Veszprémiek figyelem!!!
aktuális téma

Üdvözlünk mindenkit a VTT otthonában!
Ez a topic a veszprémi és környékbeli tunnerek számára van fenntartva. A topic fő célja a kis közösségünk összetartása, találkozók szervezése.
VÁRUNK MINDEN ÉRDEKLŐDŐT ILLETVE TUNERT SOK SZERETETTEL!!!
Köszönettel az egész csapat nevében Ches (MOD)
Facebook elérhetőségünk: VTT Tuning (zárt/rejtett) csoport
Keresd Ches-t vagy valamelyik aktív tagot és látogass ki hozzánk. Garantált, hogy köztünk rekedsz!
Ez a topic a veszprémi és környékbeli tunnerek számára van fenntartva. A topic fő célja a kis közösségünk összetartása, találkozók szervezése.
VÁRUNK MINDEN ÉRDEKLŐDŐT ILLETVE TUNERT SOK SZERETETTEL!!!
Köszönettel az egész csapat nevében Ches (MOD)
Facebook elérhetőségünk: VTT Tuning (zárt/rejtett) csoport
Keresd Ches-t vagy valamelyik aktív tagot és látogass ki hozzánk. Garantált, hogy köztünk rekedsz!


Több megjelenítése
Kevesebb megjelenítése
Az időtartam az lényegtelen üzembiztos legyen amíg megy az a lényeg

Az utcai autóm kesztyűtartójában van így nemtom linkelni

Köszönöm a ködoszlatást Geb
.


Gondolkodtam már az x20xev és a c20let házasításán (motorszám miatt), de nincs erre felesleges százezreim, valamint a szoftveres probléma is elriasztott. Így maradt egy enyhe módosítás az eredeti felálláson... Használható is, az átlaghoz képest megy is... :)
én mondtam h így a várható időtartam csökken...
am az is megoldás amit mondasz... kinek mi...

am az is megoldás amit mondasz... kinek mi...
Na, igen, és lesz egy alig használható autód... Nos, nekem elég így is... Ha meg mégsem, akkor inkább egy c20let.
Pl: sikból levenni, nyílások bővítése polirozás, szelepcsere, veztengely csere...
És megfelelő helyen csináltatva ahol tudják is hogy mi hogyan is kell , hogy jól működjön. Sok műhely csinál itthon ilyesmiket de mint mindenből ebből is vannak kokányok.
A 121 hengerfeje az egy olyan műhelyben készült ahol több versenyszériába versenymotorokat építenek.
És megfelelő helyen csináltatva ahol tudják is hogy mi hogyan is kell , hogy jól működjön. Sok műhely csinál itthon ilyesmiket de mint mindenből ebből is vannak kokányok.
A 121 hengerfeje az egy olyan műhelyben készült ahol több versenyszériába versenymotorokat építenek.
jah az lemaradt, bár úgyis szakember csinálja, akk tudja h a hengerfejet csak bizonyos mértékben lehet políroztatni, mert nem szabad elvékonyodnia
(a hengereknél meg nem tükörpolírt csinálnak hanem speciális kereszt irányú vékony karcokat visznek bele, hogy legyen hely az olajnak is) :)
(a hengereknél meg nem tükörpolírt csinálnak hanem speciális kereszt irányú vékony karcokat visznek bele, hogy legyen hely az olajnak is) :)
minden autónál sokat kell melózni a + lóerőkért :D az opelnál se nehezebb... német autó a japántól jelentős különbségét tekintve annyi h kevesebbet forog, kisebb fordulaton van nyomatékcsúcson míg a japánok a nagy fordulatszámra törekedtek és így később éri el a nyomaték csúcsot...
akarod húzkodni az Opeled? políroztasd ki a blokkot szakemberrel (nem "szakemberrel") + a hengerfejet... a 2 verérműtengelyest könnyebb húzni... vezérműtengely állapotát nézd meg ajánlott belőle "sportot" venni, ahol nagyobbak a bütykök így nagyobbat nyit a szelep, aztán ott van még a befecskendezés... injektorokkal is lehet variálni h több nafta kerüljön az égéstérbe, de akkor már a gyújtást is kell szabályozni, nem árt egy írható ECU... gyújtáskábelek cseréje jobb minőségűre, megfelelő gyertya választás és egy jó kipuf rendszer... (esetleg még a váltó és a kuplung bizonyos módosításai) mondjuk egy erősebb kuplungtárcsa...
kb ennyiből áll egy Opel motor felhúzkodása
akarod húzkodni az Opeled? políroztasd ki a blokkot szakemberrel (nem "szakemberrel") + a hengerfejet... a 2 verérműtengelyest könnyebb húzni... vezérműtengely állapotát nézd meg ajánlott belőle "sportot" venni, ahol nagyobbak a bütykök így nagyobbat nyit a szelep, aztán ott van még a befecskendezés... injektorokkal is lehet variálni h több nafta kerüljön az égéstérbe, de akkor már a gyújtást is kell szabályozni, nem árt egy írható ECU... gyújtáskábelek cseréje jobb minőségűre, megfelelő gyertya választás és egy jó kipuf rendszer... (esetleg még a váltó és a kuplung bizonyos módosításai) mondjuk egy erősebb kuplungtárcsa...
kb ennyiből áll egy Opel motor felhúzkodása
A komolyabb hengerfej munka mit takar? A csatornák felbővítését, vagy a nagyobb szelepeket is? Opeloknál az 50Le-ért is rengeteget kell melózni...
Zoliiiiii!!!!!
Kéne egy kormány műbizonylat...Mondtad múltkor hogy tudsz nyomtatható állapotút....Kéne nekem a linkje!!!!
Előre is köszi!
Kéne egy kormány műbizonylat...Mondtad múltkor hogy tudsz nyomtatható állapotút....Kéne nekem a linkje!!!!

