Cikk: Seat Ibiza Cupra 1.9TD 160lóerővel
aktuális téma

Sok más gépcsodához hasonlóan a Seat eddigi legerősebb diesel autójának, az Ibiza Cuprának a bemutatása is a Genfi autókiállítás keretében történt. Az új 160 lóerős trónkövetelő be is váltotta a hozzá fűzött reményeket. Bővebben
Több megjelenítése
Kevesebb megjelenítése
Lehet itt szélsőségeket felsorolni, de azt hiszem felesleges. Mindenki belátja, hogy egy benzines jobb menetteljesitményre képes mint egy átlagdiesel. Ettől függetlenül én diesel párti maradok, hiszen az álmom egy jó TDi chippel és kicsi fogyasztással. Haleeee
Hello OZ!
Sport autok tekintetében majd akkor lesz igazad, ha a Formula 1- ben, vagy a Rally Vb mezönyében is felbukkan egy dizel motos autó (ráadásul szívó) Mert ugye az tény, hogy a Honda F1 turbo motorja 1200 LE-t hozott ki 1500 ccm-bQl


Sport autok tekintetében majd akkor lesz igazad, ha a Formula 1- ben, vagy a Rally Vb mezönyében is felbukkan egy dizel motos autó (ráadásul szívó) Mert ugye az tény, hogy a Honda F1 turbo motorja 1200 LE-t hozott ki 1500 ccm-bQl



Csáá Ollah!
A legnagyobb sajnálatomra, de egyet kell értenem veled. Én sem tudok elképzelni vérbeli sport autót diselben. Lehet, hogy a mai turbódiselek erösek, meg nyomatékosak ez az átlag autóknál biztos elég is, meg a fogyasztásuk is kisebb és lehet, hogy az átlag autóknál az övék a jövö, bár még ebben sem vagyok biztos, hiszen a benzinesben is sok tartalék van még (pl: GDI) és akkor még nem is beszéltem az egyéb alternatívákról. Végezetql csak annyit, hogy a mai korszerü turbodizel motorokat a hasonló hengerürtartalmú turbobenzinesekkel kéne összehasonlítani, és akkor mindjárt kiderül, hogy a nyomatékban sincs olyan elQnyük, a teljesítményröl nem is beszélve
A legnagyobb sajnálatomra, de egyet kell értenem veled. Én sem tudok elképzelni vérbeli sport autót diselben. Lehet, hogy a mai turbódiselek erösek, meg nyomatékosak ez az átlag autóknál biztos elég is, meg a fogyasztásuk is kisebb és lehet, hogy az átlag autóknál az övék a jövö, bár még ebben sem vagyok biztos, hiszen a benzinesben is sok tartalék van még (pl: GDI) és akkor még nem is beszéltem az egyéb alternatívákról. Végezetql csak annyit, hogy a mai korszerü turbodizel motorokat a hasonló hengerürtartalmú turbobenzinesekkel kéne összehasonlítani, és akkor mindjárt kiderül, hogy a nyomatékban sincs olyan elQnyük, a teljesítményröl nem is beszélve
Látom vannak még diesel szeretők.... Jár a 10 pont

Miért ne lehetne sport/sportos autóba dízel mocit tenni?? A mai dízeleket össze sem lehet hasonlítani a korábbi kerregő, füstokádó lomha dízelekkel. Egy jó dízelmoci ma már szinte olyan erős, ha nem erősebb mint egy vele egyező méretű benzinesé, miközben a nyomatéka jóval nagyobb, fogyasztása kevesebb. Egy mai dízel motor a korom kivételével kevesebb károsanyagot termel, mint egy benzines, de a korom ellen a megoldás a részecskeszűrő. Szerintem is a dízeleké a jövő, és azt is megemlíteném, hogy már versenyt is nyertek dízellel! Lásd a Spa-ban rendezett 24 órás versenyt. Először a VW nyert egy 1.9-es TDI Golffal (ők indultak itt először dízellel), utánna meg a BMW egy 320d-vel nem is egyszer.
Igazad van brother. De még mennyire. Nem vagyok oda a Mercikért, de az új Diesel merciknek a hangját már szinte nem is hallod, annyira halk. Dorombol mint egy nagycica. A hátadon feláll a ször....annyira jó. Na de ez csak az én véleményem, de ezt tartom.



