A4 1.8 T VENTOBA

Témakör: Helpdesk
aktuális téma
A4 1.8 T VENTOBA

Sziasztok azzal a problémával állok szembe hogy be szereztem egy zuzott A4 1.8 t quattrot és a motort be akarom rakni a ventomba de a valto hibadzik mivel ez négykerék hajtásos és hossz motoros mig a wv kereszt motoros.De viszont azt mondják a nagy szerelők hogy az egész hajtás láncot át lehet rakni.tehát várom a hozzá értőket és szolókat köszi előre is

Több megjelenítése
Kevesebb megjelenítése
2 3 4 5 6 7 8 9 10
sleon
#61
2009. március 06. 11:11
És ha esetleg fel van húzva 210-fölé akkor ott a különböző fordulatszám tartományban mekkorát tölt a k03?
davidsz
#60
2009. március 06. 11:09
Nekem is jó lett volna gyárilag ... de módosítottak rajta 0 km-s korában. Így hagytam, mert bizonyított is hogy jó.
Különben a büdös életben nem nyúltam volna hozzá
davidsz
#58
2009. március 06. 11:07
Illik ... de a keresztmetszet, a szelepek nyitása azért gátat szab a dolognak
Ha egyszer elkezdi az ember, akkor oda jut hogy 1000 mindent módosítani kell, hogy optimális legyen a dolog.
nálam szerencsére megtaláltuk az "arany közép utat" - megy, nem hullik szét, és nem zabálja le a gatyámat
Jony Bravo
#56
2009. március 06. 11:06
Csak azt akartam érzékeltetni hogy a sok 2kerekes (legyen első, vagy hátsó) elindulásnál csak kaparnak addig az összkerék simán elindul.
HepajLEON
#54
2009. március 06. 11:06
hoje, nekem ez igy jo ahogy van gyari allapotban, inkabb belul bebőrözöm
Maci
#53
2009. március 06. 11:05
ez nem volt törve, itthoni autó csak előző tulaj kivitte németekhez
*remus*
#52
2009. március 06. 11:06
Ez a nyereg van mindegyiken 288-as tárcsával?
HepajLEON
#51
2009. március 06. 11:05
jah meg amit tuti ossze is tortek egyszer minimum
davidsz
#50
2009. március 06. 11:04
Az itthoni chipekről nekem is megvan a véleményem
Nekem szerencsére nem itthoni van. Tartósságban és összességében is bizonyított, ami fent van. - de mellesleg megjegyzem a hengerfej módosított - de csak így lehet alap 180ast 220-250 között használni üzembiztosan.
Maci
#49
2009. március 06. 11:04
vagy vegyen olyat amit kint tuningoltak a németek
Jony Bravo
#47
2009. március 06. 11:03
Benzinnyomás szabályzót is piszkálni kell
*remus*
#46
2009. március 06. 11:03
A 150Le 1.8T Golf, Bora, Octavia, A3 stb. Melyk típusú féknyereg van elöl valaki nem tudja?
HepajLEON
#45
2009. március 06. 11:03
minek versenyzel vizes utan az nem ertem
HepajLEON
#44
2009. március 06. 11:01
minek a modositas ez igy jo ahogy kitalaltak 180 pacival ( turbo nem lesz halas a chipenk foleg amilyenek itthon vannak ). Vegyen az ember cuprat 225 pacisat ha tobb kell
A8 david
#43
2009. március 06. 11:00
ez igy van bármit változtatsz abban benne van a szétesés lehetösége mivel kitudja belül milyen állapotban vannak ezek a mocik
tehát kalkulálni kell vele
Jony Bravo
#42
2009. március 06. 11:00
Hát nem egy aszfaltszaggató
Ha Te is hozzá szeretnél szólni, jelentkezz be!
2 3 4 5 6 7 8 9 10
Összesen 181 találat 10 oldalon
-->