dehogyisnem... csak érteni kell kicsit hozzá...
am Gabrielnek tökéletesen igaza van, ezek mind az időtartam kárára mennek... de hát ez egy ilyen dolog
am Gabrielnek tökéletesen igaza van, ezek mind az időtartam kárára mennek... de hát ez egy ilyen dolog
Ki lehet hozni, csak az élettartam jelentősen csökken nem 100e km-ben lehet mérni hanem max 10e km-ben. De igazából az sem mindegy milyen motor az alap, mert van ami alapból nem tudja, de vannak motorok amikben nagyon sok tartalék van még alapból.
Van egy ismerős neki van egy Mazda 121 1.3 gyárilag 78 Le, a hengerfej van komolyabban átalakítva rajta hozzá megfelelő vezérműtengellyel és elektronika padon 119Le most az autó és még pár dolgot lehetne faragni rajta, hogy plusz Le jöjjenek elő.
Vagy pl gyárilag jó pár Mazda motor ide Európába visszafojtva, hozta a Mazda a más előírások miatt. Pl a 2.5 V6 motorok a 90-es évekből itt nálunk 160-166Le között volt kint japánban 200Le.
A lényeg jó alap motor kell nem mindegy melyiket piszkálja az ember, tudni kell a jó megfelelő gépműhelyeket , megfelelő alkatrészeket beszerezni beszerelni és meg lehet a kívánt teljesítmény.
Van egy ismerős neki van egy Mazda 121 1.3 gyárilag 78 Le, a hengerfej van komolyabban átalakítva rajta hozzá megfelelő vezérműtengellyel és elektronika padon 119Le most az autó és még pár dolgot lehetne faragni rajta, hogy plusz Le jöjjenek elő.
Vagy pl gyárilag jó pár Mazda motor ide Európába visszafojtva, hozta a Mazda a más előírások miatt. Pl a 2.5 V6 motorok a 90-es évekből itt nálunk 160-166Le között volt kint japánban 200Le.
A lényeg jó alap motor kell nem mindegy melyiket piszkálja az ember, tudni kell a jó megfelelő gépműhelyeket , megfelelő alkatrészeket beszerezni beszerelni és meg lehet a kívánt teljesítmény.
Szívó motorból az alapx2 teljesítményt SIMÁN kihozni véleményem szerint nem lehet, hacsak nem teszel rá egy csigát, vagy nitrot, v cseréled egy nagyobb motorra, ami ezt tudja. Még egy 150Le benzinesen is nagyon sokat kell reszelgetni, hogy felkússzon 200LE környékére. Egyszóval tényleg kíváncsi vagyok...

simán kihozható belőle Zoli jól megcsinálta
Gondold végig, hogy lehet könnyen egyszerűen plusz teljesítményt kihozni egy motorból és talán rájössz magad is, Zoli valószínűleg majd csak személyesen árulja el a receptet itt nem biztos, hogy leírja.
Gondold végig, hogy lehet könnyen egyszerűen plusz teljesítményt kihozni egy motorból és talán rájössz magad is, Zoli valószínűleg majd csak személyesen árulja el a receptet itt nem biztos, hogy leírja.
102LE? Mindezt szívó motorból? Hogyan?
Gyárihoz képest 102 lóval erősebb

Nem akarok vitázni, nem szokásom
, ha hozol kintről C20LET-el szerelt Opelt (nem akarom felsorolni az összes típust), és ügyesen kezeled a dolgokat akkor még olcsóbb is lesz, nekem már van pár mocim ami már ingyenbe van, csak a meló, de azt meg szívesen csinálom.

Mihez képest 50 lovat
?

akkor mi biztosan találkoztunk és így már vágom is kiről beszélsz... C20LET Lexmaul szívósor.... piros GSI (legalábbis legutóbb az volt) de még garázs projectes
fiatal 20vége 30on eleje körüli csávó
fiatal 20vége 30on eleje körüli csávó
Ha Te is hozzá szeretnél szólni, jelentkezz be!