Jézusom. Ültél te már igazi diesel autóban? Mármint amiben van power. Valami iszonyat jól mennek, és nem azért mert húúúú de sok a lóerő bennük, hanem, mert nagy a nyomaték. Sokkal nagyobb élmény egy jó TDi vel nyomulni, mint egy benzinfalóval. Mellesleg olcsóbban jársz vele...
Tutira a dízeleké a jövő!!
És ezt már nem lehet kétségbe vonni! Hihetetlen, de igaz!
És ezt már nem lehet kétségbe vonni! Hihetetlen, de igaz!
Hát Ollah....márpedig ennek van jövője. Ha lett volna huzamosabb ideig diesel autód, tudnád te is. peace



A témánál maradva: dízel sportautó?
Nemá....
Attól függetlenül, hogy elismerem, gyors meg minden, de dízel mocit rakni sport/sportos autóba?????????
Lehet, hogy pár év múlva szégyelleni fogom magamat ezért, de most egy lájtosabb nemi erőszakhoz tudnám hasonlítani.
Éljenek a benzintemetők!!! 





Vagy századot?

Inkább tizedet akartál irni ugye?

Bakker utálom a diesel verdákat de ez meggyőzött! Asszem váltanom kéne....

NA, itt vagyok ni.
Teljesen őszintén és nem angyképűségből, de nekem ezek az új Ibik nem igazán jönnek be, még az eleje csak-csak, de hátul vmi nem stimmel.
Akkor már inkább Cordoba(amit soha nem szerettem, csúnya)
Na szóval, ha Ibi akkor a Balié(vagy az enyém
)
vagy még inkább Leon Cupra.
A belső tér is kicsit ótvarabb lett a hármashoz képest, de ki tudja mit hoz a jövő, a végén még én is ebben fogok virítani.
Azok a felnik se smmik, inkább ezek,mnit az én 13asaim.
Egy küszöb talán még ráférne, nem?

Teljesen őszintén és nem angyképűségből, de nekem ezek az új Ibik nem igazán jönnek be, még az eleje csak-csak, de hátul vmi nem stimmel.
Akkor már inkább Cordoba(amit soha nem szerettem, csúnya)
Na szóval, ha Ibi akkor a Balié(vagy az enyém


vagy még inkább Leon Cupra.
A belső tér is kicsit ótvarabb lett a hármashoz képest, de ki tudja mit hoz a jövő, a végén még én is ebben fogok virítani.

Azok a felnik se smmik, inkább ezek,mnit az én 13asaim.
Egy küszöb talán még ráférne, nem?

Most van nálam egy Pug 206 XS sport, ezen 195/55*15-ös gyári kerekek vannak és a hátsót max terhelésnél 3 barra kell nyomni, ez a gyári adat! Én mindig a max terhelésre vagy egy kicsit többre nyomom a kerekeket!
Kint a H.ringen a Bmw-n a 225/40*16-os ha 2,7-2,9-re nyomtam akkor kb 2 másodpercet javult az autó a 2,3 barhoz képest!
Kint a H.ringen a Bmw-n a 225/40*16-os ha 2,7-2,9-re nyomtam akkor kb 2 másodpercet javult az autó a 2,3 barhoz képest!
Huhh, 4 bar?????? Már a 2,5et is sokallom... Én most tetettem fel a gumikat (225/45 R17) és 2,3-ra nyomattam öket. Valamit rosszul tudok?

Teljesen egyetertek Veled.
Nagy teljesitmeny, kis fogyasztas...KORREKT.
Es meg van benne lehetoseg boven...
Nagy teljesitmeny, kis fogyasztas...KORREKT.
Es meg van benne lehetoseg boven...
Gyerekek.... Ennél jobb autót magyar embernek ki sem lehetne találni. Árat nem irnak, de gondolom olyan 7 misi körül mozog. Imádnivaló a verdaaa
szerintem TÖKKÉLETES!!! bár az alap ibik nem tetszenek, felni a gumiméret miatt, ez nagyon komoly!!
najolvan,azé nemkell leszolni a picikét,mer nekem is majdnem ilyen ótóm van,csak nem Cupra R.De én imádom,azthiszem szerelmes vagyok a tütümbe

Ha Te is hozzá szeretnél szólni, jelentkezz be!