Gyorsasági OB
aktuális téma

sziasztok,azért hoztam létre ezt a témát,mert sokan nem ismerik,és szeretném ha sokan megismernék magyarországon.
Most hétvégén volt a szezonnyitó,és remélem Bishop szakemberünk segítségével,hamarosan egy kis ízelítőt kaphattok videó formájában
Több megjelenítése
Kevesebb megjelenítése
A hétvégén véget ér a 2009. évi Duna Autó Autós Gyorsasági Országos Bajnokság. A hungaroringi verseny a Team Unicorse rendezésében zajlik majd és a megszokott program mellett több érdekességet is tartalmaz.
A Baltic-Alpok-Adria Túraautó Trophy egy új kezdeményezés, a jövőre több fordulósra tervezett sorozat nulladik, bemutatkozó futamára kerül majd sor a Hungaroringen. A futamra nevezhet minden 1600-2000 köbcentiméteres autó, amely megfelel az S-2000, SP, ST, GrF, GrH vagy a a zóna E1 szabálynak, azaz a rendező vár minden egykori STW - BTCC - Superturismo - Superproduction - ETCC illetve minden WTCC-s és E1 autót. Céljuk hogy versenyzési lehetőséget biztosítsanak, és összefogják ezeket a komoly 2 literes autókat.
Time Attack néven egy új fajta versenyzési forma is jelen lesz a Hungaroringen. Ebben utcai sportautókkal próbálnak meg az indulók egyre gyorsabb köröket teljesíteni a versenypályán.
Az újdonságok mellett természetesen pályára lépnek a Duna Autó Autós Gyorsasági Országos Bajnokság megszokott autói, láthatjuk a kis és nagy túraautók versenyét, a formula autókat, a Suzuki Swift Kupa és SEAT Leon Szuperkupa valamint a BMW 325i Challenge futamait.
A Baltic-Alpok-Adria Túraautó Trophy egy új kezdeményezés, a jövőre több fordulósra tervezett sorozat nulladik, bemutatkozó futamára kerül majd sor a Hungaroringen. A futamra nevezhet minden 1600-2000 köbcentiméteres autó, amely megfelel az S-2000, SP, ST, GrF, GrH vagy a a zóna E1 szabálynak, azaz a rendező vár minden egykori STW - BTCC - Superturismo - Superproduction - ETCC illetve minden WTCC-s és E1 autót. Céljuk hogy versenyzési lehetőséget biztosítsanak, és összefogják ezeket a komoly 2 literes autókat.
Time Attack néven egy új fajta versenyzési forma is jelen lesz a Hungaroringen. Ebben utcai sportautókkal próbálnak meg az indulók egyre gyorsabb köröket teljesíteni a versenypályán.
Az újdonságok mellett természetesen pályára lépnek a Duna Autó Autós Gyorsasági Országos Bajnokság megszokott autói, láthatjuk a kis és nagy túraautók versenyét, a formula autókat, a Suzuki Swift Kupa és SEAT Leon Szuperkupa valamint a BMW 325i Challenge futamait.
akkor folyt köv holnap. Nem harizok.



ugyan, ami olyan azt privibe lerendezzük

na de most eszek kicsit, meg hulla is vagyok, szóval ne hari

jah azért jöttem, hogy ne érezd magad egyedül
na végre valaki.

fiagt letudva.
Marhajó volt.



Marhajó volt.


Program
2009. augusztus 29., szombat
08.15 – 08.45 Alpe Adria Clio Kupa 1. szabadedzés 30’
09.00 – 10.20 FIA GT szabadedzés 80’
10.30 – 11.00 taxizás
11.20 – 11.50 Alpe Adria Clio Kupa szabadedzés 2 30’
12.05 – 13.25 FIA GT előzetes időmérő 80’
13.40 – 14.10 Alpe Adria Clio Kupa időmérő 30’
14.30 – 16.30 taxizás
16.45 – 17.20 FIA GT időmérő edzés 15’/5’/15’
18.00 – 18.30 Alpe Adria Clio Kupa 1. verseny 30’
2009. augusztus 30., vasárnap
09.00 – 09.10 Alpe Adria Clio Kupa bemelegítés 10’
09.20 – 09.50 FIA GT bemelegítés 30’
10.00 – 10.30 Alpe Adria Clio Kupa 2. időmérő 30’
10.45 – 12.30 taxizás
13.15 – 15.15 FIA GT verseny 120’
15.45 – 16.15 Alpe Adria Clio Kupa 2. verseny 30’
2009. augusztus 29., szombat
08.15 – 08.45 Alpe Adria Clio Kupa 1. szabadedzés 30’
09.00 – 10.20 FIA GT szabadedzés 80’
10.30 – 11.00 taxizás
11.20 – 11.50 Alpe Adria Clio Kupa szabadedzés 2 30’
12.05 – 13.25 FIA GT előzetes időmérő 80’
13.40 – 14.10 Alpe Adria Clio Kupa időmérő 30’
14.30 – 16.30 taxizás
16.45 – 17.20 FIA GT időmérő edzés 15’/5’/15’
18.00 – 18.30 Alpe Adria Clio Kupa 1. verseny 30’
2009. augusztus 30., vasárnap
09.00 – 09.10 Alpe Adria Clio Kupa bemelegítés 10’
09.20 – 09.50 FIA GT bemelegítés 30’
10.00 – 10.30 Alpe Adria Clio Kupa 2. időmérő 30’
10.45 – 12.30 taxizás
13.15 – 15.15 FIA GT verseny 120’
15.45 – 16.15 Alpe Adria Clio Kupa 2. verseny 30’
FIA GT Világbajnokság Budapest, Hungaroring
2009. augusztus 29-30.
A GT-k olyan sportautók, amelyeket közúti használatra terveztek és a versenyzéshez átalakítottak. A GT1 autók erősebbek és jobban eltérhetnek az alapmodelltől, míg a GT2 autók közelebb állnak a közúton használt eredeti modellekhez.
A FIA GT bajnokságon olyan legendás márkák versenyautói szórakoztatják a nézőket, mint például a Ferrari, a Maserati, az Aston Martin és a Lamborghini.
Belépődíj nincsen. Beengedés a Hungaroring 8-as és a 7-es kapuin történik.
FIA GT Világbajnokság
Budapest, Hungaroring – 2009. augusztus 29.-30.



2009. augusztus 29-30.
A GT-k olyan sportautók, amelyeket közúti használatra terveztek és a versenyzéshez átalakítottak. A GT1 autók erősebbek és jobban eltérhetnek az alapmodelltől, míg a GT2 autók közelebb állnak a közúton használt eredeti modellekhez.
A FIA GT bajnokságon olyan legendás márkák versenyautói szórakoztatják a nézőket, mint például a Ferrari, a Maserati, az Aston Martin és a Lamborghini.
Belépődíj nincsen. Beengedés a Hungaroring 8-as és a 7-es kapuin történik.
FIA GT Világbajnokság
Budapest, Hungaroring – 2009. augusztus 29.-30.



marhaérdekes cikk a ringi kamionversenyekről
+a kommentek...
+a kommentek...



Ha Te is hozzá szeretnél szólni, jelentkezz be!