszted a szemeidet?naon szép de az olasznak nincs párja
Ha Te is hozzá szeretnél szólni, jelentkezz be!
Összesen 50987 találat 2550 oldalon