Cikk: Seat Ibiza Cupra 1.9TD 160lóerővel

Témakör: Címlapon
aktuális téma
Seat Ibiza Cupra 1.9TD 160lóerővel

Sok más gépcsodához hasonlóan a Seat eddigi legerősebb diesel autójának, az Ibiza Cuprának a bemutatása is a Genfi autókiállítás keretében történt. Az új 160 lóerős trónkövetelő be is váltotta a hozzá fűzött reményeket. Bővebben

Több megjelenítése
Kevesebb megjelenítése
1 2 3 4 5 6
Suncee
#27
2004. március 28. 15:45
Lehet itt szélsőségeket felsorolni, de azt hiszem felesleges. Mindenki belátja, hogy egy benzines jobb menetteljesitményre képes mint egy átlagdiesel. Ettől függetlenül én diesel párti maradok, hiszen az álmom egy jó TDi chippel és kicsi fogyasztással. Haleeee
BGY
#26
2004. március 27. 12:25
Hello OZ!
Sport autok tekintetében majd akkor lesz igazad, ha a Formula 1- ben, vagy a Rally Vb mezönyében is felbukkan egy dizel motos autó (ráadásul szívó) Mert ugye az tény, hogy a Honda F1 turbo motorja 1200 LE-t hozott ki 1500 ccm-bQl
BGY
#25
2004. március 27. 12:21
Csáá Ollah!
A legnagyobb sajnálatomra, de egyet kell értenem veled. Én sem tudok elképzelni vérbeli sport autót diselben. Lehet, hogy a mai turbódiselek erösek, meg nyomatékosak ez az átlag autóknál biztos elég is, meg a fogyasztásuk is kisebb és lehet, hogy az átlag autóknál az övék a jövö, bár még ebben sem vagyok biztos, hiszen a benzinesben is sok tartalék van még (pl: GDI) és akkor még nem is beszéltem az egyéb alternatívákról. Végezetql csak annyit, hogy a mai korszerü turbodizel motorokat a hasonló hengerürtartalmú turbobenzinesekkel kéne összehasonlítani, és akkor mindjárt kiderül, hogy a nyomatékban sincs olyan elQnyük, a teljesítményröl nem is beszélve
Suncee
#24
2004. március 27. 11:41
Látom vannak még diesel szeretők.... Jár a 10 pont
OZ
#23
2004. március 27. 09:28
Miért ne lehetne sport/sportos autóba dízel mocit tenni?? A mai dízeleket össze sem lehet hasonlítani a korábbi kerregő, füstokádó lomha dízelekkel. Egy jó dízelmoci ma már szinte olyan erős, ha nem erősebb mint egy vele egyező méretű benzinesé, miközben a nyomatéka jóval nagyobb, fogyasztása kevesebb. Egy mai dízel motor a korom kivételével kevesebb károsanyagot termel, mint egy benzines, de a korom ellen a megoldás a részecskeszűrő. Szerintem is a dízeleké a jövő, és azt is megemlíteném, hogy már versenyt is nyertek dízellel! Lásd a Spa-ban rendezett 24 órás versenyt. Először a VW nyert egy 1.9-es TDI Golffal (ők indultak itt először dízellel), utánna meg a BMW egy 320d-vel nem is egyszer.
Suncee
#22
2004. március 27. 03:18
Igazad van brother. De még mennyire. Nem vagyok oda a Mercikért, de az új Diesel merciknek a hangját már szinte nem is hallod, annyira halk. Dorombol mint egy nagycica. A hátadon feláll a ször....annyira jó. Na de ez csak az én véleményem, de ezt tartom.
Suncee
#21
2004. március 27. 03:16
Jézusom. Ültél te már igazi diesel autóban? Mármint amiben van power. Valami iszonyat jól mennek, és nem azért mert húúúú de sok a lóerő bennük, hanem, mert nagy a nyomaték. Sokkal nagyobb élmény egy jó TDi vel nyomulni, mint egy benzinfalóval. Mellesleg olcsóbban jársz vele...
pepe77
#20
2004. március 24. 18:51
Tutira a dízeleké a jövő!!
És ezt már nem lehet kétségbe vonni! Hihetetlen, de igaz!
MaxEL
#19
2004. március 24. 12:33
Hát Ollah....márpedig ennek van jövője. Ha lett volna huzamosabb ideig diesel autód, tudnád te is. peace
Ollah
#18
2004. március 24. 12:32
A témánál maradva: dízel sportautó? Nemá.... Attól függetlenül, hogy elismerem, gyors meg minden, de dízel mocit rakni sport/sportos autóba????????? Lehet, hogy pár év múlva szégyelleni fogom magamat ezért, de most egy lájtosabb nemi erőszakhoz tudnám hasonlítani. Éljenek a benzintemetők!!!
VASILIJ
#16
2004. március 23. 13:51
Inkább tizedet akartál irni ugye?
Bishop
#15
2004. március 23. 13:35
Bakker utálom a diesel verdákat de ez meggyőzött! Asszem váltanom kéne....
Haga
#14
2004. március 23. 13:18
NA, itt vagyok ni.
Teljesen őszintén és nem angyképűségből, de nekem ezek az új Ibik nem igazán jönnek be, még az eleje csak-csak, de hátul vmi nem stimmel.
Akkor már inkább Cordoba(amit soha nem szerettem, csúnya)
Na szóval, ha Ibi akkor a Balié(vagy az enyém)
vagy még inkább Leon Cupra.
A belső tér is kicsit ótvarabb lett a hármashoz képest, de ki tudja mit hoz a jövő, a végén még én is ebben fogok virítani.
Azok a felnik se smmik, inkább ezek,mnit az én 13asaim.
Egy küszöb talán még ráférne, nem?
MadMax
#13
2004. március 23. 08:19
Most van nálam egy Pug 206 XS sport, ezen 195/55*15-ös gyári kerekek vannak és a hátsót max terhelésnél 3 barra kell nyomni, ez a gyári adat! Én mindig a max terhelésre vagy egy kicsit többre nyomom a kerekeket!
Kint a H.ringen a Bmw-n a 225/40*16-os ha 2,7-2,9-re nyomtam akkor kb 2 másodpercet javult az autó a 2,3 barhoz képest!
Ollah
#12
2004. március 23. 08:02
Huhh, 4 bar?????? Már a 2,5et is sokallom... Én most tetettem fel a gumikat (225/45 R17) és 2,3-ra nyomattam öket. Valamit rosszul tudok?
DagiNinja
#11
2004. március 23. 07:47
Teljesen egyetertek Veled.
Nagy teljesitmeny, kis fogyasztas...KORREKT.
Es meg van benne lehetoseg boven...
Suncee
#10
2004. március 22. 23:39
Gyerekek.... Ennél jobb autót magyar embernek ki sem lehetne találni. Árat nem irnak, de gondolom olyan 7 misi körül mozog. Imádnivaló a verdaaa
Mareek
#9
2004. március 22. 22:54
szerintem TÖKKÉLETES!!! bár az alap ibik nem tetszenek, felni a gumiméret miatt, ez nagyon komoly!!
Vadi
#8
2004. március 22. 22:44
najolvan,azé nemkell leszolni a picikét,mer nekem is majdnem ilyen ótóm van,csak nem Cupra R.De én imádom,azthiszem szerelmes vagyok a tütümbe
Ha Te is hozzá szeretnél szólni, jelentkezz be!
1 2 3 4 5 6
Összesen 107 találat 6 oldalon