Hárombetűs Királyság:TDI
aktuális téma

Várunk minden kedves Dízel őrültet!
A korom és a nyomaték legyen Veletek!
A sok füst és a korom (nem minden esetben) az ERŐ jelképe!
Több megjelenítése
Kevesebb megjelenítése
ez a baj, hogy a nagy távolból nem lehet segítséget adni a villanyhoz... én is hónapokig nyaltam a sajátommal, vagy 30 lett szétszedve, mire meglett a hiba...



A 109-est este bevittem, szétkaptam, de szép tisztának tűnt a kontaktor, meg a lábai is.
A köteget én huztam be, és eléggé vigyáztam.
Sajnos Motortérben a köteg gyárilag gégecsövezve van, és pár helyen beleharapott a gégecső a kábelbe. De most szerintem nem innen ered a probléma. A teljes belső köteget már cseréltem. A biztitáblát is. A gyujtáskapcsoló még kimaradt, de előbányászom majd abból is egyet.
A köteget én huztam be, és eléggé vigyáztam.
Sajnos Motortérben a köteg gyárilag gégecsövezve van, és pár helyen beleharapott a gégecső a kábelbe. De most szerintem nem innen ered a probléma. A teljes belső köteget már cseréltem. A biztitáblát is. A gyujtáskapcsoló még kimaradt, de előbányászom majd abból is egyet.
nem lehet hogy a beépítesnél vmi kábelokat elcsíptetek a beépítésnél. mondjuk mikor a tűzfalon húztátok át? mert sima világítás felkapcsolásnál nem kellene a km órának önálló életre kelnie .... ott valami nagyon nem emel...
vagy a leállás-el nem indulás témára nézz rá a 109es relédre nincs e elájulva az egyik lába, attól tud ilyet produkálni...
Ki tudom azt sípolni? Vagy csak ha kiveszem?
És ha felkapcsolom a világítást, miért áll le a motor (az sem mindig...). A másik, ha ilyenkor levett gyújtásnál felkapcsolom a világítást, akkor a fél óra feltámad. Kiakad a fordulatszámmérő, és világít pár visszajelző LED
És ha felkapcsolom a világítást, miért áll le a motor (az sem mindig...). A másik, ha ilyenkor levett gyújtásnál felkapcsolom a világítást, akkor a fél óra feltámad. Kiakad a fordulatszámmérő, és világít pár visszajelző LED
Szerintem zárlatos valamelyik izzító gyertya! Az izzító relé kattan vagyis nem izzít tovább és megszűnik a zárlat.
Jó reggelt!
Adott egy AFN. Elindítom, jár szépen, aztán felkapcsolom a világítást, és leáll a motor. Majd el sem indul. Ha gyújtást adok, a táblán lecsökken 6V körülire a feszültség. Ha leveszem a gyújtást, akkor 13V körül állok, kiváló akkuval. Aztán a motorról letekerem a nagy kerek csatit, és akkor valahol valami összeér. Minden esetre a próba lámpa kialszik, a + és a test között zárlatot mérek. Majd egy kattanás a biztitáblán, és megy minden, mintha mi sem történt volna.
Valakinek bármi ötlete van, hogy ez mitől lehet?
Adott egy AFN. Elindítom, jár szépen, aztán felkapcsolom a világítást, és leáll a motor. Majd el sem indul. Ha gyújtást adok, a táblán lecsökken 6V körülire a feszültség. Ha leveszem a gyújtást, akkor 13V körül állok, kiváló akkuval. Aztán a motorról letekerem a nagy kerek csatit, és akkor valahol valami összeér. Minden esetre a próba lámpa kialszik, a + és a test között zárlatot mérek. Majd egy kattanás a biztitáblán, és megy minden, mintha mi sem történt volna.
Valakinek bármi ötlete van, hogy ez mitől lehet?
Most volt itt az egyik fuvarosunk, lehet igazad lesz, de nem a hideg-meleg állapot körül, hanem leállítás, újraindítás közti időben kell keresni a kulcsot: ez idő alatt tud lelevegősödni, így akár ez (is) lehet a bibi.
Na mindegy, ezzel kezdek, aztán ahogy Lesliie kolléga kérte, max beszámolok a fejleményekről.
Köszi egyelőre Mindenkinek, aki foglalkozott a problémával.
Na mindegy, ezzel kezdek, aztán ahogy Lesliie kolléga kérte, max beszámolok a fejleményekről.

Köszi egyelőre Mindenkinek, aki foglalkozott a problémával.

Majd értesíts bennünket a fejleményekről!

Kapizsgálom. Veszteni való nincs.
Valahol nyilván el kell kezdeni a hibák feltárását, kizárását. Ez is egy lehetséges ok ezek szerint...
Köszönöm!

Köszönöm!

Passz.
tetesd fel gépre.
Pára ezer forint.
Lehet dob valamit ki a gép.
Próbáld meg olyan helyre vinni aki ért is hozzá.
Nem csak vett egy programot és rajtad akar gyakorolni
tetesd fel gépre.
Pára ezer forint.
Lehet dob valamit ki a gép.
Próbáld meg olyan helyre vinni aki ért is hozzá.
Nem csak vett egy programot és rajtad akar gyakorolni
egyik pillanatról a másikra meg tud ez változni?
Nem érted.
Nem biztos hogy fordulat.
Lehet hogy az elektronika szivat/tilt.
Vidd el chippeshez.
Tegye gépre.
Indításimennyiséget nézzétek meg mennyi.
Ez egy tipushiba.
Nem azt jelenti hogy szerintem ez a baj 100%, de akár az is lehet hogy ez.
Nem biztos hogy fordulat.
Lehet hogy az elektronika szivat/tilt.
Vidd el chippeshez.
Tegye gépre.
Indításimennyiséget nézzétek meg mennyi.
Ez egy tipushiba.
Nem azt jelenti hogy szerintem ez a baj 100%, de akár az is lehet hogy ez.
Azzal sincs baj, teker az rendesen. Rátehetem töltőre, de nem tudom, ettől megoldódna-e a probléma.
Ha nincs meg a tökéletes fordulat az önindítónak akkor nehezen indul.Tilt az elektronika.
Indítási mennyiséget szokták átprogramozni sokanak
Indítási mennyiséget szokták átprogramozni sokanak
Nem hajt gyengén az önindító?
afn nél van olyan
afn nél van olyan
Ja, gázolaj... OK!

Ha a go-szűrő az üzemanyag szűrőt jelenti, az is kb. 1,5 éve lett cserélve. De ha meleg a motor, és ez a probléma, akkor melegen is gond lenne, nem?

És ez csak a hidegen való indítást befolyásolná? Ha ez lenne a probléma, ezt meleg állapotban nem lehet érzékelni?
go-szűrő? vagy még ha valamelyik tömités szar az adagolónál, ott vissza tud kicsit levegősödni...
Ha Te is hozzá szeretnél szólni, jelentkezz be!