Kadett klub
aktuális téma

Szívesen látjuk itt a régi és új Kadett tulajokat, vagy akik csak szeretik ezt a típust
Kadett Klub oldala
Több megjelenítése
Kevesebb megjelenítése
...hja... és van vagy 2 kocsira való alkatrészem itt-ott.
Nekem van egy tsudálatos bódém. G60-as. Erősített nyúlványok, ragasztott szélvédő, és nagyon jó állapotban. Anno kikapirgáltam a bitument az aljából, hogy újrarakom vastagabban. Aztán összeraktam "tanulmánynak" hozzá a mostanit, és vagy 4 éve ezzel járok. Műszakilag rendben van, de nem mennék vele kiállításra. A motor kérdéskörön is elakadtam. A TDI-t már nem annyira szeretik külföldön, újabb motorhoz meg sokat kellene faragni, amit megint csak nem szeretnék. Szóval elakadtam. Megfogyott a lendület, elfogyott az ihlet.
Én is összevásároltam még millió kacatot Kadetthoz, 2 kocsit tényleg szó szerint a méhtelep elől hoztam el, de mindegyik eredeti GSi volt, nevemre is irattam őket. Egyet mindenképp össze akarok rakni, azután meg... meglátjuk... Meg is kaptam, hogy olyanból építkeztem, amit még a vasba is megválogattak volna, de jobb alap nincsen már sajnos... 5 vagy 6 év félretett pénzéből álltam neki a projektnek, tényleg 0-ról indultam az egésszel, ahogy a cikk is bemutatja... A fehér építése közben nagyon sok problémába ütköztünk, kétszer került vissza a lakatoshoz, nem azért mert szar munkát végzett rajta, hanem mert olyan rejtett hibái, meg vetemedései voltak a bódénak, amit egyszerűen kimérni sem lehetett, minden olyan fura volt a kocsin, pedig komolyabban törve se volt a bódé... Csak a kasztnismunka volt 1,2 millió Ft, de azt bátran merem állítani nagyképűség nélkül, hogy itthon biztosan a legigényesebb kilakatolt, megerősített 3 ajtós E Kadett, amin már minden méret stimmel. Utánna jött egy fényező, aki megfolyatta a festéket rajta, anyagköltséget buktam. Most várja a második fényét, meg az összerakást, de a lendületem erősen megcsappant sajnos, nagyon kevesen maradtunk akik értékelik ezt a fajta autóépítést, meg a Kadettosok között is akkora széthúzás lett, hogy az hihetetlen... Azon is elgondolkoztam, hogy az itthoni Opelos társadalomnak be se mutatom a kocsit, hanem inkább elmegyek vele Oscherslebenbe a legnagyobb Opel találkozóra, vagy Hollandiába, Olaszországba, ahol értékelik is a Kadettot és valamelyest van is értéke.
Irigyellek ám! Nekem sajnos elfogyott az energiám az autóépítésből. Ha elkopik a jelenlegi 2 golfom, lehet, kiszállok belőlle. De majd még meglátjuk.
Neked viszont nagyon sok erőt kívánok még hozzá!
Neked viszont nagyon sok erőt kívánok még hozzá!
Bizony, nincs bölcső, csak alsó-felső toronymerevítő, még hátra is illik felülre. A fix hátsó híd annyit tart, hogy oda alulra nem kell. Egyébként a 3 ajtós Kadett bódé nem a merevségről híres. Egy 5 ajtós, vagy egy sedan ill. a cabrio sokkal merevebb. Nem tekerednek azok annyira. De Golfból előbb találsz jobb bódét mint Kadettból. Egyébként ha igazi sleepert építenék, akkor tuti sedanból indulnék ki...
Nem is vettem annak. Kinek a pap, kinek a paplan...
Kettesből volt 160Le, mi több, 79db 210Le-s is. Én beérem épp egy 110-essel, és 4.2l-es fogyasztással. De ez sem a saját motorja már...
Nem is gondoltam volna, hogy a kadettek még bölcső nélkül nőttek fel.
Kettesből volt 160Le, mi több, 79db 210Le-s is. Én beérem épp egy 110-essel, és 4.2l-es fogyasztással. De ez sem a saját motorja már...
Nem is gondoltam volna, hogy a kadettek még bölcső nélkül nőttek fel.
És ezzel nem szidtam a VW se, mert ez a papírforma is. Alapból a 20SEH tudott 130 pacit 8 szelepesként, az 1.8-as katalizátoros 16V Golf GTI pedig 137 lóerőt. És a Kadett 100 kg-al könnyebb alapból. Az XE-ről pedig ne is beszéljünk
1000 kg, 156 lóerő. Az persze megint más kérdés, hogy az a motor mennyire Opel.

ez jó, még nem hallottam, pedig pár éve mozgok már autós körökben.





Itt jön az örök klasszikus!
Der beste GTI heißt GSi!
Der beste GTI heißt GSi!


Jó az a kocka golf még mindíg




Szép estét!
Nézd mit találtam egy bontóba... MS szett sedanra
Ilyet se láttam még, de kishazánk mindig tartogat meglepetéseket!

Nézd mit találtam egy bontóba... MS szett sedanra


[ link: vancello.blog.hu ]
Hátha valakit érdekel unalmas perceibe
Anno felkértek hogy írjak egy cikket a Kadettról... Hát azóta sajnos egy fényező majdnem romba döntötte ezt, illetve megküzdöttem 1,5 kg gittel is a tetőlemezen a hajrában. Most is jöttek még szépségek, de már kezdem látni az alagút végét, még ha nagyon lassan is csak sajnos.... Ráadásul kezd nagyon hiányozni is
(Kicsit megváltozott a fórum, amióta nem jártam itt
)
Hátha valakit érdekel unalmas perceibe


(Kicsit megváltozott a fórum, amióta nem jártam itt

Szia itt is


Pripjatyban is maradtak páran.
Jé, van élet
Én már teljesen abba a tudatban voltam, hogy kihalt a carstyling.

És a Menekülő 1-es napjainkban... Ő az egyetlen olyan pécsi Kadi, ami életben maradt így a fórum indulása óta kb. És jó abban a tudatban lenni, hogy épül!

Norbi féle cabrio sajnos nem büntet már többet... /
Ha Te is hozzá szeretnél szólni, jelentkezz be!