Cikk: Kompresszorral: Honda CR-Z Mugen RZ

Témakör: Címlapon
aktuális téma
Kompresszorral: Honda CR-Z Mugen RZ

A Honda gyári tuningrészlege idén tavaszra ígérte a CR-Z ikompresszorral operáló kiadását, az iCF-et. Az új kiadás végül november végére érik be, limitált szériában, Mugen RZ névvel. Bővebben

Több megjelenítése
Kevesebb megjelenítése
1 2 3 4 5 6 7 8
Nevemsincs
#93
2012. október 10. 17:12
hát nem tudom... vagy ha bevállalják, akkor ne csodálkozzanak, hogy elpártolnak azok, akik becsapva érzik magukat, mert úgymond megvetették velük, amikor tudták, hogy lesz újabb...

tudod, az ember gyarló
egy szuzukitól nem vársz mást... viszont egy relatív nagynevű gyártó nem engedhet meg ilyet, mert hamar elveszíti a piacát
VinsGTi
#92
2012. október 10. 17:09
Hátt ja van olyan márka ahol belefér 1-1 ilyen kiadás
Nevemsincs
#91
2012. október 10. 16:59
"Ebben nem minőségi gondok vannak, hanem a konkurencia fejlődése, az ár kérdés,"
ott a kulcsszó az ár... minden autógyártónál sajnos megfigyelhető, hogy hirtelen összebarmolnak valamit olcsón és már mehet is a piacra...
a golf VI ennek lett az áldozata...
de más márkáknál is megfigyelhető... ford fiesta... az előző (mostani) széria talán 1,5 évig új(?)... jövőre itt a mégújabb
vik011
#90
2012. október 10. 16:55
Vagy a nagyobb és olcsóbb Octaviat, mint Golfot.
Egy Octavia RS árából csak egy gyengébben felszerelt kisebb teljesítményű Golf futja(már persze ha a cég autószabályzata nem köti a szintekhez a Co-kibocsátást, mert akkor nem lesz RS, max TSI).
vik011
#89
2012. október 10. 16:53
Nem véletlen... kijöttek a nagy konkurensek (Focus, Astra, stb.) az új érdekesebb modellekkel, lépni kellett nekik is.
Pl. hány új Fordot látsz és hány új VW-t?
Sokkal több a Mondeo mint a Passat, sokkal több a Focus mint a Golf, pár éve még fordított volt az arány.
Ebben nem minőségi gondok vannak, hanem a konkurencia fejlődése, az ár kérdés, és az, hogy inkább vesznek VAG-on belül SuperB-et, mint Passatot a cégek.
Nevemsincs
#88
2012. október 10. 16:46
a golf pl pont rossz példa

nem véletlen, hogy alig pár év után új szériát dobtak piacra
VinsGTi
#87
2012. október 10. 16:42
lehett az eszetlengyorstyper tulajnak a vezetési technikája nem a megfelelö
Nevemsincs
#86
2012. október 10. 16:35
élő képen azért egy kicsivel jobban mutat
vik011
#85
2012. október 10. 16:29
Különben is, a BMW egy szar RWD, amivel nem lehet télen közlekedni, ezért nem is teszem az enyémmel!
vik011
#84
2012. október 10. 16:25
Vajh' miért német autó a céges autók nagyobbik része? Mert azt a terhelést, amit kapnak ekvés autó bírná.

Egy Hiace igen, az brutál, de egy pl. UFO-Civic réges régen recsegve széthullik 200k km alatt, amit egy Golf pl. sokkal jobban bír.

Nekünk is volt Nissanunk, Hondánk, soha semmi baja nem volt, ahogy a többi németnek sem nagyon... és az 1.5-ös Almera (japán, nem török) többet evett, mint az 1.6-os Seat. A diesel accord meg többet evett, mint az Alteam. És?
VinsGTi
#83
2012. október 10. 16:19
Pepehgt
#82
2012. október 10. 16:16
lehet Ő a Pityu... és az is lehet hogy zöldséges
rambustibi
#80
2012. október 10. 16:09

Hord itt össze krumplit-tojást...
VinsGTi
#79
2012. október 10. 16:06
rambustibi
#78
2012. október 10. 16:04
Itt nem volt szó farokról, az egy másik topik, szerintem eltévedtél
VinsGTi
#77
2012. október 10. 15:48
Ö rajtoltt fikázva ....am van francia kocsi?
Gyuszo
#75
2012. október 10. 15:05
menj a sunyiba a fhanszia xaroddal!
Z_M
#74
2012. október 10. 14:35
Ha Te is hozzá szeretnél szólni, jelentkezz be!
1 2 3 4 5 6 7 8
Összesen 153 találat 8 oldalon