Alapjárat/Gyertyák

Témakör: Helpdesk
aktuális téma
Alapjárat/Gyertyák

Halli hoooho! Hy! Skacok lenne egy olyan kérdésem hogy az alapjárathoz van-e valami köze a gyertyáknak???? ugyan is....ma kicseréltem az összes gyertyáma (vettem ujat) szépen indul a verda meg mind en csak egy kongya van : az alapjáratom ojan csunya azota hogy huj jujjj!!! egyszer lesik majd vissza áll ojkor akkkorákat sziv a direktszüröm meg ér sziszegni....stb.... ezzel kapcsolat ban tudna valaki tanácsot adni??? vagy hallotatok már ijenröl????? Válaszokat és ötleteket várom és elöre is köszönöm szépen mindenkinek.....

Több megjelenítése
Kevesebb megjelenítése
4 5 6 7 8 9 10 11
BIGIMI
#53
2006. június 18. 22:19
ÁÁÁÁÁÁÁ.....hülye hondáááás
BIGIMI
#52
2006. június 18. 22:19
"ez normális.."

Mi? ha néha lefullad az autó,ez normális?
Gatter30
#51
2006. június 18. 22:19
Majd,ha megérett rá,egyébbként két éve már volt fennt.

Off end.
Popeyeee
#50
2006. június 18. 22:18
hm... ez érdekes.... hát nyár van NE fűts! És autózz nappal
BIGIMI
#49
2006. június 18. 22:17
Nem tölt megfelelően a generátor,és az akksiból kénytelen pótolni a feszkót
Zolman
#48
2006. június 18. 22:17
azért mert a fogyasztó leterheli a generátort és esik az alapjárat... ez normális... mindenkinél ígyvan illetve pl nélam elektronika szabályozza hogy ha terhelést kap és leesik akkor az alapjárati szelep többletlevegőt adagol amitől újra viszzaáll... csak nekem kivan kötve az alapjárati szabályzás ezért ha leesik úgymarad.. de nem zavaró
BIGIMI
#47
2006. június 18. 22:16
Igen,de nem a belevalót vette,ki tudja milyent...Jah,tényleg acél..
Tázsi
#46
2006. június 18. 22:14
Hali mindenkinek....
probléma.....ingadozik az alapjáratom, néha le is áll...ha fogyasztót kapcsolok rá(fényszóró,fűtés stb.) akkor kezd ingadozni, lefel, alig akar beállni a niormális értékre.....miért lehet? fontos lenne megtudni, mee idegesít...-:)
Popeyeee
#45
2006. június 18. 22:13
hát többek közt ezért jó a gyárilag előírt gyertyát megvenni bele!

OFF: a civiced mikor rakod fel az oldalra? hondákból sose elég
Izom
#44
2006. június 18. 22:13
Hát azt nem tom mert elötte is durrrogot de ezt most nem probáltam (söt ellöte lángolt is az mitöl lehetet???)
Gatter30
#43
2006. június 18. 22:11
A gyertyákat tök fölösleges hézagolni,sokkal egyszerűbb eleve megfelelő hézagú és hőértékű gyertyát beszerelni.Egyik tipus sem szereti,ha elállítják a gyárban belőtt hézagot,persze ez nem azt jelenti,hogy hézagmérővel ez ne sikerülne.
Egyébbként acélből van és nem alumíniumból,de ez lényegtelen.
Zolman
#42
2006. június 18. 22:10
szerintem a gyertyakulcsal ledukkóztál valami vákumcsövet és falsot szív valahol.. hallgasd meg hogy nem sziszeg-e valahol... az alapjáratot szerintem ilyen szinten nem befolyásolja... mármint hogy egszer 1500 aztán meg leakar fulladni
BIGIMI
#37
2006. június 18. 22:05
Jaa,igen NGK-val,mivel tudod...Japanes..
BIGIMI
#36
2006. június 18. 22:04
Veri az ALS-t
Popeyeee
#35
2006. június 18. 22:04
boschhal vagy ngk-val?
Béci1275
#34
2006. június 18. 22:04
én is,eddig ez vált be legjobban
Ha Te is hozzá szeretnél szólni, jelentkezz be!
4 5 6 7 8 9 10 11
Összesen 213 találat 11 oldalon