Cikk: Carstyling Tuning Show 2012 - második nap, szombat
aktuális téma

Most már kikiabálhattunk a pavilonokból, hogy - SHOWTIME! Emberek jöttek, néztek, láttak, maradtak, nyüszögtek! Ilyen volt a Carstyling Tuning Show 2012 második közönségnapja Bővebben
Több megjelenítése
Kevesebb megjelenítése
ha arra a talira gondolsz amire én akkor megerősítem..



meg ott vannak a tévhitek, mint pl hogy a japán autókhoz drága az alkatrész...pedig nem.

Ez nem érv nekem.. :D
motorválaszték? elég nekem egy motor is, max az nem mindegy mekkora turbot akarok ráakasztani :D
motorválaszték? elég nekem egy motor is, max az nem mindegy mekkora turbot akarok ráakasztani :D
ez sok más márkára is igaz, csak a típusismeret hiánya miatt ez nem terjed el...ha csak típuson belül maradok, 100 féle variációt össze lehet állítani, és autóról autóra variálni, vannak V-motorok 1,8-tól 2,5ig sor4 motorok 1,3-2.2ig és bőven variálhatók hogy melyiket mibe akarod tenni
De ami azt illeti a VW sztem azért nagyon jó (az előbb leírtakon felül), mert legalább a motorkínálat is nagy. 1.2, 1.4, 1.6, aztán a dízelekből is sok van (gyengébb-erősebb) és ott vannak a vagányok, mint pl az 1.8T, 3.2, stb... Körbeölel minden korosztályt. És valljuk be, olcsón hozzájutsz. 

Ha én is így állnék, akkor én sem vettem volna, de én egyaránt nem értek az autókhoz. A BMW-n többmindenhez merek hozzányúlni egyébként mint a Fiestához... Annál belebabrálsz valamibe... Azt se tudod mi van. Ennél mondhatni egyszerűbb.
Amúgy ha meg értenék hozzá, akkor meg mindegy, mert beletudnék tenni egy nagyobb motort is és nem lenne gond. De nekem nagy családi autó kellett aminek vannak erőtartalékai és nem eszi le a gatyám.
A 9L-es fogyasztás még tűrhető, de cserébe kapok is valamit és nem csak pörög a motor és nem megy...
Csak előbb az előző tulaj baromságait kell helyrehozni... Ez a költséges, de lassan összeáll a gép. Már szinte csak apróságok vannak.
Amúgy ha meg értenék hozzá, akkor meg mindegy, mert beletudnék tenni egy nagyobb motort is és nem lenne gond. De nekem nagy családi autó kellett aminek vannak erőtartalékai és nem eszi le a gatyám.
A 9L-es fogyasztás még tűrhető, de cserébe kapok is valamit és nem csak pörög a motor és nem megy...
Csak előbb az előző tulaj baromságait kell helyrehozni... Ez a költséges, de lassan összeáll a gép. Már szinte csak apróságok vannak.

Ez mondjuk BÁRMILYEN tipusra igaz lehet amibe az ember beleássa magát.. de mezei kocaautós a polcvágenhez tényleg megtalál mindent, mert átmész két házzal odébb és valakinek lesz :D
nekem tetszenek a bmw-k is, meg van amelyik opel is bejön , de nem vennék soha...
épp ez miatt, hogy 13 év alatt kialakult egy bizonyos vw-s kör, bármi kell, bármiben elakadok tudom kit kell hívni, hova kell menni, és legrosszabb esetben sem áll 1 napnál többet az autóm.
Most ha veszek vmi bmw-t akkor megint kezdhetem a haverok gyűjtését az információkat a programokat, alkatrészeket stb.
pedig egy 530d az nagyon tetszik,
épp ez miatt, hogy 13 év alatt kialakult egy bizonyos vw-s kör, bármi kell, bármiben elakadok tudom kit kell hívni, hova kell menni, és legrosszabb esetben sem áll 1 napnál többet az autóm.
Most ha veszek vmi bmw-t akkor megint kezdhetem a haverok gyűjtését az információkat a programokat, alkatrészeket stb.
pedig egy 530d az nagyon tetszik,

dettó, sok ötlet van hogy ezt meg azt kéne rajta átalakítani, de a kivitelezést olyanra bízom aki nap mint nap ezzel foglalkozik, és letett már valamit az asztalra. Cserébe kőkeményen megfizetem azt a "tudás hinyányt" amivel én nem rendelkezem az a valaki meg igen. És az meg aki ért hozzá és megcsinálja magának az szerencsésnek mondhatja magát.
azt az utolsó mondatot gondold át még egyszer. 



ez így mind igaz, még annyit tennék, hozzá, hogy vasárnap délután is találsz olyan embert akinek van olyan alkatrésze ami neked pont kell a kocsihoz. Mert 1 utcában ha nem bolt legaláb 2 ember vw-t akkor hazudok
amolyan igazi népautó... de ezért szeretem

amolyan igazi népautó... de ezért szeretem
Én megdolgozom érte, de inkább profira bízom... én nem értek az autókhoz, csak hogy ez kell rá nekem, ezt kéne feltenni. 

Hát hidd el.. akkor az volt.. nem kérdeztem ki kicsoda.. azt néztük mit alkotott, és mennyi FAIL volt a kocsiban..
Többnyire azért épít mindenki VW-t mert minden van hozzá és olcsón. Gewindét annyit kapsz hozzá amennyit nem akarsz, ráadásul nincs az egekben az ára... Sok a konszern autó is így lehet variálni. Felniket szinte bárhonnan felcsavarozod rá... És nem is egy bonyolult konstrukció. Gondolom én.
tény és való, hogy nagyon sok vw lett az országban. Csak épp kevés az igényes köztük.
De lehetne kategorizálni, mert úgy könnyű bármit is elérni, hogy ott az anyagi háttér az ember mögött és csak elviszi a szerelőhöz és megmondja mit szeretne.
És teljesen más mikor megdolgozik érte, és még ős is csinálgatja otthon a fennmaradó időben.
De lehetne kategorizálni, mert úgy könnyű bármit is elérni, hogy ott az anyagi háttér az ember mögött és csak elviszi a szerelőhöz és megmondja mit szeretne.
És teljesen más mikor megdolgozik érte, és még ős is csinálgatja otthon a fennmaradó időben.
de mikor pl megkérdezed hogy ismeri-e a márkát legalább alapszinten és bután rázza fejét, attól sok jóra nem lehet számítani..
minden szémélyeskedés nélkül olyanoknak kellene lennie a bíráknak aki építettek már valamikor is autót, és résztvettek valamilyn nemzetközi megmérettetésen...
Ha Te is hozzá szeretnél szólni, jelentkezz be!