Hárombetűs Királyság:TDI

Témakör: Címlapon
aktuális téma
Hárombetűs Királyság:TDI

Várunk minden kedves Dízel őrültet!

A korom és a nyomaték legyen Veletek!


A sok füst és a korom (nem minden esetben) az ERŐ jelképe!

Több megjelenítése
Kevesebb megjelenítése
15 16 17 18 19 20 21 22 23 24 25
golfi14
#15447
2013. november 04. 13:52
Köszönöm Szépen a válaszod. Akkor egyenlőre sztem így marad, mert jelenleg így is nagyon megvagyok elégedve vele. Egyébként ebből kiindulva, a porlasztóim miatt csattoghat a motor? Főleg hidegen, de be melegedve is hallatszik egy picit. Nemrég cseréltem hidrotőkéket(INA) olajat(castrol 5W40 edge), és alapjáraton szép hangja van, viszont menet közben kerepelő hangja van egy picit.
Masterdriv
#15446
2013. november 04. 13:44
Ha nem akarsz költeni rá, akkor hagyd a picsába a porlasztókat!!! 200Le fölött már érdemes rajta gondolkodni...de addig hasztalan, még gyári turbód van, pláne ilyen kicsi nyomáson!
318i turbo
#15445
2013. november 04. 12:25
Sziasztok!

Ha valakit tudtok rá szóljatok,köszi.
Eladó golfIV SDI TURBO
golfi14
#15444
2013. november 04. 11:35
Sziasztok.
Nekem most lett chippelve a gyári 110 lovas ASV motorkódos golf 4 TDI-m(2001-es évjárat), és most olyan  140 lóerő körül lehet, a turbó nyomásom 1.25-re lett felhúzva a gyári 1.05-ről, nekem GT 1749-es turbóm van, azt szeretném kérdezni, hogy érdemes kicserélnem a porlasztókat is? Most szinte alig kormol. Annyit mondott a srác aki chippelte, hogy ha kicserélem a porlasztót akkor majd megint kell állítani rajta, mert ugye a nagyobb porlasztóval és a jelenlegi nyomással több kaját fog kapni. Valamint ti milyen porlasztót ajánlanátok bele? Egyenlőre szeretnék itt megállni a motor tuningolásával, mert nem szeretnék sok százezret még beleölni most, majd egyszer talán, ha már megmarad csak hétvégi kocsinak. Előre is köszönöm a segítséget. Üdv.
tomitam
#15443
2013. november 02. 21:54
Gyári turbó 3000 felett halott az sdi tengely meg ott kezdene éledni
Masterdriv
#15442
2013. november 02. 20:45
Nem elég "csak" belerakni!!! Aztán össze is kell rakni az autót...és akkor megy!
Hans
#15441
2013. november 02. 20:03
Beleteszed és megy :)
Amúgy gyári motorba teljesen felesleges pénzkidobás
tomitam
#15440
2013. november 02. 19:59
Nem sokkal nagyobb az sdi tengely.
Richi96
#15439
2013. november 02. 19:38
£udi
#15438
2013. november 02. 19:01
Sziasztok!
Tapasztalatokat szeretnék kérni, hogy ha cserélem a gyári tdi vezérműtengelyem egy sdi-re milyen átalakítások szükségesek? Az oké, hogy nagyobbat nyit, így több levegőt tudok bejuttatni, csak beszéltem 1-2 "hozzáértő" emberrel és mindenki mást mondd. Köszi a segítséget előre is!
kishapsi
#15437
2013. október 18. 21:52
a labda ha jó akkor olyan 5 péz körül el lehet adni
Masterdriv
#15436
2013. október 18. 20:50
gt_tdi
#15435
2013. október 18. 19:36
Gyakorlatilag 1Ft-ot sem ér...
trafic
#15434
2013. október 18. 19:17
Sziasztok. Lehet, hogy nem ebbe a topicba tartozik de van egy Garret GT1749V turbóm. Azaz nem teljes mert a szívó oldali résznek csak a fele van meg a drucklabdával, valamint a leömlő csiga teljesen. A lapátok és a tengely az hiányzik. Esetleg valakit érdekelne, vagy egyáltalán ér e igy valamit? köszönöm :)
gejza
#15433
2013. augusztus 27. 12:29
Meg kell kérdezni Hanstól, hogy ő mennyit mert már menni az övével. Az elméleti végsebessége 339 km/h 5100 1/min-nél.
Tami83
#15432
2013. augusztus 27. 08:49
lényegébe nem tudom,attól függ milyen motort sikerül venni,vagy melyik az olcsóbb
Wildboy
#15431
2013. augusztus 26. 23:46
clubspeed
#15430
2013. augusztus 26. 22:44
murzsa
#15429
2013. augusztus 26. 22:26
Juhi
#15428
2013. augusztus 26. 22:16
Ha Te is hozzá szeretnél szólni, jelentkezz be!
15 16 17 18 19 20 21 22 23 24 25
Összesen 15827 találat 792 oldalon