Cikk: Seat Ibiza Cupra 1.9TD 160lóerővel

Témakör: Címlapon
aktuális téma
Seat Ibiza Cupra 1.9TD 160lóerővel

Sok más gépcsodához hasonlóan a Seat eddigi legerősebb diesel autójának, az Ibiza Cuprának a bemutatása is a Genfi autókiállítás keretében történt. Az új 160 lóerős trónkövetelő be is váltotta a hozzá fűzött reményeket. Bővebben

Több megjelenítése
Kevesebb megjelenítése
1 2 3 4 5 6
PapaMaci
#107
2014. március 18. 22:31
Ha így nézzük, itthon aligha láttam normális tuningot. Bár én gyári állapot hívő vagyok, még is úgy gondolom, nem kellene mindenkinek neveznie az igénytelen tuningos topikba.
*remus*
#106
2014. március 18. 22:23
Csak tudod itthon már nincs is kedve az embernek elmenni akármilyen autós rendezvényre, mert annyi össze tákolt, barkácsolt, levonó tuningos autót lát, hogy rosszul van. Már akkor is jobban járnának ha teljesen gyáriba hagyják.
PapaMaci
#105
2014. március 18. 22:11
Így igaz!
Én pl azért vettem injektoros benzinest, mert az hasonlít legjobban a dízelre
Wildboy
#104
2014. március 18. 21:24
na már megint dízel-benzin vita imádom meg dobálózás a köbcentikkel, fogyasztással.... kit érdekel? ezek mind-mind csak pöcsnagyobbítós dolgok. nekem ez vaaan, nekem ennyit fogyaszt. nekem nem büdös, neked igen.... ÉS? mindenki olyan autót vesz/épít amit megengedhet magának,és ami célszerű neki a mindennapokba és nem olyat amilyet a wörtherseen, a lengyeleknél, a pöcstudjahol sokat látni. KIT ÉRDEKEL? ez itt Magyarország (vagy miaszösz) és sajnos nem úgy áll az emberek nagy része hogy a trendeknek megfelelve, naprakészen olyan autója/felnije/futóműve legyen ami menő... nem az ellentéteken kellene lovagolni, hanem a közös dolgokat kellene még jobban erősíteni, hogy egy normális összetartó autós/tuning társadalom legyen. szvsz
Black M7
#103
2014. március 18. 20:44
a v nagyonsok 300.000 fölött jár és gyári a kompresszió mindenhol,azon felül kb 150.000-ért koplett lábon járó donort veszek németből és mehet az átépités...bár olyan motort még nem láttam ami igy vagy ugy nem lehet megjavitani
Black M7
#102
2014. március 18. 20:41
nem kell fasznak lenni,elég ha 130 utazóval mész pályán és egyszercsak észreveszed hogy nem is te nyomod a gázt
PapaMaci
#100
2014. március 18. 20:39
Viszont ha a Vnagyonsokas motornak baja van, akkor párnapi hidegélelemmel kell beköltöznöd a motortérbe
Black M7
#99
2014. március 18. 20:39
láttad azt a rusnya 1.9tdi cordobánkat az irodánál? lerobbant a turbo nyomó oldala...felpörgött a motor 4000 fölé,aztán nem birtuk leállitani,letéptem a csöveket amik a szivósorra mentek és eldugaszoltam a pulcsimmal ugy rohadt le...be is fejeztük vele a foglalkozást megy a kukába...2x elugrott már rajta a vezérlés is,mert ugye a kupos kerék alul az kell ...mindegy...biztos jók ezek,de 13 év autószerelés,építés és főleg bontás után sem tudom hogy mire
prestige
#98
2014. március 18. 20:36
Akkor majd veszek bele egy komplett blokkot pici pénzért egyébként ahhoz elég fasznak kell lenni hogy odáig eljusson valaki hogy nem veszi észre...
PapaMaci
#97
2014. március 18. 20:32
...vagy amikor nem tudod leállítani a motort, mert folyamatosan tolja a turbó az olajat a motorba...
Ettől én még szeretem a dízeleket. Azok viszont nem annyira a várost...
Black M7
#96
2014. március 18. 20:29
nem tudom...én hobby célra rommá faragott kis benzinest használok,közlekedni meg kurvanagy benzinest...mindkettő megeszi a 10L-t de pont leszarom,mert megpöccintve a gázt azonnal harapnak...a bimmer meg röhögve halad 200 fölött is tartósan és még most is tud 6mp 0-100-at...10L kb minden autóbol kihozható ha rugod neki ha haladni akarsz,vagy muszáj....akkor legalább a nagy ccm nem forogja magát a halálba,nyomatékből megy mint a barom és sosincs semmi baja minimális gondozás mellett..... a suzuki 1.6 16V-t meg 3x német o. oda-vissza után 2x is hengerfejeztem,mert nem bírta a pályázást 8 órán át 120-140-el...akkor hova még a dízelt? főleg a turbódizelt...elköszön a turbo tengelye,elkezdi enni a motor saját olaját és csak akkor veszed észre ha már elfogy az olaj és beáll a motor
PapaMaci
#94
2014. március 18. 20:21
A nőmnek sajnos nem. Pedig pedzegettem neki...
prestige
#93
2014. március 18. 20:19
Maradjunk a Puncinál , az mindenkinek jó (legalábbis remélem)
tomitam
#92
2014. március 18. 20:17
Felesleges vita az egész.
Mindenkinek más jó.
Mindenki találja meg mi jó neki.
rambus2
#91
2014. március 18. 19:46
személyautókba, sportra, versenyre nokedli a dízel munkagépekbe, teherautókba való a kormi
prestige
#90
2014. március 18. 17:14
CORIG60
#89
2014. március 18. 17:08
CORIG60
#88
2014. március 18. 17:07
Napi használatban én is eljárok diesel BMW-vel mert nem tartom irreálisnak a fogyasztását pedig egy benzines közelebb állna a szívemhez de józan ésszel ennek van értelme. Hobbi autó viszont benzines mer használatából adódóan nem érdekel mennyi fogyaszt csak durrogjon lángoljon csühögjön.....
Ha Te is hozzá szeretnél szólni, jelentkezz be!
1 2 3 4 5 6
Összesen 107 találat 6 oldalon